We gaan lekker eten.
I'Ben je nu al klaar?'
L'Nu al? Ik heb die hele sushi menu gegeten dat zijn er ongeveer 30.
Ik en veel gegeten hoor.
I'Hmm je moet wel eten voor 2'
L'Ahahah dit kleintje is niet zo een vreetzak als jij'
I'Moet well is juist beter'
L'Yekk je wilt een olifant hebben ipv een kind'
I'Nee dat ook weer niet hwhaha'4maanden later
De verloskundige doet een koude spul op mijn buik. Via het grootescherm voor me kunnen Ilias en ik ons kleine wondertje in mijn buik zien.
V=verloskundigeV'Zo mevrouw ik weet wat het is!'
Ilias lacht naar me en vraagt nieuwsgierig wat het is.V'Het is een meisje! Gefeliciteerd!'
Ilias en Lina'Dankjewelll!!'We geven elkaar een knuffel en een kus.
Ik moet nog een formulier in vullen en daarna kunnen we gaan shoppen!Even later...
We stappen samen in de auto en rijden richting de stad.
Daar aangekomen zien we een super schattige winkeltje waar veel kinder spulletjes worden verkocht.
We lopen hand in hand naar binnen en kijken meteen rond.Ik zie een supper schattig jurkje hangen in het roze.
L'Omg Iliasss dit is cute!'
I'Kijk deze schoentjess dan!!'
We pakken een grote winkelmand en stoppen daar alles in rompertjes , sokken ,mutjes , Canada Goose jasje echt van alles.Wanneer we zien dat het mandje al overvol is lopen we naar de kassa.
We rekenen af en lopen weer naar buiten.We gaan eten bij La place en rijden dan naar de Ikea.
We halen een super leuke wiegje en een paar knuffeltjes.8 maandan later
De baby kamer is helemaal af.
Of precies 2 weken zal ik insha allah bevallen!
Ik kan niet wachten om kijn kleine wondertje in mijn handen vast te houden.Ilias en ik gaan snel naar een winkeltje om de laatste spullen te halen.
We lopen een steegje in en zik zjd iemand in het zwart 10 meter voor meO=onbekend
O'Hé jij! Romaisa el hafdani'
Ik kijk achter me en zie geen enkele meisje staan.
Ik probeer mijn telefoon uit mijn tas te pakken om Ilias op te bellen aangezien hij heel even wat is gaan halen.O'Wat pak je uit je tas?!'
L'Ik?'
O'Is er hier een andere Romaisa dan?'
L'Huuh ik heet geen Romaisa'
O'Jawel, Romaisa el Hafdani ,19 jaar oud, woont in Utrecht , en is zwanger'
L'Ik ben Romaisa el Hafdani niet, en ik woon niet in Utrecht!'
O'Je hoeft niet te liegen schat ik weet het wel!'
De onbekende jongen zet een paar stappen naar voor.
L'Ga weg w.w.wat wil je van me?!'
Omdat hij een bivakmuts op heeft kan ik zijn gezicht helaas niet zien.
O'Jij gaat je broer zeggen dat hij binnen 24 uur het geld moet geven!'
L'Huh wat?!'
O'Je hoort me goed!'
L'Volgensmij verwar je me met iemand anders'
Hij haalt iets uit zijn binnen zak en als ik het goed zie is het een pistool.
L'wwwat is datt?'
O'Je ziet het goed dame! 24 uur!Heeeeeeey lieve lieve lieve mensenn. Ik heb een tijdje niks geschreven omdat ik even geen inspiratie had. Ik hoop dat jullie het kunnen begrijpen. Maar vanaf nu zal ik weer verder gaan omdat ik vol inspiratie zit. Daarom een spannende einde! Volgende deel staat al klaar dus 30 stemmen is nieuwe deel!!!!❤️❤️❤️
JE LEEST
Lina's Life
Ficção AdolescenteDit verhaal gaat over een meisje Lina (19 jaar). Ze lijd een normale leventje tot dat haar vader overlijd. Achraf(Haar broer) kan geen baan vinden omdat hij zijn school niet heeft afgemaakt. Hij kreeg uiteindelijk een baan aangeboden en nam die aan...