An hard bet

415 18 0
                                    

Azi ma simt chiar mai bine. Nu stiu ce m-a apucat ieri, am avut febra si am si lesinat. Poate prea multe chesti toate deo data, stresul. Poate nenorocitul de Styles care si-o trage chiar acum cu o alta curva fiind oricum doar cinci dupamiaza. Dar nu vreu sa retraesc episodul de ieri asa ca o sa tac cuminte, in schimb deschid radioul si dau muzica la maxim. Si dintro data m-am regasit cu un Harry Styles nervos, jumatate dezbracat cu o privire infricosatoare. Am inceput sa rad cu gust ca o nebuna. A stins muzica si a asteptat un pic pana sa vorbeasca " Ce e cu tine? Nu te simtiai rau? Treci imediat in pat si dormi, si nu mai deschide tampenia asta", a spus amenintanduma. "Nu!", am urlat eu, luand telecomanda deschizandul inapoi cu acelasi volum prefacamduma ca el nu e in camera. Cretul fierbe de furie, a stins radioul inchizand apoi usa, luanduma pe la spate incercand sa imi ia telecomanda. Am inceput sa alerg prin toata camera ca sa nu ma prinda iar el a inceput sa m-a urmareasca razand ca un cretin, nu ca nu ar fi. :p  

" Dami telecomanda Evans sau o sa o patesti!" mi-a spus urland in timp ce alearga. "A da? si ma rog ce mi-ai face?" l-am intrebat regretand imediat. Daca e vorba de Styles chiar nu sti la ce sa te astepti. "Mi-au spus ca suferi cand cineva te gadila, in trun mod nebun." a urlat cu radioul care se inchide si deschide de fiecare data cand trecem. Am deschis larg gura si ochi. Daca doar incearca.... "Vino aici Nicole draga!" a spus razand in timp ce ma fugareste. Am aruncat telecomanda pe pat incercand sa îi scap dar el m-a prins si ma aruncat pe jos. S-a pus in genunchi deasupra mea ca sa ma faca sa stau nemiscata si a inceput sa ma gadile peste tot, in curand asi putea sa ma pisi pe mine. "Styles te rog! Mor!" aproape nu reusesc sa vorbesc din cauza rasului. Cat urasc lumea care ma gadila pentruca il sufar o groaza. " Sa iti para rau Evans! Mi-ai distrus dupameaza mea de relax." mi-a spus incetand sa ma gadile, razand si el. "Ti-o stricasei deja cu tipa cu care ti-o trageai pe pat", i-am spus incercad sa par serioasa dar nu am reusit decat sa rad cand a reancaput sa ma gadile. Insfarsit a terminat iar eu pot sa respir iar regular. "Hai sa facem un pariu", mi-a spus el trecandusi cu limba peste buze imediat dupa. Ma uit la el. La naiba, de ce dracu un ninfoman, troglodit, maniac, pervers, stupid, idiot, tampit si aiurit ca si Harry Styles trebuie sa fie si atat de super al dracului enervator de sexy? Cu cat ma uit mai mult la el cu atat i-mi vine sa il lovesc de perete(sau de pat) si sa mi-o trag cu el. Revinoti Nicole. "Ce pariu?", l-am intrebat cu o expresie destul de serioasa, asteptand nerabdatoare un raspuns. S-a gandit un minut " In seara asta la petrecere nu o sa fac sex nu nimeni.." a inceput sa zica, dar eu l-am intrerupt razand. "Harry Styles care nu face sex la o petrecere ca cea din seara asta? Hai nu ma fa sa rad. Al tau e un pariu pierdut din principiu." am spus eu increzuta. A inceput sa ma gadile ca sa ma faca sa tac. "Nu e corect", am bombanit eu. " Deci, in seara asta nu o sa ma culc cu nimeni, desigur in afara de tine". a incheiat asteptand reactia mea. Am ras mai tare decat inainte "Hai de de vrei sa pierzi?" "Vreau macar sa incerc.Deci accepti? Daca castig, adica daca nu ma culc cu nimeni diseara trebuie sa faci sex cu mine." a spus satisfacut. Ce pariuri de rahat vrea sa faca. " Si daca castig eu?", l-am intrebat ridicand o zbranceana. S-a gandit. "Pai, daca castigi tu eu te las in pace si nu te mai deranjez niciodata". mi-a raspuns. Vestea cia mai buna din viata mea, asi fi fost in sfarsit libera, nu la-si mai di vazut dea cum in colo pana la sfarsitul collegiului. " Accept", i-am spus zambind enorm. " Acum ce zici sa te dai jos de pe mine?" l-am intrebat plictisita. A oftat "Nu, eu raman aici". si-a incrucisat bratele la piept. Cu o miscare rapida si sireata am luat telecomanda de pe pat si am inceput sa il lovesc. "Hai inceteaza idioato!", a spus ridicanduse de pe mine. Mi-am scos un pantof si l-am aruncat lovindul chiar acolo jos. "Ce tinta", a spus el tinanduse pe partea ranita, eu am inceput sa rad in timp ce ma uit cum merge spre usa topaind. " Amintesteti Evans, pariul", a spus tinandusi dragul lui prieten in timp ce ese pe usa. Rad inca pentru cea ce sa intamplat, sarmanul prost. La petrecere trebuie sa ma duc daca nu o va lua ca pe o victorie deja de la inceput, si in plus Niall m-a intrebat daca ne ducem impreuna. M-am ridicat de jos, am deschis dulapul incepand sa ma uit atent la niste rochi. De obicei nu le port in afara daca nu e vreo petrecere speciala care organizam cateo data. Am ales o rochie neagra fara maneci sau bretele care imi ajunge cam la jumatatea coapselor. Acesta mi-a stat mereu bine, i-mi delineaza formele in trun mod perfect. Styles, Styles, sigur o sa castig eu pariul, nici nu o sa aiba timp sa se gandeasca, o sa se strezeasca sigur in patul uneia dintre multimea de gaini din scoala. O sa fiu libera, departe de probleme si departe de nenorocitul ala de Styles. Si daca nu o sa castig?  

Liniste. 

Nu, nu pot sigur sa pierd, dar daca se va intampla? Prima mea data va fi cu un cret ninfoman, incetinit mintal? Nu pot sa permit asta, prima mea data trebuie sa fie frumuosa, romantica, adica trebuie sa fie iubire, si intre mine si Styles nu e decat ura si o gramada de adjective negative. Am injurat in turca cand m-am lovit cu soldul de coltul biroului. Revinoti Nicole, serios inebunesti daca te mai gandesti mult la asta. Si pentru ce si cine? Pentru un cret de cacat. Gandeatete ca o sa te distrezi dansand cu Niall, in timp ce cretul si-o trage cu vreo fata in tro camera. 

Oh da, libertate! 

------------------------------------- 

Suspance?***;) 

Pentru inceput va alegeti cu aceasta jumatate =], mai tarziu o sa pun si cealalta jumatate cu petrecerea. Distrativa sa comentati va iubesc pe toti :3

Madda<3

UnforgettableUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum