Oyasumi(Tsukinami)

843 57 4
                                    

Shin
Erai prin apropierea pădurii și dintr-o dată începe o furtună,te sperii și începi sa fugi pe casa dar te rătăcești fiind întuneric,te plimbi încercând să dai de o casă pana ajungi la una,părea sinistră dar fiind disperată după un adapost îți iei inima in dinți și bați la ușă și îți deschide chiar Shin

Shin: o..hei ___ chan,ce faci? Mă urmărești?

Tu: Shin! A...Nu știam că locuiești aici...m-am rătăcit și am vrut sa cer adăpost pentru noaptea asta și am dat de tine.

Shin îți face loc să intri și te conduce într-o cameră și îți aduce o cana de ceai.

Shin: știi daca era vreun pervers? Sau un criminal? Tu chiar aveai de gând să stai la un necunoscut?

Tu: da..Si ce? Oricum nu îi pasă nimănui de mine.

Shin: mie da.

După ce termini ceaiul Shin te trage in brațele lui si oricât te-ai zbate tot nu ai reuși sa scapi,te dai bătută si adormi in bratele lui.

Carla
Erai pasionată de varcolaci și cum ai întâlnit unul ,nu ai mai plecat de lângă el.

Carla: imediat ce intru în casă sper să dispari din fața mea ;-; începi să ma sperii și mă gândesc serios dacă să te mănânc sau să te îngrop.

Tu: fi serios.. nu sunt asa rea...

Carla: da da..

Tu: o să raman langa usa ta pana maine

Ajunge acasă la el și intră se uita pe geam si tu tot acolo trece o oră si tu tot acolo,începe sa ploaua si tu tot acolo si se uita carla la tine, dupa primul tunet începi sa plangi si carla vine si te baga in casa aruncadu-te in pat.

Carla: dormi aici si sa nu scoti nici un sunet vreau sa citesc.

Si asa ai ramas la el ba chiar ați dormit in acelasi pat

Diabolik Lovers X Reader(în Curs De Editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum