Herobrine, Alex ve Steve artık yedi yaşında oldukları için okula gidiyorlarmış. Alex ve Steve okula hemen uyum sağlamışlar. Ama Herobrine okula bir türlü alışamıyormuş. O yüzden Herobrine hep Alex ve Steve ile birlikte geziyormuş. Bir yıl sonra Herobrine Alex'e aşık olmaya başlamış. Ama bunu kimseye söylemiş. Çünkü söylerse bu bir şekilde Alex'in kulağına gidermiş. O yüzde hiç kseye söylememiş.
10 YIL SONRA
Herobrine, Alex ve Steve artık 17 yaşındaymış. Herobrine" Artık bu kadar yeter! Alex'e bunu söyleyeceğim ben!"demiş ve Alex'in yanına gitmiş. Herobrine"Alex benimle evlenir misin?"demiş. Alex"Herobrine elbette seninle evlenirim!"demiş.
Herobrine Alex'in parmağına yüzüğü takmış. Steve olanları bir köşeden izliyormuş. Steve Herobrine'yi tebrik etmiş. Sonra Herobrine Alex'i alıp birlikte ev yapmışlar.
1YIL SONRA
Alex hamile kalmış ve Herobrine'ye söylemiş. Herobrine çok sevinmiş. Herobrine resmen uçarak Alex'in yanına gelmiş. Alex'in karnına sancı girmiş meğer. Alex, Herobrine geldiğinde ağlıyormuş. Çünkü çok kötü bir sancı gelmiş. Alex Herobrine'yi görünce "Herobrine! Buradayım! Yardım et!"demiş. Herobrine koşarak Alex'i odasına çıkartmış. Alex'in canı gerçekten çok acımış. Çünkü bebekleri tekmelemişler.