PRZYJAŹŃ

356 53 12
                                    

Hej. Pierwszy temat o jakim chciałam napisać to przyjaźń.
Ja osobiście powiem wam, że prawdziwą przyjaciółkę mam tylko jedną, reszta to dobrzy przyjaciele.

Co to jest przyjaźń?
Moim zdaniem przyjaźń, jest wtedy gdy dwie osoby rozumią się bez słów, wiadomo są kłótnie w przyjaźni. Gdy jesteś w nie humorze twój przyjaciel Cie wspiera, nigdy Cie nie olewa, jest do końca twojej jebanej śmierci. Pociesza Cię, gdy trzeba, płacze razem z tobą. Jest drugim Tobą.
Dokładnie nie umiem wyjaśnić definicji przyjaźni, bo moim zdaniem nie da rady tego wyjaśnić tak samo jak definicje miłości, każdy inaczej spostrzega wszystko.

W życiu można mieć JEDNEGO prawdziwego przyjaciela, reszta to są dobrzy znajomi albo zwykli przyjaciele.
*To jest moje zdanie.

Przyjaźń w 3?
Moim zdaniem to nie prawdziwa przyjaźń.
Skąd wiesz, czy Twoje przyjaciółki Ci nie obrabiają dupy?
Kto wie...

Kiedy wiadomo, że się z kimś przyjaźnisz?
Kiedy ta osoba jest zawsze (może nie dosłownie) przy Tobie, czujesz się swobodnie przy tej osobie, mówisz jej o sobie bardzo dużo. Kochasz ją po przyjacielsku i mógłbyś pójść za tą osobę pójść w ogień.

W każdej przyjaźni można się troszkę powyzywać nawzajem...
Ale bez przesady.

Pamiętajcie niektórzy przyjaciele mogą mieć maski na sobie.
O co chodzi?
Czyli udają, że są z Tobą. Obrabiają Ci dupę za plecami.
Okłamują Cię, obgadują, nie pomagają, czyli mają wyjebane w Ciebie.

Nie dajcie sobą manipulować w przyjaźni.
Jeśli nie czujecie, że się to ta osoba, która jest waszym przyjacielem to nie bądźcie z nią na siłę w tej przyjaźni.
Bo po co?
Przyjaźń to najważniejsza rzecz, ale jeszcze ważniejsza jest rodzina i miłość.

O MNIE:
Miałam przyjaciela przez rok, który mnie wyzywał za plecami, a gdy spytałam go dlaczego? On nawet się nie przyznał, smutno mi było, mógł się chociaż przyznać. No cóż.

____________________________________________________________________

Cytaty o przyjaźni:

1) ,,Bycie szczerym nie da ci zbyt wielu przyjaciół, ale zawsze da ci tych właściwych."

Zgadzam się z tym.

2) "Przyjaciołom się więcej wybacza?
- Ludziom, których sie kocha, można wybaczyć wszystko.
- Nawet jeśli cię zawiodą?
- Nawet jeśli zawiodą."

Z tym się również zgadzam, ale jeśli przyjaciel Cię niszczy psychicznie to nie jest przyjaciel.

3) "Kim są przyjaciele? Przyjaciele to ludzie, których uważasz za przyjaciół, ale tak naprawdę są twoimi wrogami z ukrytymi tożsamościami i przebraniami po to, by móc ukryć swoje prawdziwe zamiary, więc kiedy myślisz, że znacie się już tak dobrze jak bracia, oni przychodzą i kiedy nie patrzysz podcinają ci gardło.''

Mój ulubiony cytat, nie wiem dlaczego.
U mnie ten cytat zaistniał w życiu. Niezbyt fajnie.

____________________________________________________________________

Tyle na dziś. Mam nadzieję, że wam się spodobało, liczę na gwiazdki. Piszcie w komentarzach, co sądzicie, czy macie przyjaciela prawdziwego albo jakieś wydarzenie z waszego życia, przeczytam i odpiszę. Papa. Dobranoc.

«KSIĘGA TEMATÓW»Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz