Κεφάλαιο 1

16.9K 622 11
                                    

Ναιιι. Τέλος . Αυτό ήταν και φέτος. Νοιώθω έτοιμη να απολαύσω το καλοκαίρι μου. Πάω σπίτι και παίρνω την τσάντα που έχω ετοιμάσει από χτες . Θα πάμε με τα παιδιά για το καθιερωμένο μπουγέλο στο τέλος της χρονιάς, στο σπίτι του Νίκου που έχει μεγάλο κήπο. Τέλεια θα είναι... Βάζω τα ακουστικά μου με την μουσική στην διαπασών και πηγαίνω προς το σπίτι του Νίκου.. Δεν κατάλαβα για πότε έφτασα. .. Μα τι λέω. Περνάει τόσο γρήγορα η ώρα όταν σκέφτομαι το χαμόγελό του... Και αυτό το βλέμμα που σκοτώνει .. Τις σκέψεις μου διακόπτει η Άννα που τρέχει κατά πάνω μου και με βομβαρδίζει με ερωτήσεις.
Που είσαι ? Τι έκανες τόση ώρα? Φόρεσες μαγιό? Έφερες έξτρα πετσέτα?
- Όπα ρε Άννα σιγά σιγά. Ζαλίστηκα.
- Καλά. ..
(Μετά από μισό λεπτό. ) Αντε πες μου.
- Χαχα . Ρε χαζό ηρέμησε. Πάμε μέσα.
Πάμε μέσα και βλέπω όλα τα παιδιά να κάθονται και να κουβεντιάζουν.
-Αντε ρε Κάθριν. μου λέει ο Νίκος.
Με τον Νίκο είμαστε ολίγον κολλητούλια.
-Καλά εμένα περιμένατε?
Πετάγονται όλοι
- ΝΑΙΙΙ
Σκάνε όλοι σε γέλια . Ετοιμαζόμαστε και βγαίνουμε στον κήπο.. Μην τα πολύ λογώ ... Έγινε Ο ΧΑΜΌΣ. !!! Ντα ... χαχα..
Μετά από ώρα ξαπλώσαμε όλοι στο γκαζόν. Συζητούσαμε και βγάζαμε πολλές πολλές φωτογραφίες.
Κάποια στιγμή απλά κοιτάω τον ουρανό . Κλείνω τα μάτια μου και τον σκέφτομαι . Αυτό το χαρακτηριστικό βλέμμα και το χαμόγελο που σπάνια κάνει την εμφάνισή του στο σκούρο του πρόσωπο . Ξαφνικά πέφτει πάνω μου ο Νίκος και σταματάει πάλι τις σκέψεις μου.
- Ααα με σκότωσες ρε καλικάτζαρε. (Τον λέω χαϊδευτικά)
-Σιγά το βάρος.(ξινίζει τη φάτσα του)
-Καλά καλά. .
-Τι σκεφτόσουν πάλι ?
-Τίποτα
- Ναι καλά. Σε πίστεψα. Τα μάτια σκεφτόσουν?
-Τι ? Πας καλά? Ούτε καν.
-Δεν μου κρύβεσαι εμένα . Αφού το ξέρεις.
-Πώς με ξέρεις ρε τρελό μου.
(Του λέω και του χώνω μια αγκαλιά και ένα φιλί. )
Έφυγα από τον Νίκο και πήγα σπίτι . Έκανα το μπανάκι μου και έκατσα στην βεράντα με την μαμά και τον αδερφό μου.

**Αγάπες .. Είναι απλά η αρχή . Μην μου βαριέστε. . Μα τι είναι αυτά τα μάτια και αυτό το χαμόγελο τέλος πάντων που μας επριξε η Κάθριν?

Ο Γείτονας Με 15 Χρόνια ΔιαφοράNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ