Tu și Copilul

2.9K 150 86
                                    

Mno deci...sa incepem, p.s. imi e rau de numai pot dar scriu ca nam ce face :-)

Kanato:
Te-ai trezit brusc în faţa unei grădini(scrisesem grăsimi XD) nu era nimeni acolo decât un copil, acesta a început să plângă și tu te-ai apropiat de el.

Tu: Ești bine?

Kanato: Da, ha? Cine ești? Nu am voie să vorbesc cu străinii.

Tu: Eu? Scuze micuţule, nu te teme, eu sunt (N/T). Dar poţi să-mi spui cum vrei.

Kanato: (N/T)chan....piersicuţa, arăți ca o piersicuţă.

Tu: Mai degrabă ca un pepene dar daca tu vrei piersicuţa, acum nu îmi zici cum te cheamă și de ce plângi?

Kanato: Numele meu e Kanato și plâng deoarece fratele meu mai mare Ayato mi-a mâncat prăjitura.

Tu: Kanato...hmm...Kanato (și acum tu asta deșteaptă ti-ai dat seama că e Kanato când era mic...ca doar nu ţi-ai dat seama după păru' mov și ochii mov și ursuleţul Teddy,te prinzi greu)

Kanato: S-a întâmplat ceva (N/T)?

Tu: A? Nu, hai să îți luăm o prăjitură.

Kanato: Yay (N/T)chan îmi v-a lua o prajitură.

Tu: Așteaptă aici, vin acum.

Ai părăsit grădina spre patiserie și ai alunecat (pe o coaja de banana)și te-ai trezit la tine în pat.

Reiji:Te-ai trezit într-o bibliotecă, nu era nimeni acolo, dar ba da era un băiat care citea o carte, te-ai apropiat ca o felină de el( adică încet fără zgomot) și te-ai uitat la cartea pe care o citea și apoi el s-a întors cu fața la tine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Reiji:
Te-ai trezit într-o bibliotecă, nu era nimeni acolo, dar ba da era un băiat care citea o carte, te-ai apropiat ca o felină de el( adică încet fără zgomot) și te-ai uitat la cartea pe care o citea și apoi el s-a întors cu fața la tine.

Reiji: Străinii nu au voie aici, cum ai intrat?

Tu: Reiji kun.

Reiji De unde îmi știi numele?

Tu: De ce eşti așa mic? Dar tot aceeași ochelari porți *i-ai luat ochelarii*

Reiji: Dă-mi înapoi ciudato!

Tu: Sau ce?

Reiji: Mami! *a început să țipe după maică-sa*

Tu: Gata smiorcailă uiteţi ochelarii.

Reiji: Dispari acum... .

Tu: Reiji, de ce ești rău?

Reiji: Nici nu te cunosc.

Tu: Sunt (N/T)...cum nu mă cunoşti?

Reiji: Am 8 ani...nu am ieșit din locuinţa părinților mei deoarece nu am voie și singurele(samburele) persoane pe care le stiu sunt fratii mei si mama si tata.

Tu: Haha bună glumă... .

Ai plecat și ai văzut-o pe Cordelia care a venit si ea dar ai trecut pe lângă ea și ai alunecat(pe o coaja de lamaie) și te-ai trezit în pat lângă Reiji.

Diabolik Lovers X Reader(în Curs De Editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum