💖 Editat 💖
Kanato:
Te plimbai când deodată te lovești de un baiat cu ochii liliachii și părul de aceeași nuanță care ținea în mână un ursuleţ iar în cealaltă avea o înghețată,avea până să se lovească de tine și să o scape pe jos.Tu:Îmi pare rău,nu am vrut *te-ai scuzat rușinată*
Kanato:Nu este nimic*ți-a zâmbit* Eu sunt Kanato.
Tu:(N/T),încântată.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reiji:
Erai în fața unui parc așteptând un băiat cu care ai vorbit online despre cărți,pentru a vă recunoaște v-ați trimis poze,erai foarte pasionată de citit și te-ai bucurat găsind pe cineva ce îți împărtășea sentimentul.Era târziu și încă nu venise și într-un final ai vrut să pleci dar cineva te-a apucat de umăr.Reiji: (N/T)chan,nu?
Tu:D...d...da,tu trebuie să fii Reiji,încântată.
Reiji:Scuze că te-am făcut să aștepți.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Laito:
Te uitai printre rafturile de haine căutând ceva ce să îmbraci la aniversarea unei prietene,ai găsit două rochii simple una verde și una roșie,nu te puteai hotărâ când un băiat cu o pălărie și ochii verzi îți atrage atenția.Laito:Ți-ar sta bine cu cea verde îți scoate ochii în evidență.
Tu:Nu ți-am cerut părerea*îți placea rochia verde dar nu ai vrut să asculți de acel baiat și ai cumparat-o pe cea roșie*
Laito:Stai*ți-a dat rochia verde*asculta-ma te prinde mai bine verdele.
Tu:Mda,multumesc.
Laito:Eu sunt Laito.
Tu:(N/T).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ayato:
Erai în pauza jucându-te cu un cățeluș când o minge îl lovește iar un băiat cu ochii verzi vine și ia mingea iar tu ţipi la el.Tu:HEI,AI GRIJĂ ,PUTEAI SĂ-L OMORI!!!
Ayato:Calm,e doar un câine.
Tu:DOAR UN CÂINE? ÎMI VINE SĂ TE OMOR *i-ai luat mingea din mână și l-ai lovit în față* na ,ţie îți convine?
Ayato:Tch!...*a plecat nervos lăsând mingea*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Shu:
Erai la scoală și alergai pe hol deoarece întârziasei la oră când deodată faci cunoștință cu podeaua foarte brutal, te împiedicasei de un băiat blond care stătea întins jos rezemat cu spatele de perete și asculta muzică, acesta a simțit când te-ai imptiedicat de el și te-a ajutat să te ridici.Shu:Îmi cer scuze, din vina mea ai căzut.
Profesorul: *iese nervos din clasă*(N/T)chan! Acum în clasă!!!
Shu:Deci (N/T) eu sunt Shu, pa.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Subaru:
Pe Subaru l-ai văzut aproape în fiecare zi de când te-ai mutat, te loveai de el mereu când ascultai muzica, era ca un magnet pentru tine.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Azusa:
O prietenă ți-a aranjat o întâlnire cu un băiat deoarece considera că ești tristă singură deși nu arătat niciodată asta. Erai la masă și te jucai cu cuțitul pe șervețel așteptând să vină cel cu care trebuia să te întâlnești când un băiat cu câteva bandaje pe el se așează lângă tine.Azusa:(N/T), nu?
Tu:Da, tu trebuie să fii Azusa.
Azusa:Da, scuze că am întârziat.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kou:
Erai la un magazin de animale și nu te puteai hotărâ pe care să o iei când un băiat îți întinde o pisicuţă.Kou:Ea te place, pot simți asta, ai fii un monstru fără inimă să nu o iei acasă.
Tu:Da, e drăguță*ai luat pisicuţa în brațe și ai plecat*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yuma:
Erai la școală fusesei pedepsită pentru că ai spart tabla. Era foarte liniște până intră un băiat în clasă plin de pământ.Profesor:O, ai venit.(N/T) el este Yuma, pe el îl vei ajuta în grădină drept pedeapsă.
Tu:Ce mare e... .
Yuma:Ai zis ceva?
Tu:Nu... .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ruki:
Îți așteptai un prieten și din greșeală îl confuzi cu Ruki care vorbea la telefon și sari pe acesta.Tu:Te-am prins javră!
Ruki:*închide telefonul*ăăă...ce am făcut?
Tu:ops... .
CITEȘTI
Diabolik Lovers X Reader(în Curs De Editare)
FanfictionDin titlu cred ca v-ați dat seama singuri despre ce e. Daca unele personaje nu apar așteptati pana le editez) Și pentru că mi s-a mai plâns lumea că pun numele personajului înainte de replică. GEN LITERAR:DRAMATIC ~5.07.2017 #15 în fanfiction~ ~6.07...