Up all night

436 17 0
                                    

........Up all night.........

Atraversez coridorul incet, e sase jumate si tocmai ma intorc de la o lunga dupamiaza petrecuta cu Niall. Am vorbit, glumit si ne-am jucat la playstation tot timpul, exact cum facem in fiecare dupamiaza de cand ne-am cunoscut. Niall este tot ce o fata isi poate dori, si nu ma refer doar ca cel mai bun prieten. Cand sa intru in camera aud niste sunete ciudate provenind din camera lui Styles. M-am gandit ca si-o trage sigur cu cineva ca de obicei, dar am inceput sa ma preocup cam l-am auzit sughitand si spargand ceva din sticla. M-am apropiat de usa ca sa inteleg cea ce se intampla. "Esti insarcinata cu scarbosul ala nemernic? Nu o sa te iert niciodata! Nu ma mai chema fiule, ba chiar nu ma mai chema de loc si gata! Imi provoci doar greata! Tata nu merita toate astea, nu merita dracului! Esti doar o curva! doar asta esti! a urlat in timp ce plange cu toata furia care o are. Mi-am dus o mana la gura. E mama lui asta cu care tocmai a vorbit asa? L-am auzit pe Styles plangand si disperanduse cu voce tare. A mai spart ceva. Nu pot sa il las acolo, asa! Am deschis usa fara sa mai bat si am gasit un Harry Styles asezat pe jos, tinandusi genunchi stransi la piept plangand si legananduse ca un copil mic. Nu si-a dat nici macar seama ca am intrat. Am vazut imediat celularul lui spart langa el. "Styles" am soptit. S-a intors imediat spre mine cu o privire ucigasa, s-a intors uitanduse in sus stergandusi lacrimele. " Cine naiba ti-a dat voie sa intri?" m-a intrebat ramanand asezat jos langa piciorele patului. Voce care vrea sa faca sa para amenintatoare, defapt îi tremura. "Harry vrei sa imi spui ce se intampla?" l-am intrebat inca socata in a vedea puternicul, increzutul, si plinul de sine Harry Styles sa planga disperat. El nu a raspuns dar dupa un pic a aprobat din cap, fara sa se intoarca niciodata. M-am apropriat si m-am asezat langa, continuand sa ma uit la el. A ezitat in pic, ma luat in brate si ma strans tare, plangand pe umarul meu in liniste. " Acea tampita" a inceput intre un sughit si altul " Il tradeaza pe tata cum fac curvele. Tata nu stie nimic, e un militar si acasa nu e niciodata, iar in timp ce el isi rupe spatele si isi risca viata pentru noi, ea si-o trage cu orice tip. Acum e si insarcinata cu actualul ei iubit. Imi provoaca scarba, doar scarba! Cand ajunge acasa tata ea se preface ca totul e okay, ca si cum nu sar fi schimbat nimic, iar eu si sora mea ramanem in liniste uitandune cum minte nemernica asta. Nu merita nimic, nu merita nimic, tata nu merita o femeie ca ea." a spus dintro data. E negru de suparat, ranit si dezamagit. Nu l-am mai vazut nicio data asa si sa il vad in statul asta este ultima chestie care vroiam. Pana la urma situatia lui si a mea nu si-o merita nimeni. I-am dat un pupic pe frunte surprinzanduma de mine insumi. "Ma trateaza mereu de cacat, ca si cum asi fi un copil. Nu sunt un copil la dracu, am nouasprezece ani stiu sa am grija de mine." a continuat. "Hey, acum inceteaza" i-am spus blocandul. I-am luat fata intre maini. Are o piele atat de moale, si o fata atat de frumoasa. "Vorbeste cu tatal tau, spunei. E o situatie urata poate cat a mea, acum trebuie doar sa o infrunti. Fao sa inteleaga ca esti mare si ca nu trebuie sa te trateze asa, esti un barbat fate reapectat si tratat cum fac toti aici." i-am spus zambindui enorm. I-am sters lacrimile cu degetele. Felicitari Nicole acum o sa creada ca poate sa te trateze cum vrea. Perfect, cu adevarat perfect. "Nicole, de ce in familia ta e o situatie dificila?" m-a intrebat el cand de-a cum s-a calmat, fara sa inceteze sa ma imbratiseze. I-am mangaiat carlionti pufosi, o chestie care am vrut mereu in secret sa fac. "Tatal meu a murit acum doi ani, mama plange in fiecare noapte, sparge lucruri, ia pastile antidepresive, isi face rau. Ma cheama in inima nopti si plange, plange fara sa se opreasca niciodata.", i-am spus eu in timp ce o lacrima a inceput sa imi parcurga obrazul. S-a desprins de mine si mi-a sterso imediat. "Imi pare rau, nu stiam. A ta e poate mai rau de cat a mea, nu stiu. Nu pot sa ma gandesc sa il pierd pe tata pentru toteauna." a spus coborandusi privirea. Am ramas in liniste gandindune. Styles, cine ar fi spus ca un tip puternic ca el sa aiba o asemenea poveste in spate. "Pot sa te sarut?" m-am uitat urat la el. " Imi parea ciudat." am spus suparata ridicanduma si apropiinduma de usa. Se gandeste numai la chesti de genul asta, chiar si in momente ca astea. "Sarutama Evans nu ti-am cerut nimic obsen", mi-a spus decis, ridicanduse in picioare. In tro secunda a ajuns la usa, a incuiato cu cheia care si-a puso in buzunar. M-a lipit de perete incet, aprope cu dulceata. "Un sarut nevinovat si apoi o sa ne prefacem ca toate astea nu sau intamplat." In acest moment nu l-am oprit. Mi-am spus in cap un milion de ori ca sunt o proasta, o idioata, un contrasens. Am lasat ca buzele moi a le lui Styles sa le sarute pe ale mele, cerand dupa acces inauntru, acces care de data asta nu i-am interzis. E probabil cel mai pasional sarut pe care l-am dat, chiar stie ce face. Mi-am inconjurat bratele in jurul gatului sau ridicanduma pe varfuri, l-am tras de un carliont si am simtit cum a zambit. M-a strans si mai tare facand ca bazinele noastre sa se lipeasca. Au trecut macar cinci minute de cand nu ne-am despartit, el s-a uitat la mine si mi-a zambit enorm, descoperind acele gropite blestemate. "Nu te obisnui asta nu o sa se mai intample" i-am spus eu cu obraji in flacari. "Lasama sa ies, trebuie sa ma pregatesc pentru petrecere". A inceput sa rada. "In seara asta o sa fie si mai bine" mi-a spus. A luat cheia si a deschis usa. "O sa castig eu pariul Styles", i-am spus pe un ton sigur, inchizand usa in urama mea dupa ce am iesit. Am intrat in camera mea inchizand usa si asezanduma pe jos. Mi-am pus capul intre maini. L-am lasat pe Harrt Styles sa ma sarute, sa stie despre situatia mea familiara si sa planga pe umarul meu. Si acea aprinsa ura care am simtit mereu pentru el incepe incet incet sa dispara. Dar unde naiba e constiinta mea? Doamne, nu mai gamdesc deloc.

UnforgettableUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum