Len sen ?

38 3 0
                                    

Jasmin vstávaj prišiel po teba Jacob.Jasmin halooo ideš na chatu zobúdzala ma mama.Otvorila som oči a nevedela som sa spamätať.Vážne to bol len sen? Uff... Už som sa bála pretože Jacoba milujem.Rýchlo som sa najedla a nachystala zatiaľ čo sa mama rozprávala.O 9:30 sme nastúpili do auta a išli.Mame bolo do plaču ale ja som sa tešila,že strávim víkend len s Jacobom.Keď sme prišli na chatu hneď mi zavolala mamka.Vypytovala sa ma rôzne veci.Aká bola cesta,či je tam pekne atď.Mamka chcela vedieť,že kde je tá chata ale ja som bola taká štastná keď som sedela v aute pri Jacobovi,že som si nevšimla kde vchádzame.Mamka mi povedala aby som sa hi spýtala ale Jacob išiel rúbať drevo.S mamku som skončila hovor a išla dnu.Bola tam strašná kosa.Ale bolo tam nádherne.Sadla som si do kresla a Jacob ma prikryl asi 8 dekami a urobil mi čaj.Kým rúbal drevo ja som si prečitala poviedky ktoré on napísal.Bola sranda ak nám trebalo na wc pretože tam bola síce latrína ale v zime sa tam nedalo ísť.Riešilo sa to potom vedrom na chodbe a išlo sa to vyliať do potoka.😂😂😂Jasmin? Áno Jacob? Zapneme si Priaťelov?A kde ? Nechápavo som sa opýtala.Mám tu notebook povedal Jacob.Pozerali sme Priateľov do polnoci.Potom sme si ľahli.Spali sme spolu na manželskej posteli.Mal tam krásny výhľad.Držali sme sa za ruky a pochvíli ma začal bozkávať a ja som si to veľmi užívala pretože Javobovi patrí celé moje srdce.Potom si ľahol a povedal:,,Veľmi ťa ľúbim.a ja som odpovedala,,Ja teba ešte viac a natom kto koho má radšej sme sa hádali ešte asi pol hodinu.Potom povedal:,,Dobrú nocku princeznička moja a ja som s radosťou a úsmevom povedala:,,Dobrú nocku princ môj.

Tak tu je ďaľšia časť príbehu.
Dúfam,že sa vám páčila budem rada ak zanecháte vote a milí komentár.Mám vás rada💜💜💜...

Vaša Raduska1

Prečo práve ja?Where stories live. Discover now