Uhaa, mavi gözlü mü o ???

60 4 7
                                    

Kahvaltı boyu Ufukla karşı karşıya oturmak...
Uyuzluğunu izlemek..
Salak salak esprilerini dinlemek..
Bana mal mal sırıtması..
Hiç işi yokmuş gibi bir de benimle uğraşması...

Öldü mü?
Ölmedim mi?
Kabus mu?
Hayır yani ruya olmak için fazla orangutan var da.
Haksız mıyım?
Bu kadar Ufuk bana zarar yeminle.
Dur bakayım gerçek mi.
Hala kabus olma ihtimali üzerinde yoğunlaşıyorum da.
Kolumu cimcikledim ama, oofff acıdı demek ki gerçek.
Hala karşılıklı kahvaltı mı yapıyorduk allasen?
Iıyy birde Erenle kanka olmuş yaa.
Oy ben nereye gidem, bu başımı nerelere vuram, kendimi nerelerden atam.
ahey ahey..
Dıley dıley..

Ağğkhh, nakadan da hoj bir kahvaltı..
Keşkem benim de ossa...

Zor da olsa Ufuk'u kahvaltı masasından kaldırmayı başardık. Öküz olunca insan kalkmak zor oluyor tabi. İki kişilik kahvaltıyı silip süpürdü, o da yetmezmiş gibi bir de benim tabağıma yanaştı. Ama eline çatalı batırınca bunu pekde iyi bir fikir olmadığına kanaat getirdi. Masadan kalkması için tehdit edttik. Tabiki de burda en büyük görevi ben üstlendim.

Vay anasının çift kaşarlı biber dolması

Eğer biraz daha masada kalıp bir porsiyon daha kahvaltı menüsü yerse kafasını kaldırım taşına sürtüp, üzerinde zıplamayla tehdit ettim.

Yapar mıyım? - evet
Soru var mı - yok

Tehditlerim karşısında daha da fazlasını yapacağımı anlayan Ufuk ikiletmeden kalktı.
Hah şöyle yola gel. Azıcık insan ol. Vallaha zor değil.. Insan taklidi yapınca mesele çözülüyor zaten. Sen yaparsın yaparsın..
Yaparsın de mi lan.?
Şöyle bir baktım da hıı-ı senden bi boh olmaz ya, boşa hayal kurmuşum lanet.

Kahvaltıdan da bişey anlamadım. Eren ve Defne zaten kendi aleminde takılıyordu. Tipik sevgililer işte anlarsınız.
Ayrıca Ufukla da sohbet ediyorlardı.
Bende bazen Eren'in zoruyla lafa katılıyordum. Defne'nin kuzeninin orangutan kırması Ufuk olduğunu bilseydim gelirmiydim hiç buraya, mantıklı olunsana biraz.

Halbuki ben bu kahvaltıyı böyle hayal etmemiştim ki.
Hayalimde Defne'nin daş gibi yakuşuklu bir kuzeni vardı. Hani şu mavi gözlü olanlar var ya anlarsınız işte.
Mavi göz önemli hacı...
Mavi gözlü erkekler hayata 10-0 önde başlayan insanlardır.
Boru mu lan mavi göz, mavi.
Hani şu Ufuk'un ki gibi, Eren'in ki gibi, Cenk'in ki gibi değil.
Tolga Sarıtaş'ın gözleri, Engin Sakın'ın gözleri gibi falan.

Hayaller mavi gözlü daşlar,
Hayatlar Orangutan Ufuklar..

Welcome to ergen gerisi sefil

Sonunda kafeden çıkıp yolda yürürken günün devamında neler yapacağımızı konuşmaya başladık.

"Bence sinemaya gidelim. Hem vizyona çok güzel romantik komediler de girmiş."dedi Defne cilveyle.

He ya, sinemaya gidelimde siz arka tarafda oturun bende Ufukla kalayım, yok ya
Babanen kaşar mı senin.?

"Aynen bencede hem başka yapacak birşey de yok." dedi Eren, sevgilisi ya arka çıkacak hanım köylü. Pis satıcı.

"Hayır ya ne sineması benim uykum gelir. Uyurum ben, salak mısınız? Zehir olur romantik anlarınız, bana ne sinemaya falan gelmem ben. Siz gidiyorsanız gidin." dedim.

" Başka bir fikriniz var mı Duru hanım.?" dedi Eren.

"Aynen ya sinema banada cazip gelmiyor. Patlat bir dahiyane fikir Duru. Göreyim seni koçum. " dedi Ufuk alayla, Eren'i destekleyen bir biçimde de sırıttı. Zaten işi gücü sırıtmak yakında RTÜK den Ufuk'un sırıtmasına sansür falan gelecek.

Belalı EsmerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin