I' Ik wil je eigenlijk al heel lang wat zeggen maar k weet ik krijg klappen'
A' Yallah vertel'
I' Je zusjee..'A'Wat is er met haar'
I' Kijk je weet k heb mn leven verbetert gewoon weer terug gekeert naar de Islam.
En gestopt met drugs enso'
A' Ga verder'
I' Kijk jou zusje heeft me die motivatie gegeven'
A' Huh hoe bedoel je hadden jullie contact?'
I' Nee dat niet maar ik vond haar leuk.. Nou ' vond' eigenlijk vind..
A' Meen je niet hahahahahha jij... Mijn zusje....hoe'
I' Krijg ik geen klap?'
A' Tazz nee wollah me boeit mij maar je moet wel weten ze is getrouwd enso'
I' Jaa dus daarom.'Pff Achraf
Aangekomen bij het huis stappen we uit.We lopen rustig naar de deur en bellen aan.
S' Wie is daar?'
Hij maakt de deur open op een kiertje en ik trap de deur helemaal open.
A' Kifesh jij dan?'
S' Wwat?'
Ilias duwt Safouane tegen de muur aan en hijst zijn hand op om hem een klap te geven.Net op dat moment hoor ik een vrouwen stem schreeuwen.
Ik kijk in de woonkamer en zie een hoerige wijf die kort is gekleed op de bank liggen.
A' WIE IS DAT?!'
S' Zzzzze moest hier van mn moeder blijven'
A' JIJ HEBT EEN VROUW!! DIE HELEMAAL GEBROKEN BIJ ONS IS!! EN JIJ FLIKT DIT?'
Ilias geeft hem een knietje en trapt hem nog een keer.We rennen de trap op naar hun slaapkamer en zie op de trap allemaal kledingstukken liggen van dat wijf.
Ik ren naar de kleding kast van Lina en pak al haar kleren schmink ( Make-up) jassen, tassen en schoenen.
Meer heeft ze denk ik niet nodig ik sleur de koffer en tas naar beneden en zet dit alvast buiten.Ik zie Ilias Safouane nog steeds slaan.
De vrouw is inmiddels gerend naar de badkamer en heeft zich daar opgesloten.A' Saffie is genoeg zou yallah Ilias.'
Ik doe alles in de koffer bak en we rijden weer naar huis.
JE LEEST
Lina's Life
Teen FictionDit verhaal gaat over een meisje Lina (19 jaar). Ze lijd een normale leventje tot dat haar vader overlijd. Achraf(Haar broer) kan geen baan vinden omdat hij zijn school niet heeft afgemaakt. Hij kreeg uiteindelijk een baan aangeboden en nam die aan...