Είμαι από τα άτομα που δεν δείχνουν εύκολα αυτό που νοιώθουν και προκειμένου να χαλάσω αυτή την υπέροχη βραδιά ξέχασα τα τελευταία πέντε λεπτά. Βγήκα έξω και συνέχισα την διασκέδασή μου. Γύρισα σπίτι 5:30 . Έπεσα αμέσως για ύπνο. Δεν άφησα στον εαυτό μου περιθώριο για σκέψεις και κλάματα. Οι μέρες περνούσαν . Ο Άρης όμως χαμένος. Δεν τον έβλεπα πουθενά. Μα πού ήταν τέλος πάντων?Οι διακοπές τελείωναν και το σχολείο έκανε ξανά την εμφάνισή του. Ίσως να είναι καλύτερα ,σκεφτόμουν . Ίσως ξεχαστώ με το διάβασμα και δεν τον σκέφτομαι. Μα τι λέω? Ποιον κοροϊδεύω? Έμαθα πως είχε πάει Ζάκυνθο. Διακοπές λέει. Της τελευταίας στιγμής. Καλά . Μάλλον κάτι ήθελε να αποφύγει. Κάτι ήθελε να ξεχάσει. Τα λόγια του εκείνο το βράδυ ήταν τόσο αληθινά όμως ήθελε να πιστεύει πως όλα είναι ένα ψέμα . Ένα "λάθος" όπως είπε κι αυτός. Αυτό το φιλί ακόμα το αισθάνομαι όταν τον σκέφτομαι. Και είναι πολλές οι φορές που το κάνω αυτό. Αύριο πρώτη μέρα σχολείο. Ο Άρης γύρισε σήμερα το μεσημέρι. Δεν τον είδα . Μου το είπε η Διονυσία. Μια εβδομάδα μετά και τίποτα. Μας χάλασε εντομεταξύ ο θερμοσίφωνας και δεν μπορούσα να κάνω μπάνιο κι κανόνισα να πάω στους γείτονες. Είχαμε μια οικιότητα πια. Στο σπίτι δεν ήταν κάνεις εκτός από την Διονυσία. Είχα μπει για μπάνιο και ξαφνικά ανοίγει η πόρτα. Ωχχ λέω από μέσα μου.
-Διονυσία κανονίσου θέλω και γω να κάνω μπάνιο.
(Γτφ?Ο Άρης..?) Χωρίς να μιλήσω αφήνω ένα μουγκρητό στον αέρα λέγοντας ναι.
-Τι μουγκρίζεις μωρέ. ?
Μμμμ. Πουλάει και ειρωνεία. Έλεος . Χαχα. Ξαφνικά ακούω την Διονυσία από έξω να με ρωτάει αν όλα είναι οκ. Κοκάλωσα και νομίζω πως το ίδιο έπαθε και ο Άρης.Ρωτάει ταραγμένος ποιος είναι και βγάζω διστακτικά το κεφάλι μου πίσω από την κουρτίνα.Με το που με βλέπει έμεινε. Δεν είπε τίποτα απλά γύρισε πλάτι.-Τι κάνεις?
-Καλά είμαι. (προσπαθώ να σπάσω τον πάγο. ποιον πάγο δηλαδή.Ολόκληρο παγόβουνο)
-Δεν εννοούσα αυτό.Εννοώ τι κάνεις εδώ?
-Εεεε. Μπάνιο.
-Γιατί?
-Γιατί χάλασε ο θερμοσίφωνάς μας. Να σου πω?
-Τι?
-Τώρα θα το λύσουμε?
-Εεε . Όχι .
Φεύγει και κλείνει την πόρτα πίσω του . Τελείωσα με το μπάνιο μου , βγήκα και ντύθηκα. Θα βγαίναμε για ένα καφέ με τα κορίτσια{Μαρία-Άννα} οπότε φόρεσα ένα σορτσάκι,μία μπλούζα κόκκινη στράπλες, πέδιλα και ένα καπελάκι για στυλ.. "ΨΩΝΙΟΟ" χαχα
ESTÁS LEYENDO
Ο Γείτονας Με 15 Χρόνια Διαφορά
Novela JuvenilΤι γίνεται όταν ερωτεύεσαι έναν άνθρωπο που είναι 15 Χρόνια μεγαλύτερος και δεν ξέρεις τι νοιώθει αυτός για εσένα?Να τον σκέφτεσαι συνέχεια και να θέλεις να τον φιλήσεις για να δεις πως είναι να φιλάς το χαμόγελο που έχεις ερωτευτεί! Τι θα γίνει λο...