Dewam # 7#

73 10 10
                                    

Yolda konuşarak geldik. Ali çok konuşan biri değildi ama bu kadar kısa bana alısmıstı. Sonunda gelmistik ama bende bayağı yorulmustum.

"Şimdi ne yapacağız " dedim yine o sokağı süzerek. Benim bilinç altında büyük yer kaplayan aynı sahleri her gün yaşadığım tiyatro salanunu incelerken.

" bilmem" dedi düşünceli bir şekilde. Biraz etrafı inceledikten sonra aklıma bir fikir geldi. " Buraya kadar gelmişken Miray ve Simayın yanına ugrayalım " dedim gülümseyerek.

"Aslında iyi fikir ama sanırim kizla bu gün calisiyor olabilir" dedi. Hayal kırıklığına. Uğrattığını düşünerek. " ikiside mi" diye şaskınca suratına baktım.

"Aslında bakarsan tam bilmiyorum ama galiba evet"

"Öğrenmenin tek yolu var " diyerek telefonumu çıkarttım Ali benim hareketlerimi pür dikkat izliyordu.

"Alo.... Simay ben seyhan nerdesiniz " dedim ve basımi sallayarak onayliyordum. Ali hala beni izliyordu. Bu arada konuşmadığı zamanlar ne kadar ciddi biri olduğunu fark ettim
Aynı zamanda karsı tarafımdaki simayı dinliyordum "tamam " dedim telefonu kapatıp " hadi gidiyoruz " diyerek gülümsedim.

"Nereye" diyerek arkamdan hızlıca yürümeye başladı. " onu sen bileceksin " dedim ve sinsice gülümsedim. "Bilmece. Gibi konuşma lütfen" dedi sanırım sinir olmaya başlamıştı

"Simayın çalıştığı cafe ye gidicez" diye fısıldadım. ". Haa tamam öyle desenya Hadi gidelim" dedi ilerledigimiz yolun biraz ilerisinden sola döndü bende arkasından aynı şekilde ilerledim.

***

Cafe Mola yazan kafeden içeri girdik. Ortam gayet hoş ve ferahtı genelde toprak rengi ve krem renkleri hakimdi. İceri girince ben etrafı seyrederken Ali simayi görmüş yanina bile gitmisti . bende onların yanina doğru ilerledim.

Simay " hoşgeldin canim " dedi ve sarıldı. "Hosbuldum canım" dedim. "Sizi Aliyle tanıstırayım '' sanırım bi seyleri anlamaya başlamıştı . Ali koca gülümsemesiyle bana bakinca .

" Şey. Biz zaten tanısiyoruz " dedim ten tatlı sesimle . "Aa nasıl" dedi şaşkinca " ayakta kaldınız hadi gelin oturalım da çıkarın ağzinızdaki baklayı " dedi ve cam kenarı bi masayi gösterdi. " tamam Hadi Ali " dedim ve köşeye geçtim.

" siz oturun ben hem Mirayı cağırayım hem de size içecek bi şeyler getireyim''. Dedi ve koşarak içeri gitti. " Hic bir zaman meraki geçmiyor bu kızın" dedi ali ve birlikte gülmeye basladik.

Biraz sonra limonata ve Mirayla yeniden yanimıza geldi. "Siz mirayla oturan durun ben müşterilere bakıp gelicem ben gelene kadar hic bir şey anlatmayin'' dedi ve hizlıca uzaklaştı " ben bunu ne gün büyütücem acaba'' diye takildı kardeşinin arkasından miray.

"Eee seyhan susmayamı geldiniz" diye söze atildi miray. yüzünden simayın bi şey söylediği belli oluyordu . sonra simayda gelince konuşmaya basladık zamana hizlıca geçti gunümün uzun zamaninı onlarla gecirmiştim.

Onlara amacından pek bahsetmeyerek gelecek planlarından felan bahsettim. Ali bi şeyler sezmişti ama caktirmamaya çalisıyordu.

Oradan ayrıldıktan sonra Ali evime birakmak için bayağı ısrar etti birlikte geldiğimiz yolları aynı şekilde geri yürudük .

" Ne yapmaya çalıştığını anlamıyorum " dedi.

Oy ve yorumlarını bekliyorum - teşekkürler

SON SOKAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin