Znacie to uczucie, gdy ktoś pyta co u was?
A wy odpowiadanie "Okej."
A tak naprawdę rozpierdala was od środka i nie chcecie nikogo męczyć swoimi problemami.Albo gdy ktoś wam mówi, że będzie z wami mimo wszystko i nagle chuj strzela i ta osoba znika momentalnie z waszego życia bez powodu.
Najgorzej, prawda?Gorsza jest obojętność.
Tak bardzo chciałabym pewnie wielu z nas mieć wyjebane na innych.
Ale ja tak nie potrafię.Dlaczego ludzie w tych czasach udają kogoś kimś nie są?
Ponieważ:
*chcą być kimś innym niż sobą,
*tak im jest lepiej,
*wstydzą się być sobą,
*chcą lepiej wypaść w oczach innych,
*chcą być lepsi.
Są inne jeszcze przykłady, ja wymieniłam te bardziej "popularne", że tak to nazwę.Najlepiej jest, gdy mamy kogoś obok.
Najlepiej byłoby być człowiekiem bez uczuć, ale tak się niestety nie da.
Można też taką osobę zgrywać.Pamiętajcie.
Jeśli macie jakiś problem, który was męczy pogadajcie z kimś.
Może i to nie pomoże, ale ta osoba może wam pomóc, wesprzeć i podtrzymywać was na duchu.Nie trzymajcie swoich emocji w sobie.
To was zamęczy.Jeden problem zazwyczaj prowadzi do kolejnego.
Życzę każdemu z was, abyście znaleźli kogoś, kto was będzie uszczęśliwiać.
Bądźcie sobą i nie zmieniajcie się na gorsze.
___________________________________________
Cytaty:,,Chwyciłaś mnie za rękę wtedy zniknął cały ból,
sam nie sądziłem, że się da tu coś takiego czuć. ""Jesteś tylko Ty, poza nami nie ma nic."
"Zepsułem kilka chwil nie możesz mnie zostawić, jeśli coś zniszczyłem postaram się naprawić."
"Wpadaj mała tylko ze sobą kredki weź,
czuć chemię, my, kanapa i Breaking Bad."___________________________________________
Postanowiłam wrócić.
Rozdziały będą kolejne.
W tygodniu będzie po jednym rozdziale lub dwóch.
CZYTASZ
«KSIĘGA TEMATÓW»
JugendliteraturJest to książka, w której każdy rozdział jest o czymś innym.