Capitolul 5

48 4 0
                                    

Si atunci mi-a spus:
-Te rog sa numai plangi. Nu m-as putea ierta daca tu ai patii ceva.Niciodata. spune Nick punandu-si capul pe umarul meu drept.Deodata simtii cum lacrimile cadeau pe umarul meu iar din instinct i-am ridicat capul lui Nick si l-am imbratisat strans incat puteam sa jur ca numai poate sa respire chiar de este vampir.M-am desprins din imbratisare apoi i-am sters lacrimile de pe obrajii sai
-Nu trebuie sa plangi.Vezi?Sunt bine si promit ca nu voi mai fugii si nu voi mai plange. ii spun,eu rosindu-ma putin
-Promiti? ma intreaba apoi facand ochii mari
-Promit pe rosu. am zis zambindu-i cald
Atunci Nick nu a mai zis nimic doar mi-a ridicat barbia cu doua degete si intr-o secunda si-a lipit buzele de ale mele. Eu neopunand rezistenta i-am raspuns la sarut apoi m-am desprins rapid.
-Ai putea sa numai faci asta? il intreb dandu-ma un pas in spate
-Imi pare rau daca te-am deranjat... spune cu o privire trista
-Nu este asta...foar ca,nu stiu inca ce simt.
-Te inteleg...nu o sa mai fac asta de acum.
Dupa asta ne-am intora la casa lui Nick dar pe drum niciunul dintre noi nu a scos un cuvant,iar eu nu aveam curaj sa sparg tacerea asa ca am decis sa nu vorbesc. Odata si am intrat in casa am fugit rapid in camera mea...defapt,mult prea rapid.Cred ca am invatat cum sa folosesc puterea aceasta si sincera sa fiu chiar imi place.
Am intrat in camera si m-am aruncat in patul de doua persoane cu capul in perna si am inceput sa tip cat am putut de tare. M-am indragostit de Nick? Asta ar explica de ce ma simt protejata cand sunt langa el,cand ma ia in brate simt ca ii pasa cu adevarat de mine...si mai ales,iubesc cand ma saruta. Dar acum,el crede ca nu imi place cand ma saruta tandru.
Desi nu pot sa cred,se pare ca este adevarat. M-am indragostit de un monstru care ma face sa ma pierd de fiecare data cand il privesc si cand ma uit in ochii lui verzi..Ce trebuie sa fac?Sa ii spun?Sau sa imi ingrop sentimentele pentru el?
Gandindu-ma la toate astea am adormit.

★★★

Dimineata cand m-am trezit,m-am ridicat din pat si mi-am facut rutina obisnuita de dimineata. De imbracat,mi-am ales o pereche de blugi albastrii mulati si un maieu pe care scria ,,You are mine" (Esti al/a mea). Mi-am pieptanat parul iar apoi l-am lasat desprins pe spate, apoi dupa ce am terminat cu rutina am mers in bucatarie unde l-am gasit pe Nick pregatind micul dejun. Cand l-am vazut mi-am dat seama ca trebuie sa ii spun ce simt pana nu este prea tarziu.
-Buna dimineata! spun apropriindu-ma de el
-Buna dimineata. Ai dormit bine? ma intreaba punand clatitele pe masa.
-Da,am dormit foarte bine...Stii,Nick...
-Ce este? ma intreba apropriindu-se de mine, acun fiind doar cativa centrimetri ce ne despart. Cand am dat de ochii lui verzi precum smaraldul m-am pierdut,dar mi-am revenit rapid.
-Trebuie sa iti spun ceva. Ceva foarte important pentru mine.
-Ce s-a intamplat? curios se uita la mine asteptand raspunsul meu
-Eu...Eu...
-Ce este?
-M-AM INDRAGOSTIT DE TINE! am zis foarte rapid,credeam ca nu m-a auzit pana nu mi-am ridicat privirea din podea si am dat de ochii sai ce acum straluceau.Intr-o fractiune de secunda m-a lipit de pieptul lui bine lucrat si m-a sarutat. Sarutul era altfel fata de cele pe care mi le oferise seara trecuta.Acesta era unul pasional care m-a facut seama cat de mult il iubesc.
-Te iubesc! spune despinzandu-se din sarut
-Si eu te iubesc!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 19, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O viata nouă alături de un vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum