MEDYA:Yaman
Oy vermeyi unutmayın. Ya da hemen şimdi verin😂 ÖpüldünüzYanıma yaklaştı. Ahh hayır beni omuzuna alıp götürmedi! Onun yerine kenardaki masadan pamuk aldı ve ıslattı. Burnuma tutunca ne olduğunu anladım. Nefes almamaya çalıştım ama ne kadar dirensemde yapadım ve teslim oldum.
Gözlerimi açtığımda yatakta uyuyordum. Birinin horlama sesi geliyordu ama yatakta benden başka kimse yoktu. Sesi takip ettim. İnanamıyorum! Yaman kendine yer yatağı yapıp uyumuştu. Gülme krizine girdim. Ne kadar sessiz gülmeye çalışsamda başaramıyordum. Öldümü acaba neden uyanmıyor benim gülme sesime? Amann ölen adam ne zamandan beri horluyormuş? Yataktan kalktım. Pencereye yaklaştım. Ev ağaçlardan yapılmıştı. Pencere tahta olduğu için dışarıdaki kurtmu yoksa köpekmi olduğu anlamadığım ulaşma sesleri geliyordu. Etraf ağaçlarla doluydu. Hava baya karanlıktı. Yatağa geri döndüm. Yatağa uzanmağa çalışıyorduma ama yatak eski olduğu için cırlıyordu. Sessiz olmaya çalışarak yatağa yattım. Artık ne kadar başardıysam. Uyumaya çalıştım.
Yatağa yattığımdan bir kaç saat geçmişti ama öküzün horlama sesinden bir türlü uyuyamamıştım. Artık sabah olmaya başlamıştı. Horlama sesinden bıktığım için yanımdaki yastıklardan birini alıp Yamanın kafasına fırlattım. Tam isabet. Yastık kafasına değdiği an uyandı ve yerden yastığı alıp benim kafama fırlattı. "Ne kadar da öküzsün!"dedim sinirlice."Aslında kızların çoğu çekici, tatlı ve yakışıklı olduğumu söylerler"dedi üzüne piç gülümsemesi yayılırken. "Demekki ben onlar gibi değilim"dedim. Bunu söylemekle o kızların sürtük olduğunu demek istemiştim ama biraz farklı olmuştu. Ayağa kalkarak "Evet. Anormal olduğunu anlamışsın demekki. Alkışlıyorum." dedi ve alkışlamaya başladı.
"Neredeyiz biz?"
"Ormanda"
"Aa. Gerçekten mi? Pencereden hiç görememiştim. Aydınlattın beni. Teşekkür ederim"
"Bişey değil"dedi ve odadan çıktı. İnanmayacaksınız ama kaç gündür ayni bordo elbisedeydim. Duş almıyordum. Yüzümde akmış makyajlaydım. Saçlarım şişmişti. Aynaya bakmaya cesaretim yoktu. Yataktan kalktım ve banyoyu aramaya başladım. Ama odada sadece bir kapı vardı. Kapıdan çıktım ve evi gezmeye başladım. Sadece bir oturma odası, bir mutfak ve bir benim yattığım yatak odasında ibaret küçücük evdi. Yamanı bulduğumda mutfakta kahve içiyordu. Beni gördüğünde "Bişeye mi ihtiyacın var?" dedi.
"Banyo yokmu bu evde?"
"Ah! Söylemeyi unutmuşum banyo da tuvalette dışarıdalar."
"Allah aşkına sen nasıl bir mafyasın? Daha düzgün bir eve gidemez miydik? Bula bula burayı mı buldun beni getirmeğe?"
Gülmeye başladı ve "Sen kitap falan çok okuyorsun her halde. Ne ben aptal aşık mafya değilim ne de sen masum kız. Onun için böyle yer uygun bence. Eğer beğenmediysen... Umrumda bile değil."
"Yerde uyuya uyuya kafanı üşüttün her halde" dedim ve evden çıktım. Kapıdan çıktığım anda görüş alanıma giren ve enden en çok beş metre aralıda olan yere gittim. Kapısını açtığımda zaferle gülümsedim. Önce tuvaletimi yaptım. Sonra elimi yüzümü yıkadım. Duş almam gerekiyordu ama karnım kurt gibi açtı ve üzerime giymeye hiç bir şeyim yoktu.
Eve geri döndüğümde Yaman bıraktığım yerde kalmış kahvesini içmeye devam ediyordu. Elimle kafamı kaşıyarak "Kahvaltı hazırlamadın mı?" dedim."Hazırlamalı mıydım?"
"Kurt gibi acıktım. İyi olurdu aslında."
"O zaman sen hazırlada yiyelim. Bak not vericem ona göre hıı"
"Lütfen birikeri çıkıp kamera şakası olduğunu söylesin. Yoksa kalpten falan gitçem."
"Ya da açlıktan ölüceksin"
"Hahaha. Ben mi açlıktan ölücekmişim. Kendime bişeyler yapçam ama elini sürersen ölümlerden ölüm beyen"
"Zehirlenip ölmek için fazla yakışıklıyım"
"Ahh ne demezsin!"
Buz dolabına doğru yürüdüm ve kapısı açtım. Bişeyler bulmak için uğraşırken etraftaki sessizlik hiç hoşuma gitmemişti. Arkama döndüğümde sırıtan bir Yamanla karşı karşıyaydım. Yapmacık şekilde öksürdüm. Ama o kendini hiç bozmadan hala devam ediyordu sırıtmaya. Daha fazla dayanamayıp "Ne var be? Ordan bakınca palyaço gibi mi gözüküyorum?!" dedim.
"Hayır. Tam aksi. Çok güzel gözüküyorsun. Hem sen beden durdun? Hadi devam etsene"
Te Allahım! Sanki striptiz şov yapıyorum burda! Adam doğru söylüyor. Böyle bir elbiseyle böyle sapığın yanında dursam tabi böyle bakardı. Şirince gülümseyerek "Bana giymeye bişeyler verir misin? Bütün gün bu elbiseyle dolaşamam."dedim. Yüzüme bile bakmadan "Git kendin al. Dolapta var." dedi.
Allahım nasıl öküzler yaratıyorsun! Gece yattığımız odaya gittim. Dolabı açtım. Kendime uygun bişeyler bulmaya çalışıyordum ama bunların hepsi büyük beden erkek giyimleri. Tişörtlerden birini aldım. Altına da siyah eşofman. Eşofmanı alırken yere bir tişört düştü. Eyilip aldığımda tişörtün üzerindeki resim dikkatimi çekti. Bu... Melisti. Hemde yanında Yaman ve başka bir erkekle. Bana hiç bir zaman kimseyle çıkmadığını söylemişti. Yani iki tane erkek vardı ama. Ne alaka?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şakamısın ya sen?
RomanceSahi .... Neydi sevmek? Bir muma ateş olmak mı?... Yoksa... YANAN BİR ATEŞE DOKUNMAK mı?