Co to jest miłość?
Według wikipedii:
Miłość - uczucie, typ relacji międzyludzkich, zachowań, postaw. Często jest inspiracją dla dzieł literackich lub malarstwa. Stanowi ważny aspekt psychologii, filozofii i religii, np. w chrześcijaństwie definiowana jest jako "dążenie bytu do dobra", uważana jest za najważniejszą cnotę (1 Kor 13,13) oraz sens życia człowieka.Według mnie:
Moim zdaniem nie ma definicji miłości. Każdy inaczej wszystko spostrzega.
No cóż.
Miłość jest wtedy gdy płeć damska i męska czują do siebie tą więź, coś więcej niż przyjaźń.
Cudownie jest mieć taką osobę.Oczywiście jeśli ktoś nas zmusza do bycia ze sobą to nie musimy być z Tobą osobą na siłę, bo to bezsensu co nie?
Dobra. Dalej.
Pierwszej miłości się nie zapomina.
To jest prawda.(Myślę co mam pisać, bo wypadło mi z głowy).
Osoba którą kochamy powinna nas wspierać, być, kochać, całować, przytulać i wiele innych rzeczy.
Nie powinna się przede wszystkim wstydzić okazywać swoich uczuć przy znajomych czy tam rodzinie.
Nasza miłość powinna być dla nas ideałem (choć ideałów nie ma, ale dla nas jest ts osoba).
Powinna być takim naszym oczkiem w głowie.Skąd wiadomo czy to zauroczenie czy zakochanie (miłość)?
Zauroczenie jest wtedy, gdy jesteś w kimś zauroczony.
Jest się wtedy podekscytowanym i pełnym zapału, ale niestety nie jest się na 100% szczęśliwym. Gorzej, gdy okaże się, że ta osoba nic do Ciebie nie czuje. Można być zauroczonym w związku i nie w związku. Wiadomo pierwsza opcja lepsza.Wiadomo zauroczenie jest, gdy coś was dręczy. Dokładniej zadajecie sobie pytania na które nie znacie odpowiedzi. Macie jakieś wątpliwości.
Miłość jest wtedy, gdy osoba daje wam siłę na kolejne dni, sprawia że się uśmiechacie, jesteście szczęśliwi naturalnie, jesteście podporą dla ukochanej osoby. Gdy nawet nie jesteście obok siebie, to ta osoba sprawia, że robi wam się ciepło na serduszku. Miłe uczucie.
No i co jeszcze?
Wiecie, że ją kochacie bez żadnych wątpliwości. A gdy nie jest z wami tęsknicie.W zauroczeniu osoba was ogranicza, w miłości (chodzi o zakochanie) ufa wam. Miłość jest dojrzalsza.
W zauroczeniu, gdy nie ma z nami naszej miłości to miewa się fantazje o zdradzie, a w miłości jak już pisałam ZAUFANIE.W zauroczeniu możemy popełnić pewne błędy, które się żałuję, a w miłości nie.
Miłość zmienia na lepsze.
Miłość w gimnazjum?
Szczerze nie wiem, czy istnieje miłość w gimnazjum.
Ja byłam zauroczona.
Być może, w sumie są takie pewnie osoby, które są ze sobą od gimnazjum i przetrwali.Miłość w gimnazjum jest śmieszna (dla niektórych).
Jest się zakochanym, ale czasami się coś jebie.
I wtedy, gdy coś się jebie to wszystko.
Dziwne, wiem.Przede wszystkim miłość nawet w gimnazjum jest piękna.
Nawet jeśli nie dotrwa długo, to przez jakiś czas jesteś napełniony szczęściem (PISZE O ZAUROCZENIU), ale przychodzą momenty gdy możesz myśleć o tym czy ja jestem szczęśliwą osobą, czy nie?Pierwszy pocałunek:
Każdy chyba to przeżyje.
Możliwe, że są osoby które nigdy nie przeżyły tego, a są o wiele starsze. Nie wiem.TEGO SIĘ NIE ZAPOMINA.
Pierwszy pocałunek powinien być szczery.
Powinniśmy coś czuć do tej osoby.
To uczucie.Jeśli ktoś nie jest gotowy niech poczeka przyjdzie ten moment.
A jeśli ktoś nie wie czy partner/ka jest gotowy.
Niech się o to spyta. Co szkodzi.
Albo niech poczeka.
Może ta osoba sama Cię pocałuje.
Albo wyczujecie ten moment.
Odpowiedni moment.Zdrada:
Nie wiem, jak to jest nigdy nie doświadczyłam tego.
Sądzę, że każdy popełnia jakieś błędy.
Jeśli ktoś zdradzi, a ta osoba wybaczy to powinien nie popełniać tego błędu drugi raz. Bo to byłoby głupie.Pamiętajcie, jeśli jesteście w związku, ale też myślicie o zdradzie, to powinniście się zastanowić nad rozstaniem, bo w zauroczeniu się o tym myśli, a nie w miłości. Naprawdę.
Pierwszy raz:
Powiem krótko.
Nie róbcie tego jeśli nie chcecie.
Pogadajcie o tym z ukochaną osobą o tym.
Nie róbcie nic za wcześnie.
I pamiętajcie o zabezpieczeniu, bo później możesz spierdolić sobie życie.
A jeśli Cię naciska twój partner/ka to powiedzcie stanowczo NIE!
Albo zastanówcie się, czy chcecie być z tą osobą.____________________________________________________________________
Cytaty o miłości:
„Czy miłość to choroba? Jest bardzo miłym zapaleniem myśli, zresztą zaraźliwym. Trzeba uważać, bo można zarazić drugą osobę. A wtedy jest się za tę chorobę odpowiedzialnym." - Beata Tyszkiewicz
„Odkąd cię pokochałem, moja samotność zaczyna się dwa kroki od ciebie." - Jean Giraudoux
„Jeśli kogoś kochasz, powiedz mu to. Nawet jeśli boisz się, że to niewłaściwe. Nawet jeśli boisz się, że wywoła to problemy. Nawet jeśli boisz się, że przewróci to Twoje życie do góry nogami, powiedz to. Powiedz to jak najgłośniej. A potem idź za ciosem." - Mark Sloan
„Miłość potrafi znaleźć drogę tam, gdzie nie ma nawet ścieżki." - Eurypides
____________________________________________________________________
Kochani, to tyle na dziś. Przepraszam za jakieś minimalne błędy możliwe, że są piszę to o drugiej w nocy nie ma co się dziwić.
Mam nadzieję, że się podoba wam.
Zostawcie gwiazdkę jeśli się podobało oraz komentarz.Ten rozdział dedykuję mojej najlepszej przyjaciółce ManiaXDD, bo kazałaś już coś dodać.
Rozdział ma 819 słów.
Dobra, to tyle hej!