Vânatul

95 25 5
                                    

Odată cu atenționarea bunicii m-am trezit parcă instant. Am reacționat repede ,fără să gândesc ,ca de obicei .I-am dat o palmă peste față lui Rodrick, care stătea pe scaun lângă mine.Nu știu cum am ajuns în living .Sau de ce eram ,,legată ,,de scaun .Livingul era cea mai mare încăpere din castel .Dar nu cred că e momentul potrivit pentru descrieri ...am dreptate ?

Nu eram legată de scaun ci aveam mâinile legate de scaun,doar cât să nu mă pot desface ,dar în rest era totul,,bine,,

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nu eram legată de scaun ci aveam mâinile legate de scaun,doar cât să nu mă pot desface ,dar în rest era totul,,bine,,.Rodrick încă mă ținea de mână. Așa că l-am pocnit din nou.Mă privea cu o față de prost.Parcă spunea :" De ce m-ai pocnit?".Văzând că nu pricepe mi-am tras mâna fulgerător .
-Ce crezi că faci ?De ce m-ai legat de scaun?Unde sunt prieteni mei?
-Ușurel, ușurel ,amicii tăi sunt în regulă ,dar s-au supărat rău pe tine.
S-a ridicat din scaun, acum se plimba prin cameră ,s-a oprit la fereastră și privea în zare.Am simțit asprime în voce sa.
-Ce vrei să spui de fapt?am întrebat furioasă
-Spun ca te-au abandonat Emily,au zis ca nu au nevoie de tine. Că ești ...,care era cuvântul ...o cârpă .a spus el încercând să își ascundă zâmbetul diabolic .
Mi-am dat seama că minte ,cel puțin asta credeam în acel moment .Sentimentele sunt schimbătoare .
-Și dacă ar fi așa ,de ce eu sunt legată de scaun,Rodrick?
-Am făcut-o ca să te protejez!!!
-Mă protejezi legându-mă de scaun și de cine naiba mă protejezi, de perdea?
-Emily, scumpa mea Emily..
S-a apropiat de scaun și ma mângâiat pe obraz, ma privit fix în ochii și mi-a spus :
-Te plac ,Emily,mult,mai mult decât acel biet ,sărac țărănoi.
-Vezi ce spui despre el!!!
M-am prins care era jocul lui .Și de ce spunea bunica.Asta era șansa mea să mă eliberez și să aflu unde erau prietenii mei.Acum orele de actorie își spun cuvântul .Dacă iese sunt tare ,dacă nu..am sfeclit-o
-Știi,adevărul e că.... nu îl plac pe Jacob!
-Continuă
-L-am văzut neajutorat și am zis să îi acord o șansă !Sper că vei putea să îmi acorzi o nouă șansă nuiașa ...,dragă ??
Simțeam cum îmi vine să vomit .Nu e că Rodrick e urât ,dar nu îmi plăcea de el,plus faptul ca era malefic.
-Orice pentru tine dulceață !!!
A vent în pași grăbiți și m-a dezlegat ,apoi nemernicu' m-a pupat,din fericire pe obraz .Am rezistat impulsului de a lovi ,am zâmbit politicos și am zis
-Deci ce spuneai de ex-prieteni mei?
-Adevărul e ca și eu te-am mințit .Vrei să știi unde sunt de fapt și pentru ce ?
-Bineînțeles ! doamne ajută că am vorbit cu bunica altfel cuvintele de pe listă neagră erau rostite de mult .
-I-am închis în ....temniță !!!

Temnița, locul unde erau ținuți sclavi ,oameni fără nici o importanță ,care pentru rege înseamnă mai multe țipete de la tratamentul de seara

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Temnița, locul unde erau ținuți sclavi ,oameni fără nici o importanță ,care pentru rege înseamnă mai multe țipete de la tratamentul de seara .Și nu, nu mă refer la unul revigorat și plăcut ci la orele bune de tortură suferite de oameni,cel mai probabil nevinovați .Care se întreabă mereu dacă vor supraviețui! Din păcate cei mai mulți mureau de foame și de sete ,deoarece se obișnuiseră cu bătaia luată zi de zi .
-Pentru ce ?
-Nu e evident ,...pentru ai putea ucide ?
-Dar de ce ?
-Am planuri mărețe cu sufletele lor ,dar înainte de asta trebuie să îți mărturisesc ceva !
-Știi doar ca mie îmi poți spune orice !!acum era momentul să aflu ce pune la cale .
-Eu,eu ...sunt vampir!
Știam deja ,dar el nu știa ca eu știu .Așa ca am încercat să par pe cât se poate de surprinsă.
-Am observat ca prietena ta Keitlin are o cutie ,mai....specială !Știi cumva de unde o are ?
-Din câte îmi amintesc a cumpărat-o de la un magazinaș din colțul străzi !De ce întrebi ?
A început să devină serios .Foarte serios .Mi-a povestit planul său. Cu ajutorul cutiei și a sferei lui Kamadys vor reuși să strângă suficiente suflete pentru a capta atenția multor ființe nemuritoare .Cu toată magia acumulată vor reuși să stingă Soarele timp în care să omoare destui oameni ,[...]pentru a nu le mai fi niciodată foame .C-am jumătate din populație va muri ,iar cealaltă jumătate va fi folosită pentru satisfacerea fiecărei nevoi a fiecărei creaturi nemuritoare .
-Wow,...trebuie să fii un geniu ca să realizezi un asemenea plan !
-Vrei să îți vizitezi ,,prietenii,,?
-Da!!!!Adică ,...da.
După puțin timp am ajuns în sinistra temniță ,era exact o descrisese.Dar cel mai mult m-a speriat sfera lui Kamadys.
-Măi,măi,măi ...pe cine avem noi aici ,Emily trădătoarea ,a spus Trevis.
Oare cât timp am dormit ?Căci ei erau murdari și păreau destul de înfometați .Cu privirea îl căutam pe Jacob .Erau închiși în temnițe diferite .
-După ce ne-ai înjunghiat pe la spate ,mai ai curajul să vii aici !???a întrebat Keitlin
-Eu,.....
-Nu ,e nevoie să le dai nici un fel de explicații ,iubit-o !a spus Rodrick
Cred că nu îl suporta pe Jacob ,din moment ce mereu încerca să îl facă gelos
-Nici nu aveam de gând să plec urechia !am spus eu cu o durere în suflet
-Stai puțin cu ochii pe ei până îl chem pe tata ,el știe ce e de făcut !
Aștept câteva secunde până pleacă din temniță ,apoi acționez rapid,nu știam cât de repede se vor întoarce .Am căutat cheile ,dar nicio urmă de ele .Apoi am observat că nu era lacăt! Dar cu ce erau închise ???(😱😮😶)
-Nu stați pur și simplu acolo ,ajutati-mă să găsesc o cale de scăpare !!
-De ce am face-o? a întrebat Jacob ieșind din partea întunecată a temniței
-Jacob...,îți explic totul mai târziu. Acum nu mai avem timp !Se pot întoarce în .....
Înainte ca eu să îmi pot termina fraza ,pe podeaua umedă a temniței a pășit nimeni altul decât tatăl lui Rodrick. Într-o fracțiune de secundă a fost lângă mine .
-Încă nu te-ai decis în ce tabără să fii?a spus el
-Nu am nici o îndoială domnule! am mințit eu
-Bine ,pentru că aici ei sunt Vânatul ,iar noi ...Vânătorii!
...
A spus Maichel .....

Viața Unei PuștoaiceWhere stories live. Discover now