Hoofdstuk 15

1.9K 91 4
                                    



                                                                 2 uur later
Anouar en Linaya zijn weg en ik bel mijn moeder op om te vragen waar ze is.
L' Mama waar blijf je?'
Fa' Heey Lina ik blijf hier met Achraf. Heb je genoeg eten?'
L' Ja mama ik zie je morgen ochtend'
Ik hang op en val in diepe slaap.

1 week later
Ik word wakker en ga douchen aangezien ik nu al door die shit met Achraf al dagen niet heb gedoucht.
Ik trek een broek met lichte scheuren een witte blouse een leren jasje en mijn MK tas. Ik kijk op de klok en zie dat het half 9 is. Ik pak de bus naar het ziekenhuis om nog even naar Achraf te gaan.
*Aangekomen bij het ziekenhuis*
Ik loop de trap op naar boven naar de kamer van Achraf en zie Ilias naast zijn bed staan met een boze blik en zijn vuist gespannen.
I'Wacht maar tot dat je hier weg bent'

Hij loopt naar de deur en tot zijn verbazing ziet hij mij staan hij schrikt.
I' Sinds wanneer sta je hier!?'
L' N n Nnnet pas'
Hij tilt zijn vuist op en ik doe een stap naar achter.
A' Laat haar!'
I' Als jij hier wat van zeg dan gaan jullie er allemaal aan!'
Hij loopt weg en ik loop naar Achraf.

L' Achraf waar ben je mee bezig? Wat doe je jezelf aan? Achraf je brengt je zelf in gevaar en anderen ook. Waarom doe je dit? Achraf zit je in de drugs?'
A' Nee Lina nee echt niet'
Ppf Achraf
Hoe komt ze hier aan wie heeft haar dit verteld shit!Het is mijn zusje ik moet haar kunnen vertrouwen maar die idioten zitten overal het kan niet.

Het blijft een tijdje stil.
A' Waar is mama?'
L'Ze is thuis.'
A'Moet je niet naar school?'
L' Wat is dat voor vraag dacht je dat school mij op dit moment boeide? Achraf je bent de enige waar ik nog aan denk in deze toestand.'
Ik probeer rustig op te staan en geef Lina een knuffel.
A' Dankjewel Lina ik weet niet hoe ik jou kan bedanken dat je er voor me bent.'
L'Je bent mijn broer Achraf ik hoor er voor je te zijn.'

*ppf Lina*
L' Ik moet nu wel gaan Achraf ik bel Anouar om naar je toe te komen.'
A' Isgoed Lina doe je best op school.'
L' Tuurlijk'
Ik loop de kamer op en bel Anouar meteen.
L'Heeyy Anouar'
A' Heey Lien'
L'Ik wou je wat vragen. Achraf is alleen in het ziekenhuis ik zou het echt waarderen als je even naar hem toe gaat'
A'Tuurlijk ik ga over een kwartiertje naar hem toe'

Lina's LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu