Už to začína

54 4 2
                                    

Ako som vám už tak trochu prezradila začala sa diať moja prvá katastrofa.Učiteľka nás rozsadila a mňa posadila ku mojej tajnej láske Jacobovi.Aj som sa tešila,že môžem sedieť vedľa neho,no tešila som sa len kým sa nestalo to čo sa stalo...Crrrr zazvonilo na prestávku super... Hneď som sa šla pochváliť Dalii mojej naj kamoške z vedľajšej triedy... Keď videla aká som natešená hneď sa ma spýtala.,,No čo? Sedíš s Jacobom?" a ja som až od radosti podskočila a povedala ÁNO.Dalia mi hneď povedala,že sa teší so mnou a,že po vyučovaní si musíme spolu niekde sadnúť a všetko jej budem musiet porozprávať.Ach zazvonilo na ďalšiu hodinu... Do riti Chémia ale myšlienka nato,že Jacob sedí so mnou mi hneď zlepšila náladu.
Noo a práve teraz sa začali diať moje katastrofy.Učiteľka nám vysvetľovala učivo a potom sme spájali kvapaliny a ja som omylom podpálila Jacobovi vlasy.Veľmi som sa hambila a nevedela som čo mám robiť.Chudák Jacob ale naštastie som mu ich rýchlo uhasila véľmi veľa krát som samu ospravedlňovalo.Keď som to všetko povedala Dalii tak tá sa od smiechu skoro po zemi váľala ale čo už. Prišla som domou najedla sa a šla si ľahnúť.Ráno som sa zobudila pozrela na mobil a tam bola správa od Jacoba.Písal mi ju večer ale ja som si ju neprečítala,pretože som spala.V tej správe bolo napísane...

Ak sa chceš dozvedieť čo bolo v tej správe napísan tak napíš coment a ja sa budem veľmi tešiť a vy sa môžete tešiť na ďalšiu časť ... Majte sa krásne...

Raduska1

Prečo práve ja?Where stories live. Discover now