După sărut ne-am întors înapoi la căsuță ,ținându-ne de mâna și chicotind. A fost o zi minunată . Păsărelele cântau mai frumos ca niciodată, de abea acum am observat frumusețea florilor de tei,înfloriseră .Pe cer nu se m-ai afla nici un nor negru ,era senin plin de nori albi și pufoși ,exact ca o vată de zahăr.Jacob a rupt o floare,un trandafir roșu ca focul,care ardea în inimile noastre.Și mi la pus în păr .
-Unde ați fost?!!a întrebat Jennifer mai furioasă ca niciodată.
-Eu și Jacob....ne-am sărutat !am răspuns eu triumfătoare.
-Ce?a întrebat,numaidecât
-Jennifer, știu că te simți prost ,a incercat să o calmeze Jacob
-Nu ști nimic!a țipat ea cu o voce care nu îi aparținea
Ce am să vă povestesc va fi foarte înfricoșător, așa că fiu cât mai blândă.Dar nu am reușit .S-a transformat în cea mai urâtă creatură din întreaga lume și sunt destul de sigură că nu aparținea lumii noastre,ci a unei lumii pline de sclavie.Nu știți despre cine vorbesc ? Ei bine despre Jennifer. I-au crescut coarne de taur,așa de mari și ascuțite încât cred că ar putea ucide până și cea mai mare creatură,ochi au devenit negri întrutotul,semănau cu ochii de vampir în timp ce se transformă,parcă însetați de sânge,iar pielea sa a devenit roșie,exact ca pielea unui drac.A scos un țipăt asurzitor ,care i-a făcut pe Keitlin și pe Trevis să leșine de durere din urechile lor a început să curgă sânge incontrolabil. Semăna cu un cântec cântat de sirene să îi ademenească pe bărbați și să se lovească de stănci. Jacob părea vrăjit,dar ...parcă îi fura sufletul ,îl dorea.Nu știu pentru ce.Brusc creatură s-a înălțat la cer,părul său a devenit alb ,unul imaculat.Deși ea era rea...
-Jacob,hei Jacob...vino la mine!îl ademenea creatura-Desigur, minunata mea muză! a rostit el
Și ochii lui au devenit negri.A picat în capcană .Ea i-a întins mâna ,iar el a apucat-o strâns.Am strigăt
-Nu,e o capcană ,te va duce în lumea ei,l-am avertizat eu
Dar nu mă asculta.Nu mă auzea .O privea doar pe ea.Trebuia să fac ceva .Dar eram pur și simplu înțepenită. Am reușit într-un final să ies din acea transă malefică a demonului cu o inimă otrăvitoare.La un moment dat ,sub ea a aparut un fel de trapă în pământ. Care bănuiesc că ducea în lumea ei întunecată .Din acea trapă se auzeau țipete și șoapte .Nu înțeleg ce spuneau ,nu le puteam descifra, deoarece pe fundal se auzeau urlete de agonie .Am reușit să trag cu ochiul și am văzut o lume de foc.Era plină de oameni și demoni,diavoli și alte creaturi ale nopții.Oameni erau aruncați de demoni într-o mare de foc;iar aceștia țipau. Nu am mai auzit așa țipete .,iar când oameni încercau să iasă demoni îi băgau înapoi și începe o nouă serie de urlete,după aceea un alt demon colecta urletele. Și le trimitea șefului care se hrănea cu ele.Însuși Diavolului.Care ședea pe scaunul sau negru și făcut din spiritele celor nemuritori ,pentru a putea să-l slujească pe vecie.Iar Jacob era următoarea victimă .Dar de ce el?
În timp ce ei se priveau unul pe celălalt mi-am băgat capul prin portal și am încercat să vorbesc cu un diavol .Eram foarte speriată de ce urma să se întâmple.
-Hei,hei tu?Ai dori un suflet al unuia dintre cel mai puternic diavol?am întrebat eu.,acela a fost cel mai înfricoșător lucru pe care l-am făcut.
-Îți pot mirosi frica, domnișoară.... Și e foarte dulce ...și proaspătă .Ce crezi că m-ar face să vreu un suflet uscat și nu unul savuros și pur?a spus diavolul privindu-mă hămesit
Am înghețat, trebuia să acționez repede altfel ,demonul i-ar fi sorbit sufletul lui Jacob ca pe un suc de cireșe.
-Chiar crezi că sunt așa de pură? am întrebat eu.,nu eram sigură de ce urma să fac ,dar o făceam
-Păi eu pot citi oameni pe interior, iar tu ești ....pură din câte am observat eu.a spus el cu o nedumerire
Începeam să-i dau bătăi de cap.
-Eu sunt cea mai rău demon,după însuși diavolul.Am folosit o vrajă ,deșteptule.am răspuns eu .
-Îmi cer scuze Maria Ta!s-a scuzat el .Mă voi ocupa imediat de acest gândac cu aripi
Și a ieșit din portal, era imens.Mâna s-a preschimbat îmtr-un briceag și i-a înfipt-o în capul lui ,,Jennifer,, înainte ca ea să reacționeze. Și i-a băut sângele ...,apoi a mâncat-o .Și a dispărut pentru totdeauna ,odată cu portalul.Din momentul în care demonul a mâncat-o Jacob a ...leșinat și el.Acum eram singură cu prietenii mei în pădure ,care erau leșinați. Și într-o mică parte acoperiți de sânge ,de fapt ieșindu-le din urechi și din mâini.
Vor fii în regulăăăă......sper!
YOU ARE READING
Viața Unei Puștoaice
FantasíaAceastă carte prezintă mai mult decât viața unei puștoaice normale.Dar a uneia dintre ele. Aceasta pleacă în căutarea și mai apoi eliberarea tatălui său ,dacă nu cumva este doar o închipuire a sărmănei fete, îndurerată de pierderea tatalui ...