Jupííí prázdniny zobudila som sa s úsmev na tvári a nie len preto pretože sú prázdniny ale aj kôli tomu,že dnes máme ísť s Jacobom na chatu.Keď som vstala zavolal mi Jacob,že ochorel a nemôže ísť.Zosmutnela som pretože som sa tešila,že s Jacob strávim celý víkend ale to nevadí.Poobede sa vo dverách zjavila moja sestra Ria.Mamka sa čudovala,že sa prišla Ria pretože mali veľkú hádku.Ria totižto mamke vyčítala,že sa rozviedla a vravela jej,že ona ani nieje matka a podobné veci.Mamka sa kôli Rii veľmi dlho trápila.Ria má 24 a žije v Trnave.Ria poštvala aj mamkinú mamku a ocka proti mamke.Keď sa pohádali čo je skoro stále išla hneď plakať k babke a dedkovi ale pravdu ako to naozaj bolo im nepovedala.Ria sa prišla ospravedlniť a mamka to prijala ale už Rii neverila pretože vedela aká je.Potom Ria prišla do izby a začala sa ma vypytovať nato,že či už niekoho mám.Ja som jej povedala všetko o Jacobovi.Potom sme sa išli najesť a Ria išla von.Ja a mamka sme išli na cintorín pozrieť dedka s ockovej strany.Keď sme sa vracali čo nevidím Riu a Jacoba spolu.Jacob sa stále od nej odťahoval ale Ria sa naňho tlačila.Potom mi prišla SMS od Rii.,,Sestrička Jacob je môj a nezmeníš to."Potom som sa na nich pozrela ešte raz a už ho Ria začala bozkávať.Ja sprostá... Ahaaa už viem prečo sa Ria tak zaujímala o Jacoba.Ešte sa ma aj pýtala,že kde býva atď...Keď som prišla domov hneď som s plačom utekala do izby.Mamka prišla za mnou aj s teplým čajom a spýtala sa čo sa stalo.Ja som jej všetko povedala a hneď mala zasa novú mienku o Rii.Potom ma mamka nechala samú a ja som napísala Jacobovi.,,Jacob myslela som si o tebe niečo iné.Ria je moja sestra.A koniec koncov niesi náhodou chorý.Ahá už mi to došlo si chorý ale alergiou na mňa však? U mňa si skončil.Už nie tvoja Jasmin.Hneď nato prišla Ria domov a ja som mala chuť ju zavraždiť.Vlastná sestra ma takto zradila.Už jej nikdy nebudem veriť.
Tak to je ďalšia časť.Dúfam,že sa vám táto časť páčila a,že pribudnú nový čítatelia.
Poteší ma coment a aj vote.
Túto časť chcem venovať mojej super kamarátke vďaka ktorej mám viac čítatelov a volá sa sabinqa0 určite ju odoberajte a čitajte jej príbehy su super :*
YOU ARE READING
Prečo práve ja?
RomanceAhojte volám sa Jasmin a mám 17.Žijem v Londýne ... a A práve ja netuším prečo sa práve mne deju takéto katastrofy v živote chceš vedieť aké ? Tak čítaj ďalej...