Prieteni

318 40 2
                                    

Din punctul meu de vedere nu trebuie să ai milioane de ,, prieteni,, ca să fi fericit . Ești fericit dacă persoanele din grupul tău te fac să te simți specială și nu stau cu tine doar când au nevoie de ceva, aceea nu se numește prietenie , se numește falsitate.Dar mă bucur ca eu am 5 prieteni adevărați decât o mie falși. Și unul dintre acestia este Keitlin , ea e cea mai bună prietenă a mea . Este roșcată și are pielea la fel de albă ca fulgi de zăpadă , are ochi albastri și se îmbrăca mai mereu sofisticat , cred ca va-ți prins...urăște sportul ,deși are o siluetă de invidiat

Este si Jacob , nu am să vă mint că mă simț puțintel atrasa de el .Are părul negru, puțin ondulat și ochi lui sunt de un verde intens , care dacă îi privești mai mult te fac să te pierzi

. Adică ne cunoaștem de la grădiniță și locuim vizavi ,dar el mă crede doar o prietenă, în fine . Trecem mai departe , nimeni nu îl poate uita pe Trevis ,clovnul grupului ,el me face mereu să râdem ,iar dacă suntem supărați el știe cum să ne readucă zâmbetul pe buze. E un comediant , dar poate fi și sensibil , este un eveniment foarte rar , se întâmplă c-am la un an .Are părul blond și mulți pistrui , cred ca dacă ai începe să îi numeri ai adormi la fel ca Frumoasa adormită.
Țineți minte : pistrui nu sunt un defect sunt un accesoriu natural și drăguț!

Cum am putea să nu amintim de Charlotte, ea are o imaginație foarte bogată. Este șatena și de obicei are mereu farduri și alte machiaje prin geantă, nu pleacă niciodată fără ele. Dacă ar fi de ales între pace în lume sau mai multe cosmetice ea ar alege cosmeticele. Este foarte ingenioasă și pricepută când vine vorba de machiat.Când avem o piesă de teatru ea ne aranjează. Este un fel de dicționar al modei și al cosmeticelor.Dar este și printre primi din clasă la învățătură.

Și ultima, dar nu cea din urma Jennifer , ea este c-am...indiferentă când vine vorba de luat decizi în grup. Dar când cineva din grup este ....bombardat cu un curcubeu de cuvinte urâte atunci ar fi bine să te ferești. Spune ceva de genul : Nimeni nu vorbește urât cu prietenă mea!!!

Aceștia sunt prieteni mei , s-au au fost... până nu le spun secretul nu vor să-mi mai vorbească . Nu e ca și cum nu aș vrea să le spun ,darrr...nu am găsit momentul potrivit, dar sper să sosească cât mai repede.Este Keitlin și pare supărata mă duc să vorbesc cu ea , să-i spun adevărul , nu cred ca mă va crede ,merită să încerc pentru prieteni merită.

Nu uitați prietenia este unul dintre cele mai frumoase lucruri . Alături de prieteni ne creem cele mai frumoase amintiri. Nu îi trădați ,nu merită.

Viața Unei PuștoaiceWhere stories live. Discover now