Scurt anunt:eu nu am vazut titanic :-) deci scuze pentru ca va fi un capitol jalnic si plictisitor
Kanato:
Kanato: Firai tu să fii (N/T)! Tot nu pot să cred că mai convins să urc pe Titanic, deja îmi e rău, vreau jos. Unde e Teddy? Te omor!Tu: Calm Kanato...e doar un vapor și în plus Teddy e la mine în rucsac.
Titanicul se scufundă și toată lumea tipă.
Kanato: (N/T) am să te omor dacă nu te îneci.
Tu: Scuze...dar uite facem băiță cu rechinii cei vegetarieni în apa caldă.
Kanato: Nu mă fraiereşti...*lacrimă de scenă* vom murii înecaţi.
Tu: Tu vampir, tu poate teleportat...tu scapă, priceput?
Kanato: Da _____chan, eu mă teleportez acasă și te las pe tine aici drept pedeapsă.
Si astfel Kanato dispare tu te scufunzi și te trezești în pat cu Kanato lângă tine nervos.
Kanato: Știi (N/T) chan! Să te prinzi de o ușă și să rămâi blocată în vapor e cea mai mare prostie, noroc că mi s-a făcut mie milă și te-am salvat. Nu de alta dar îl aveai pe Teddy în rucsac.
Tu: Te urasc... .
Kanato: Haha, să mă mai duci odată pe vreun vapor din ăla ca acolo te las.
++++++++++++++++++++++++++++
Reiji:
Reiji: (N/T) chan, am văzut filmul, ne vom scufunda.Tu: Shht , nu vom paţii nimic.
Reiji: Tot ca mine va fi, dar dacă tot sunt cu tine hai să-ți citesc o carte.
Tu: Reiji, poţi să lași cărțile? Suntem în vacanță acum.
Reiji: E o carte Titanic.
Tu: Bine citeşte-o*o citește*
Reiji: Deci (N/T) chan ce vrei să facem acum?
Tu: Vreau acasă, nu vreau să mă înec *te țineai de piciorul lui*
Reiji: Hihi, a funcționat.
++++++++++++++++++++++++++++
Shu:
Shu: Mișto (N/T) chan, hai și noi să stăm în bătaia vântului*te-a apucat de talie* hai întinde brațele ca o cioară.Tu: Nu mă face cioară nesimțitule, acum sunt regina lumii.
Shu: Simți vântul cum adie?
Tu: Da.
Shu: Bite, atunci dacă îți place rămâi aici, eu mă duc să trag un pui de somn.
Tu: Și dacă se scufundă?
Shu: Fac baie, noapte bună.
++++++++++++++++++++++++++++
Ayato:
Ayato: Mda...foarte interesant...un vapor urât și mare.Tu: Ayato, te rog frumos ăsta e Titanic!
Ayato: Tinerii titani?
Tu: Nu.
Ayato: Atunci nu îmi pasă, dar dacă îmi faci ceva de mâncare urc și pe muntele Omu și mă joc cu şerpii.
Amin nu s-a scufundat Titanicul.
++++++++++++++++++++++++++++
Laito:
Laito: (N/T)chan! Hai să facem ceva *perv face*Tu: Ce?
Laito: Să intrăm într-o cabină și să ne distrăm în stilul meu.
Tu: Numai joc sah cu tine.
Laito: Shh, nu din ăla *te sărută și te teleportează într-o cameră)
Va urma...
Oke deci poate sa se scufunde ca voi ,,va jucati,,++++++++++++++++++++++++++++
Subaru:
Era o vacanță plăcută până când Subaru s-a enervat pe unul că se uita la tine cu ochii dulci și a lovit vasul și s-a scufundat.Tu: Subaru...tocmai ai scufundat un vapor... .
Subaru: Asta e (N/T), bine că ești tu bine.
++++++++++++++++++++++++++++
Azusa:
Azusa: (N/T) chan! Locul ăsta e perfect, în mijlocul oceanului nimeni nu poate să îi salveze pe ceilalți, pot să îi tai.
Tu: Azusa, nu...nu facem asta.
Azusa: De ce? O...să le...placă.
Tu: Ba nu!
Azusa: Hai să vedem.
L-ai încuiate în cameră dar scăpa așa că ai stat în cameră fiind cu ochii pe el să nu plece să le facă rău celorlalți.
Azusa: (N/T)...mă poți...tăia?
Tu: Azusa, poţi să taci? Dacă taci te tai când ne întoarcem acasă.
Azusa: Bine.
++++++++++++++++++++++++++++
Kou:
Tu: Gata gata Kou, nu fi trist iţi luăm altă pisică.Kou: E numai vina ta că a sărit în apă, auzi cică excursie pe Titanic... .
Tu: Scuze, am crezut că va fii amuzant.
Vasul se scufundă.
Kou: Acum e amuzant.
Tu: Kou...acum e rău, nu amuzant.
Kou: Adu-mi pisica și te scap, nu o aduci aici rămâi.
Tu: Pisica ta e moartă.
Kou: Bine *Kou dispare*
Intrii nervoasă în cameră la el.
Kou: (N/T) ce ai pățit? Am crezut că ai murit.
Tu: Te omor! Puteai să mă salvezi dar tu nu...mai lăsat acolo..noroc că era o barcă de salvare.
++++++++++++++++++++++++++++
Ruki:
Tu: Hai pe Titanic.
Ruki:*dispare*
Tu: Nu din nou... .
+++++++++++++++++++++++++++
Yuma:
Yuma: Ghici cine va cultiva roșii în ghiveci pe Titanic.
Tu: Până și acolo o vei face?
Yuma: Nu eu, tu o vei face micuță(N/T) baftă.
Am deviat de la subiect? Da ? Nu? Ok...noapte buna
CITEȘTI
Diabolik Lovers X Reader(în Curs De Editare)
FanfictionDin titlu cred ca v-ați dat seama singuri despre ce e. Daca unele personaje nu apar așteptati pana le editez) Și pentru că mi s-a mai plâns lumea că pun numele personajului înainte de replică. GEN LITERAR:DRAMATIC ~5.07.2017 #15 în fanfiction~ ~6.07...