Amnezie temporală

1.1K 96 25
                                    

Bang vin eu ,,Pixnmix,, și vă dau cu ceva în cap sau vă pun piedică pe scări ca să va loviți la tărtăcuţă și să vă pierdeți memoria.

Shu

Te lovisei și erai pe jos și când te-ai trezit deabinelea un tip blond dormea lângă tine în pat tinându-te strâns la pieptul lui,tu revoltată ai încercat să îl împingi dar era de neclintit.
___:aham...hello...can you hear me?

Shu: hă? Ce?

___: dă-mi drumul!

Shu: yay te-ai trezit! Ce îngrijorat am fost,de doua zile tot aștept să deschizi ochii aia (C/O).

___: nu te înteleg,de ce nu mai dus la spital? Și cine mama măsii ești tu?

Shu: și să mi te ia? Nu mersi...stai...cum adică cine sunt? Sunt iubitul tău Shu Sakamaki...

___: nu te cunosc...

Shu:*te pune în poala lui și îți arată un album foto cu voi doi* vezi?

___: dar nu îmi aduc aminte...

Shu: și pozele mint?

___:nu prea...nu știu ce să cred.

Shu; culcă-te poate îți revii...


Reiji

(Din nou) te lovisei și ai leșinat și când te-ai trezit erai într-un pat mare și un ochelarist se holba la tine,când lai văzut acesta a zâmbit și tu ai tresărit.
Reiji: Neaţa,văd că ești bine.

___:a...da cred.

Reiji: ți-am pregătit un ceai*spune și îți întinde o ceașcă de ceai*

___: mersi...dar...cine ești?

Reiji: Reiji Sakamaki...ce glumă mai e și asta?

___: glumă? Despre ce vorbiți domnule?

Reiji: domnule? Iar ai băut cu Laito? De când îi zici iubitului tău domnule? Meriţi o pedeapsă *spune rânjind cu gura pana la urechi*

___: AJUTOR!*te ridici repede și fugi de acolo dar Reiji te prinde și îți rezolvă amnezia printr-o lovitură din greseala a capului tău si a spatarului în timp ce Reiji îți apleca ,,pedeapsa,,.

Subaru

Cineva te împinsese pe scări și când te-ai trezit erai singură într-o cameră întunecată,te-ai ridicat și ai început să explorezi conacul până ai ajuns în grădină unde era Subaru cu un cuțit în mână gata să își pună capăt zilelor,dar tu lai oprit putând observa lacrimile din ochii lui.

Subaru: ____-chan!*spune și te îmbrățișează strâns*

___:a...ne cunoaștem?

Subaru: da...sunt iubitul tău Subaru...

___: ha?...de ce ai vrut să te sinucizi?

Subaru: nu te-ai mai trezit și am crezut că nu o vei mai face...nu pot trăi fără tine.

Uimită de vorbele lui lai crezut.

Kanato

Te-ai lovit singură de tavan când săreai în pat cu Kanato și ai leșinat,Kanato îngrijorat te-a zgaltait  până te-ai trezit.

___: calm copilule! Că îmi faci creierul pilaf.

Kanato: of ești bine...

___: de ce nu aș fii? Doamne ce copil...

Kanato:nu mă face copil!

___:dar nu asta ești?

Kanato: gata ne despărțim

După o lună te-ai lovit și ți-ai adus aminte tot și ai regretat...într-un final va-ți împăcat.

Laito

Lovitură!

Laito: bitch-chan, bitch-chan, bitch-chan!!!

___: bitch-chan e mă-ta!!!

Laito: pfiu te-ai trezit.

___: kya...nu ma atinge...

Laito: te iau doar în brațe iubi...

___: n-am iubit,grrr dispari nu te atinge de mine.

Laito:.te despărți de mine? ;-;

___: nu sunt cu tine!

Laito: °^° ok...*pleacă trist*

Ayato

Ți-a dat cu mingea în cap și ai intrat în comă 3 luni și când te-ai trezit numai știai nici să vorbești doar te uitai la asistente care parcă erau de pe altă planetă până un roscovan a intrat și te-a îmbrățișat strâns și confuză iai futut două palme.

Ayato: auu...de ce dai?

___: nane

Ayato: nane?

___: nane

Ayato: te simți bine?

___:junei

Ayato: clatito...

___:junei dugi gravi

Ayato: ce limbă mai e și asta...vreau un doctor*leșină*

Diabolik Lovers X Reader(în Curs De Editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum