L'Hoi zou ik uw wat kunnen vragen?'
A' Natuurlijk, dame'
L'Nou , mijn broer ligt hier en ik zou graag weten wat ze nu met hem hebben gedaan en wat jullie nog gaan doen'
A'Wat is de achternaam van u broer?'
L' El Massani'
A' Meneer el Massani had wen kogel in zijn been. Die hebben we doormiddel van een operatie eruit kunnen halen ,gelukkig liep de operatie perfect af. En meneer el Massani loopt nu buiten levensgevaar. Hij moet hier nog wel een weekje blijven liggen om goed te herstellen'
Mijn moeder en ik voelen een opluchting.
L' Heel erg bedankt Mevrouw'
Mijn moeder en ik lopen naar de kamer van Achraf en we zien hem langzaam wakker worden.L'Achraf! Ik ben zo blij je te zien!'
Hij ziet er zwak uit en haalde met moeite uit: ' Ik jou ook yemma en Lina'
Mijn moeder en ik voelen een grote opluchting omdat hij wakker is.
L'Wat is er allemaal gebeurd Achraf? En een jongen heeft ons bedreigd'
A'Wat! Heeft die gast jou bedreigt?
L'Rustig Achraf wacht totdat je bent herstelt en dan leg ik je alles van A tot Z uit'
A' oke Lina'
L'Ik ga even wat te drinken halen willen jullie wat?'
'Nee ' zeggen ze allebij.Ik loop naar de wachtkamer en zie Ilias.
L'Wat doe jij hier!?'
I' Ik moet even wat halen van een jongen een pakketje'
L' Pakketje?'
I'Gaat je verder niks aan. Wat doe jij hier?'
L' Mijn broer is in zijn been geschoten'
I' Jou BROER' In zijn ben geschoten? Achraf? is dat jou broer!?'
L'Wacht.... Ken je hem? Weet je wat er met hem is gebeurd?'
I'Sorry Lina ik kan het je niet vertellen.Ik weet wat er is. Het zal je pijn doen als ik het vertel.
L'Vertel het!'
I' Nee , Lina het kan niet'
L' Oke, maar moest je het pakketje van mijn broer halen?'
I' Jaa. Maar ik ben geen goede vriend van je broer zeg hier 1 woord van en ik maak jullie hele leven zuur'
JE LEEST
Lina's Life
Novela JuvenilDit verhaal gaat over een meisje Lina (19 jaar). Ze lijd een normale leventje tot dat haar vader overlijd. Achraf(Haar broer) kan geen baan vinden omdat hij zijn school niet heeft afgemaakt. Hij kreeg uiteindelijk een baan aangeboden en nam die aan...