Maar het enige waar ik mee zit is...
Ilias.
Zal hij ons huwelijk verbreken?Zodat ik van hem kan worden.-Dont let stupid little things break your happiness.
2,5 jaar later.
Ik ben alhamdoullilah afgestudeerd en ik heb nu een vaste baan als KNO chirurg ik heb de versnelde versie van de opleiding genomen vandaar dat ik zo snel ben afgestudeerd ik ben nu bijna 23 de tijd gaat zo snel.Safouane is mijn hand komen vragen en ik ben al verloofd.
En morgen is mijn bruiloft!
Ik heb met hem en mijn moeder 3 prachtige jurken uitgekozen.Nu vragen jullie je zeker af hoe het met Achraf is.
Mijn moeder en ik zij van Amsterdam naar Den Haag verhuisd.
Ik heb het mijn moeder verteld zij kon ons het beste helpen.
En aangezien mijn broer niet lang werkte en die gasten geen foto of verdere informatie van hem hadden kon er weinig gebeuren.
Dus hij woont weer bij ons.We zijn van alles aan het voorbereiden morgen is de henna dag en over morgen officieel de bruiloft.
En Linaya....
Uiteindelijk is het goed gekomen alhamdoullilah.
Het probleem met haar is dat ze snel boos wordt , en dan blijft zo echt zo lang boos.
Heel irritant maar buiten dat is Linaya perfect!Ze is hier ook vandaag om mee te helpen.
Ik loop naar beneden en mijn moeder en Linaya zijn samen in de keuken bestilla's aan het maken.ik groet ze en loop daarna naar de woonkamer.
Ik loop de woonkamer binnen en zie mijn tante's die ik al een half jaar niet heb gezien koekjes maken.
L'Salam'
Ts=tante Sarah
TA=Tante AminaTs' Heeeey Lina schatje'
Ta' Lina houbb dyellie'
Ik geef ze een dikke knuffel en ga dan naar de koken om te kijken wat ik kan doen.
L' Heey wat moet ik gaan doen?'
F' We hebben in de tuin een hele groote tent voor de henna wil je die alvast een beetje versieren'
L' Ja isgoed. Achraff!!'
A' Jaa'
L' Yallah kom me helpen.'
A' Isgoed'Een busje arriveert voor de deur waar alle versieringen in zit. Inclusief stoelen tafel en een bank voor mij in de traditionele marokkaans groen wit.
Niet denken dat dit het einde is van dit verhaal... En drama
Dit is pas het begin....Morgen ochtend rond 10 uur nieuwe deel.
Blijf stemmen!!
JE LEEST
Lina's Life
Fiksi RemajaDit verhaal gaat over een meisje Lina (19 jaar). Ze lijd een normale leventje tot dat haar vader overlijd. Achraf(Haar broer) kan geen baan vinden omdat hij zijn school niet heeft afgemaakt. Hij kreeg uiteindelijk een baan aangeboden en nam die aan...