Ik lig in bed . Ik denk steeds aan wat er is gebeurt . Voor hun is het de eerste keer maar voor mij is dat helaas niet zo . Ik kijk op mijn alarmklok en zie dat het 07:30 is. Shit ik moet snel doen ik wil niet weet te Laat komen . Ik hoor mijn moeders voetstappen dat is het teken dat ik moet opschieten. Ugh wat haat ik school zeg! Ik kijk uit het raam en zie Emily naar mijn zwaaien , ik zwaai terug en storm naar beneden . Ik pak mijn lunch geef mijn moeder nog en dikke kus en ga snel de voordeur uit . Op naar school . Na en tijdje is het al 08:10 . Inmiddels ben ik al op school . Emily vraag of het nog goed gaat . Ik vertel dat alles prima loopt . Maar eigenlijk is dat niet zo .
P.o.v Emily
Ik vraag Sabrina of alles nog goed gaat . Ze knikt de hele tijd . Dus dat betekent dat Het eigenlijk niet zo is . Eerlijk geZegt vind ik het niet zo erg dat ze niet eerlijk is . Ik zou ook niet de hele tijd alles delen met en Super Bff . Zoals ik . Ik praat nog wat bij . Eet nog snel wat en dan ringt de bel.
Ondertussen loop ik het school plein af . Ik pak mijn fiets ik vraag nog aan Emily of ze mee gaat maar haar antwoord was nee. Dus besloot ik maar naar huis te gaan .
Ik ben al thuis en heet eerste wat ik zie is mijn moeder op de iPad . Ik roep hard op :" weer dat candy crush spel?"
Mijn moeder lacht en zegt" ook goeie middag schat " " waarom was je zo vroeg vandaag ?" Uitval zeg ik .
Maar ma ik ga naar mijn kamer. Ben best wel moe . Ik ren de trappen op zoals altijd . Leg mijn tas op de grond en doe mijn kleding uit want ik ga douchen . En na en poosje ben ik weer in mijn kamer lig op mijn bed en val van zelf inslaap.
Sorry mensen dat dit hoofdstuk zo kort is maar ik heb deze weken hele drukken dagen . Maar ik zal proberen om zo veel mogelijk te schrijven en langere hoofdstukken te maken .😘
Xxx rainstone
JE LEEST
Being changed
FantasiaSabrina is 15. Ze wordt gepest. Het blijft zich herhalen. "Je bent niks." "We haten jou." "Jij bent anders je hoort hier niet." Tot op en dag... Ik zit in een kamer. Het zit vol met... Niks. Ik probeer te ontsnappen. Maar hoe? Ik kan geen kant op. I...