Ráno o 9:00 mal zbudila vôňa ovsenej kaše (viď hore na obrázku).Otvorila som oči a hneď ma privítal Jacobov bozk.,,Dobré ránko miláčik" povedala som mu.On mi venoval svoj úžastný úsmev.,,Pripravil som ti raňajky" a doniesol mi ich do posteľe.,,Ďakujem" povedala som.Keď som dojedla raňajky s Jacobom sme sa dohodli,že pôjdeme na prechádzku.Jacob ma priviedol na jedno neuveriteľne krásne miesto.Vyzeralo to tam ako v rozprávke.Ako v ľadovom kráľovstve.Bolo to niečo neuveriteľné.Potom mi ukázal domček na strome na ktorom sa hrával ako malý.Keď sme vošli do toho domčeka tak bol celý vyzdobený ružami.Boli nádherné.Všade boli aj zapálené sviečky.Ja som úplne od úžasu onemela.Nevedela som čo mám povedať.Bol to nádherný a neopísateľný pocit.Potom ma zvalil na posteľ a začal ma vášnivo bozkávať potom asi viete čo sa ďalej odohrávalo.Bolo to neuveriteľne krásne.Na ten deň nikdy nezabudnem.Strávili sme tam celý deň a večer sme sa vrátili.Išla som na nedá sa povedať,že wc tak som musela zakričať:,,Jacob prosím nechoď na chodbu" a on mi zakričal,,Dobre,neboj sa láska.Bolo to veľmi komické.
Večer sme si pozreli zasa Priateľov a nádherný deň bol za nami.Až kým mi neprišla SMS od Rii.Ahojte,tak toto je moja ďaľšia časť tohto príbehu.Dúfam,že sa vám páčila.Veľmi ma poteší koment a vote :).Ďakujem vám za 134 čitateľov.
Vaša Raduska1
Moja kamarátka píše tiež tak si ju pozrite.Volá sa sabinqa0.
Pekný večer vám prajem.Mám vás rada :*
YOU ARE READING
Prečo práve ja?
RomanceAhojte volám sa Jasmin a mám 17.Žijem v Londýne ... a A práve ja netuším prečo sa práve mne deju takéto katastrofy v živote chceš vedieť aké ? Tak čítaj ďalej...