Dün gece geç saatlerde gelmiştim eve,belki Fatma teyzenin azarını yemekten kurtulmuş olabilirdim ama daha büyük bir sorun bekliyordu beni evde Babam.Nerede kaldın?,neredeydin?,neden bu kadar geciktin?soruları yağdırdı,kekeliye kekeliye benim bile ne dediğimi anlayamayacağım şekilde cevaplar veriyordum.O sırada Zehra odasından çıkıp geldi,işsiz nolacak hiç zaman kaybetmeden beni babama şikayet etmeye başladı.Senin bu kızın bugün bütün apartmanı ayağa kaldırdı,Fatma hanimin çöpünü atmak için almış kapının önüne sermiş pislikleri,kadının bir suçu olmamasına rağmen bugün herkes kadının üstüne yürüdü... Bla bla daha devamı var tabi,o karının çenesi susmaz ,babam kesti sözünü bana bağırıp çağırmaya başladı.İkide nir sen ne zaman büyüyeceksin,15yaşındasın ama aklın hala çocuk yaşlarda...
Sabah kalktığım kulağım hala babamın dün geceki sesleriyle çınlıyordu,sen ne zaman adam olacaksın.Kafamı kaldırır kaldırmaz saat baktım,hayret bugün geç kalmamıştım o lanet okula.Yüzümü bile yıkamaya gerek duymadan okul kiyafetlerimi giydim,ardından kahvaltımı yaptım,hala gözlerimden uyku akıyordu onun bahanesiyle gidip yüzümü yıkadım ama ne fayda uykum vardı benim,yatmak istiyordum.
Evedn çıkmış belki Yusuf'u görürüm umuduyla otobüs durağına doğru yürüdüm ama ortalıkta Yusuf'tan hariç herkes vardı.Durakta oturup Yusuf'u bekelemek istiyordum eğer hala evden çıkmadıysa durağa mutlaka gelecekti ama hem okul saatim yaklaşmıştı beklersem okula geç kalacaktım,hemde otobüsüm gelmişti.
15-20 dakika içinde okuldaydım,etrafıma bakmadan direk sımıfa girdim.Birkaç meraklı arkadaşım dün neden gelmediğimi sordular ama düşündüklerinden değil ,o yüzünden kızgın bir şekilde sizene diye cevap verdim ve sırama oturdum.Sıra arkadaşım Aysu'ya dün başımdan geçenleri tek tek anlattım.Aysu'da biraz olayları büyüten bir kız hemen yorumlamaya geçti.Sen bu Yusuf'u unut ondan sana hayır yok,neydi şu dünkü çocuğun adı haa Kenan yakışıklı mı çocuk?dedi.
Tipiyle ilgilenmedim hem zaten sadece bi günlüğüne hayatımdaydı bida görebileceğimi düşünmüyorum dedim,tam o sıradada hoca içeri girdi ve konu kendiliğine kapanmış oldu.Gün boyunca Aysu'yla konumuz dünkü çocuk Kenan'dı.En azından Aysu'nun dilinden düşmüyordu,bana Yusuf'u unutturabilmek için elinden geleni yapıyordu çünkü haşadığım acıları iyi biliyordu.Oysa ben Yusuf'u unutmamakta kararlıydım. Çıkış zili çaldığında Aysu'nun çenesinden kurtulacağım için şükrediyordum.İlk defa Aysu'dan kurtulmak istemiştim.Aslında Kenan kötü birine benzemiyordu,oldukça yakışıklı ve sempatik biriydi olabilir mi acaba?Kenan and Selen..
Selen kızım ne saçmalıyorsun,unut bunları.Tamam Aysu oldukça karıştırmıştı kafamı.Çocuğu bida göremiyecektim bile unut gitsin.Bu düşüncelerle eve giderken bi markete uğrayıp brownileri doldurdum elime,ücretini ödeyip evin yolunu tekrar tuttum,dayanamayıo birini açtım ve yemeye başladım.Eve gelene kadar 3tanesini tüketmiş olmalıyım ki,elimde yalnızca 2 tanesi kalmış.Odama girdim niyetimde duş alıp yatmak vardı ama elimde kalan son iki browniyide yemessem içim rahat etmiyecekti.Vee yedim...Briwnileri yedikten sonra uyuya kalmışım,uyandığımda ise Yusuf odamda geziyordu,ilk başta inanamadım ne geziyordu hemde benim odamda.Benim uyandığımı görünce "hah uyandın mı?bende senin uyanmanı bekliyordum" dedi.Ben ise salyamın akmış olma olasılığından dolayı elimi ağzıma götürerek kontrol ettim.Yusuf'ta anlamış olmaliydi ki "korkma ağzının kenarlarında akan bişeyler yok" dedi gülerek.Rezil olmuştum ne diceğimi bilemedim "zaten benim akmaz" dedim titrek bir sesle,o da "neyin akmaz" diye karşılık verdi gülümseyerek,yine ne diceğimi bilemediğim halde tam ağzımı açacaktım ki, Yusuf benden önce davrandı."içeriye Zehra abla aldı beni,senden bişe isteyeceğimi söyledim o da uyuduğunu söyledi,uyandıracaktı ama uyandırnasını istemedim,bekleyebileceğimi söyledim o da içeri aldı işte" Yusuf bunkarı söykerken bende onu izlemekle meşguldum ve yataktan kalknayı bile unutmuştum,Yusuf'un sustuğunu farkederek cevap verdim,"hmm oyle mi? Peki ne isticektin?"dedim ve Yusuf "yataktan kalkmayı dünmüyor musun, yoksa ağzından akmayanlar altından mı aktı?"diyerek yorganı üstümden çekti.Neyseki altımdanda akmamıştı,ben yorganı üstümden çekince ayağa kalktım o ise hala gülmekle meşguldu.Ee ne isticekrptin dedim daha fazla kendimi rezil etmeden konuya girsem iyi olacaktı.Yusuf bir anda ciddileşerek anlatmaya başladı."Ya yarın Tolga'nın doğum günü var,bu yüzden yarın akşama bi parti verilecek sendende o partide bana eşlik eder misin?dedi ve üzerine haa bu arada bu teklifimi çikma teklifi olarak görmezsen sevinirim diye ekledi,gülerek ona göre komikti evet kendi kafasinca espiri yapmisti ama benim için off neyse.Ardindan "senin sevgiline noldu o niye eslik etmiyor?"diye sordum.Yusuf "Sorun obişte iki gun önce ayrıldık Yaren'le yarin ki partide o da olacak ama benim yanimda deil,bende bu firsati kullanarak kiymetimi bilmesini sağlayacağım ve tabii bunun için seninde yardimina ihtiyacim var " dedi.
Bu cocuk etrafindakileri neden gormuyor du ki ,senin kıymetini bilen biri var zaten deli çocuk,derken bir sesle irkildim,Yusuf benden bir cevap bekliyordu,beni kullanacakti bpve ben bunu bile bile teklifini kabul ettim.Yusuf sevinerek şık olmaya özen göster, partnerim.Yarin akşam seni almaya geleceğim diyerek çıktı odadan.Bana yalnızca arkasından bakmak kalıyordu.