-2-

97 10 9
                                    

Uykudan göz kapaklarım ağırlaşmıştı. Tam kafamı kitaba gömmüştüm ki Merve beni dürttü. "Kızım birazdan zil çalıcak gel şu Barış'la tanışalım."

Hayır ! Bu olmazdı. Barış ve onun gibilerle takılmak bize göre değildi.Onlar gitsin insanlara yardım etsin , iyi olan her şeyi yapsın. "Hayır!" dedim. Sesim çok sert çıkmıştı. "Peki." "Tamam, hemen sinirlenme." dedi ve kırıldığını belli eden bir yüz ifadesi yaptı.

Zil çaldığında bahçeye çıktık. Berk ve Hakan'ın yanına gittik.

(Shawn Mendes- Stiches)

Liseden beri herzaman birlikte takılmıştık. Babam dan intikamımı kötü olarak alıyordum. Onun yüzünden annemi kaybetmiştim. Şimdi de benim çektiğim acıları üzüntüleri onun da çekmesini istiyordum.

Barış'tan

Bu okula geldiğim için çok mutluyum! Her şey o kadar güzel ki. Bu kadar ilgi görmek insanların müziğimi beğendiğini bilmek beni mutlu ediyor. Kaya Koleji'ne gelmek, burada okumaya başlamak aldığım en iyi karar.

Tennefüste kantine indim. Derste Pelin diye bir kızla oturmuştum. İyi birine benziyor. Kantinde ki masalardan birine geçecektim ki Pelin'in sesini duydum. Beni çağırıyordu. Yanına gittim.

"Barış bak seni arkadaşlarımla tanıştırayım." "Bu Duru."
Duru'ya baktım. Bana gülümsüyordu. Sarı saçlı mavi gözlüydü. Çok sevecen bir tavırla "Merhaba Barış." dedi.

-"Merhaba tanıştığımıza sevindim."
-"Bende bak seni Mete ve Deniz ile tanıştırayım."
Diğer çocuklara bakarak gülümsedim. Onlarda Bana gülümsedi. Hemen kaynaştık. Kesinlikle çok arkadaş canlısılardı.
Bir süre sohbet ettik . Mete bana baktı "Sesin harika Barış." "Şarkılarını beğenerek dinliyorum." dediğinde gülümseyerek teşekkür ettim.

DeğişimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin