# # Alinin ağızından # #
Seyhan evine girince düşünmeye başladım 'nasıl da değişmiş ama hala geçmişin etkisi var üstünde bunları aşmaya çalısıyor.
Hayatı değişmişti özelliklede evinden belli olduğuna gore zengismişlerdi. Beni ilk görüşte tanımıştı bunda siyahında payı olsada unutmamıstı buna çok sevindim .
"Eskisi gibi hic kimseye anlatamadiklarinı bana anlatmısti hem de hic zorlamadan" iç sesimle sohbet gayet güzel gidiyordu içeri gideli yedi dakika kadar olmuştu hala gözükmüyordu.
- Eskiden kurduğumuz hayalleri düşünmeye başladım hep birlikte oyun oynardık " ali oynamazsa bende oynamam" deyişlerini bile unutmadım birlikte gelecek hayalleri kurardık. Köpegimiz olursa adında siyah koymaya karar vermiştir -Ben bu hayallerle gülümserken kapidan cikıp buraya doğru geldiğini gördüm." Yine aynı güzel gülüşuyle " basimı sallayarak bu düşüncelerden kurtulmaya calıstım.
"Beklettim mi " dedi yürümeye başladı. "Hayir bende zaten düşüncelere dalmısım hic farkında değilim zamanın " dedim sanırım gene acık sözlülügüm tutmuştu.
" ne düsünüyordun " dedi gülümseyerek. Ne diyecegimi bilmeyerek bir şeyler uydurmaya çalıştım " şey yaa ... Ne güzel eviniz varmış" diye kaçamak yalan uydurmuştum. Kendim bile inanmamistim ama neyse inanmis gibi görünüyordu
# # seyhan'ın ağzından # #
Ne dediğini anlamıştım ama zor durumda kalmasın diye inanmış numarası yapmaya karar verdim. " hmm öylemi bilmem farkında degilim " diye uyduruk bir cevapla karşılık verdim
Cevap vermedi yolda ilerlemeye devam ettik yol biraz uzundu ama yürumek daha iyiydi. Yolda havadan sudan konuşarak ilerliyorduk ki karsimızdan oldukça göz alıcı bir araba geldi. Araba yanımizda durunca kim olduğunu anlamistım ama anlamamıs gibi gelmek isime gelmişti.
" merhaba seyhan" dedi arabanin sürücü koltuğundan çıkıp dogrularak. " merhaba Siraç " dedim yüzümden hic bir şey anlaşılmayacak sekilde.
" Nereye gidiyorsunuz " dedi bakıslarinı Ali'ye çevirerek Aliden hoşlanmadığını belli eden bir bakisla. Alinin de ondan hoşlandığını düşünmüyordum zaten.
Bogazımi temizledim " Dolasıyorduk " diye beyaz bi yalan soylemistim. Eski mahallemize gidiyorum desem babama yetistireceginden şüphem yoktu cünkü.
"Sizi tanıştırayım " diye atladim ortaya konuyu değiştirme girişimiyle. Aliyi göstererek " Eski bir arkadaşım " dedim ve gülümsedim. " memnun oldum bende Sirac seyhanın yakın bi arkadasıyım " dedi ve zevkle gülümsedi.
" Bende memnun oldum Siraç bende Ali seyhanın da dediği gibi Eski Bayagı eski bir arkadasıyım" dedi yüzünden hicbir şey anlasilmiyordu. Neden bu kadar gerildilerki neyse ortadaki gerginliği gidermek için bi kez daha caba sarf etmeye basladım.
"Nereye gidiyordun Sirac "dedim. "Senin yanına geliyordum belki bi şeyler yaparız diye de ... Görüyorum ki senin isin var" dedi imalı bir şekilde. bu sekilde davranması sinirimi bozmuştu ama sabreden birisi oylamaya çalışıyordum.
"evet Sirac isim var " dedim gülümsemeye çalışarak .Ali ses cikartmadan bizi dinliyordu kafasında bir şeyler vardi herhalde diye düşündüm.
"Okulun ilk günleri görüsemeyince merak ettim seni " dedi artik bakıslarıni bana çevirmişti " olabilir " diye gecistirdim.
Sonunda Ali sessizliğini bozmuştu " Neyse gördün seyhan iyi arkadasim simdi bizim gitmemiz lazım " dedi ve tek eliyle saçinı sıvazlayip bana baktı bu durumun sonu belli değil diye söze karıstım " Tamam ...Sirac biz gidelim artik evde babam var onun yanina uğra istersen" dedim ve imali bir bakış atmak zorunda kaldim.
Yolda ilerlemeye başlamıstık Ali düşünceli gözüküyordu sormak istiyordum ama cesaretin yoktu neden böyle oldum ki diye bende düşünmeye basladım.
" Seyhan demin ki arkadasın.... Senin erkek arkadasin mi . sanirim beni sevmedide " diyerek sessizliği bozan taraf o oldu.
" Aslında bakarsan değil ama o kendini o öyle görüyor diyebilirim " diyerek kisaca anlatmak istedim düşüncelerimi ama beceremedim galiba.
" nasil yani anlamadım " diyerek şaskinca yüzüme bakıyordu."Uzun hikaye yaa bende anlamıyom aslinda bakarsan ama katlanıyorum" dedim ve gözlerimi devirdim. sanırım beni anlamıştı . " anladım " diyerek gülümsed. Biz boyle konuşurken bayağı yol gelmistik zaten.
# # Siraç 'ın ağzından # #
Arabaya bindim ve sinirle yolda ilerlemeye başladım kendi kendime söylemiyordun. Seyhanın davranıslarindan rahatsız olmuştum
Nereye gideceğini ne yapacagımı bilmiyordum . arabayı durdurdum direksiyonu yumruklarak sinirini cikarmaya calısıyordum . seyhana ne kadar değer verdiğini bilmiyormuş gibi davranıyordu.
Neden bilmiyorum ama yanindaki alimiydi neydi o çocuktan hic hoslanmamiştım. Sinirini atmak için sonunda spor salonuna gitmeye karar verdim ve yola devam ettim.
Oy ve. yorumlarınızı. bekliyorum # yazım yanlışları için özür diliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON SOKAK
General Fiction"yine o sokak, yine elimden hic bırakmayacakmış gibi tutuyor,buirden durdurup yüzümün her tarafını kaplamış olan pamuk şekirini temizliyor" "veee yine o görüntü ben o sokakta pamuk şekeri kendim ağlayarak temizliyorum" 'Ahhh anne ' diyerek uyandım v...