Hapı yuttuk!

67 9 0
                                    

Olayın üzerinden iki gün geçmişti. Arda telefonlarımı açmıyor, mesajlarıma da her defasında türlü türlü yalanlar uyduruyordu. Bu kadarı fazla ama. Yanlış anlaşılmasını istemiyorumki ben! Okulda bile görmedim Ardayı. Benden kaçıyor galiba. Bu gün son gün. Yeter artık bu kadar kovalamaca. Okula falanda gitmiycem.  Mafyayım ulan ben! Abartmadın mı? İç ses? Efendim? Defol! Onun yerini en iyi Canla Bırak bilir. Ama ben sorsam kesin demezler. Aslıyı arayıp ondan sormasını rica ettim. Aslının aramasıyla telefonu açtım.
Melis:"Öğrene bildin mi?"
Aslı:"Hayır ama bu gece *** adlı barda olucaklarmış"
Melis:"Aklımdan geçen senin de aklından geçiyormu?"😏
Aslı:"Akşama kopuyoruzz!"
Melis:"Saat onda seni alırım"
Aslı:"Öptüm"
Melis:"Bende"
Ardayı yakalayacağıma göre sırada onu kıskandırmak vardı. Seksi olmalıydım ki kıskansın. Dolabımın önüne geçtim. Parmağımı dudağıma koyarak dolabıma bakmaya başladım.
Şort giysem kesin birileri benimle ilgilenicek sonra dans etmeye başlayacak ve o anda Arda araya girecek ve çocuğu doğduğuna pişman edicek. Kahretsin çok akıllıyım. Hemen dolabımdan giyeceğim şeyleri çıkardım. Saçlarıma maşa çektim. Koyu makyaj yaptım. Bir kaç saat sonrasında hazırdım. Üstümü değiştirmek kalmıştı sadece. Aynaya baktım. Makyajım çok fazla olmuş ama bozamam. Bozsam yeniden yapamam. En iyisi böyle kalsın. Vakit geçmek bilmiyor ya! İnternete girdim. En iyisi böyle yapmaktı. İnsan internette dolaşınca vaktinin nasıl geçtiğini anlamıyor. İlk önce instagrama girdim. Arda hiç resim paylaşmamıştı. Sen o kadar mafya ol, yakışıklı ol, zengin ol, ama asosyal ol. Bu ne arkadaş?! Ben yediyim içdiyim her şeyin resmini paylaşırken Ardanın profili bom boş. Bir de bu kadar takipçisi var. Yazık günah ya.
🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸
Saate baktığımda sekizdi.Hazırlanmaya başladım. Son kez aynada kendime bakıp evden çıktım.

Merdivenleri deve gibi inerken annem durdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merdivenleri deve gibi inerken annem durdu. Oturma odasında "Melis nereye?" diye bağırdı. "Okulun partisi varmış anne. Kızlar çağırdılar ama önemli değil. İstersen gitmem" dedim. Bu taktik her zaman işe yarıyordu. Annem meraklı olmadığımı görünce önemli bir şey değil diye fazla takılmıyordu bana. "Tamam git ama geç kalma" dedi. Hemen kapıdan çıktım. Saçlarım havada sallanırken bende Victorias Secret modelleri gibi  emin adımlarla arabama taraf yürüyordum. Aslılara gittim. Evlerinin önüne varınca Aslıyı aradım. Geldiğimi haber verdim. Aslı kapıdan bir çıktı. Yani hayran kaldım. Bu Can bununla nasıl arkadaş kalıyor anlamadım. Töbe töbe. Kızın göğüs dekolteli bordo mini elbisesi tam üzerine oturuyordu. Dizinin iki karış uzerindeydi. Hakikaten çok zevkliydi.

Bol platformlu ayakkabısının üzerinde o kadar rahat yürüyorduki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bol platformlu ayakkabısının üzerinde o kadar rahat yürüyorduki. Arabaya oturunca selamlaştık.
Aslı:"Hadi gidelim"
Melis:"Adresi ver"
Aslı:"Ay bilmiyor musun adresi? Ama ben de bilmiyorum"
Melis:"Aç telefondan bak"
Telefonda aradığımızda hemen çıktı adres. Arabayla gösterilen yere gittik. Arabadan inerken Aslı"Bence en iyisi eve dönelim Melis. Bence tehlikeli bir yer. Tiplere baksana fazla karanlıklar"
Melis:"Ay sanki Ardalar melekler"
Aslıyla arabadan indik. Aslı bana dönüp:"Nasıl geçeceğiz içeri?"dedi.
Emin adımlarla yürüyerek "Sen beni takip et"dedim. Girişe gelince uzun boylu, yapılı, siyahlar içinde olan gardiyan bizi durdurdu. "Buraya öylece giremezsiniz"dedi. Cevap olarak "Bizi tanımıyorsun galiba biz Karahanlı mafyasındanız" dedim. Kolumu çekiştiren Aslıya baktım. Benim duyacağım şekilde "Yürek mi yedin kızım sen?" dedi. "Bilmem öyle mi gözüküyor" dedim gülerek. Birlikte içeri geçtik. Sandalyelere oturduktan sonra Aslı barmene hafif bişeyler vermesini söyledi. Yavaştan açılış yapalım dimi. Verdiyi içkiyi bir defada kafamıza çektik. Bardaki adamlara bakıyordum ama hiç tanıdık yüz yoktu. Aslıya "Ardaların burda olduğuna emin misin?"dedim.
Aslı:"Evet Can öyle söyledi"
Melis:"Baksana tanıdık yüz bile yok"
Aslı:"Gelirler birazdan"
Biraz sonra kaçıncı olduğunu bilmediyim viskini dudaklarıma götürdüm. Çok sertti. Sarhoş olmamak elimde değildi. Belkide olmak istiyorumdur.
🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸
Neye güldüğümü bilmiyordum ama sürekli gülüyordum. Aslının da benden farkı yoktu. Saat geç olmuştu ama burası hala kalabalıktı. Aslı gülerek ". Hişştt. Sakin. Oraya baksana. Birikeri bizi kesiyor. Ahahaha"dedi. Gülerek söylediyi tarafa baktım ve "Hani nerede ahahaha"dedim. Sınırı geçmiştik. Sonunda başardık! Adamlar bize taraf gelmeye başladı. Yanımıza oturduktan sonra onların da duya bileceği şekilde "Hani Arda.Ahahah. Kandırdı mı bunlar bizi. Ahahahha. Kandırdım nazlı yarim.baram bam lay lay lay lay lay" diyordum. Sonrada okumaya başladım. Şu an hakkımda 'Salak bu kız' diye düşünenler var ama umrumda bile değil. Adamlardan bire benim kolumdan diğeri Aslının kolundam tuttu. Bir yere sürüklemeye başladılar. Ne kadar bağırsamda etrafta fazla ses olduğu için kimse beni duymuyordu.Karanlık bir odaya getirdiler bizi. Aslı "Neredeyiz lan biz?! Burası neresi?! Hesabını vericeksiniz bunun!!!" dite bağırıyordu. İki adamsa bize aldırmadan işlerindeydiler. Biri telefonla konuşuyordu. Söylediklerinden yalnızca 'Karahanlı mafyasının kızı elimizde' yerini duydum. Hay benim beynime. Buraya geldiğimde kendimi Karahanlı mafyası gibi tanıttım dimi? Şimdi al başına belayı...

Şakamısın ya sen?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin