Iubire daca tu te-ai fi culcat cu un baiat mi-ai spune, nui asa?" mi-a spus mama, mancandusi inghetata sa cu o fata de catelus. Mama te rog. "Sigur", i-am raspuns eu plictisita, mancandumi prazitura. Am terminato in doua secunde, sunt mai nervoasa decat un vulcan pe punctul de a erupe. "Atunci, cum sta Niall? Totul bine, sunteti prieteni ca de obicei nu?"mi-a zambit enorm cu ochi care îi sclipesc. Mama e ca si ingragostita de Niall, tot cea ce face cu mine e perfect, ne vede perfect impreuna. Cum sa o invinovatesc, Niall e perfect. "Totul bine, prieteni ca de obicei", i-am spus facandui cu ochiul. I-mi pune niste intrebari de parca nu neam mai fi vazut din epoca de piatra, cand defapt nu a trecut decat o saptamana. "Okay", a spus punandusi cupa de inghetata pe masa. Mi-a prins barbia si m-a obligat sa ma uit la ea. "Spunemi ce ti se intampla, esti mai rece decat inghetata asta", a spus aratand spre inghetata ei. Am oftat trista, nu pot sigur sa îi zic tot cea ce se intampla. Nu pot sa îi spun ca e Styles care incearca de un an sa se culce cu mine si pana la urma datorita unui pariu de rahat a reusit, nu pot sa îi spun ca l-am jignit spunandui ca nu a fost special (mintindul), nu pot sa îi spun ca eu si Niall nu mai teminam di a ne saruta si ca el e sigur ca nu suntem doar cei mai buni prieteni. Viata mea e un calvar. "Nimic special, sunt foarte obosita si invatatul ma omoara." m-am prefacut eu. Mama s-a uitat la mine forte urat, dar a tacut din gura prefacanduse ca si-a baut porcaria mea zambind, incepand sa vorbeasca din nou fara intrerupere cum face de obicei. Scuze mama. Mi-am ridicat privrea si inima mi-a sarit in gat si a luato la goana nustiu unde, pentru ca pare total inebunita. In departare vad neconfundabilele forme ale lui Styles, spatele larg si fizicul slab dar musculos, figura inalta care in fata fetei de langa el pare un gigant. Rad, si se indreapta spre noi la cofetarie. Incerc sa ma ascund in spatele capului mamei mele dar el tot ma vede. A inteles ca (,) chiar sunt eu si zambetul i-sa sters de pe fata, s-a incruntat, mi-a aruncat o privire plina de dispret si s-a intors cu spatele la mine asezanduse la o masa cu fata de langa el. Desigur, m-a si inlocuit deja. Asa îsi petrece el week-endul liber de la college: cu alte fete. Desigur cu mama lui are un raport oribil, asa ca trebuie si el sa si-o traga cu lume noua, nu? Fierb de furie. "Nu acum i-mi zici pe cine ai vazut.", mama s-a intor si l-a vazut pe cret care cam mereu se intoarce pentru a ma privi si defiecare data cand i-mi intalneste privirea se intoarce. Cand a intalnito pe a lui mama a strans din umeri si s-a intors sa vorbeasca linistit cu acea fata. "Mama hai lasa..." am rugato eu. "Cretul? Chia sexy asi zice, daca nu il vrei tu îl iau eu, dar e un pic ocupat, eu nu asi incerca mult. Dar nu mai termina din a se uita la tine, ce dragut!", mama incepe sa se emotioneze singura.O DOAMNE! Ia stai asa un pic! Nu e posibil! Mama tocmai a zis...adica pana si mama ar vrea s-a si-o traga cu el! Au inebu it toti? Ce e ineregula cu lumea asta? Eu insa vreau sa ma ingrop. "Dar, stai asa", a spus opinduse, si intorcanduse ca s-a se uite atent la fetele lor, ei fiind la o masa din spatele nostru. "Mie i-mi par la fel, la fata adica!" Mi-am deschis ochi larg. Ce proasta pot sa fiu, mi-a spus el ca are o sora. Trebuie sa fie ea, chiar daca eu nu vad toate asemanarile astea. M-am ridicat, indreptanduma spre masa lui Styles si a fetei cere e cu el. A oftat si s-a prefacut ca nu ma vede. "Esti un copil Styles. Ai fugit ca un cretin", i-am spus fara sa îi dau timp sa raspunda, am luato pe mama de mana si am traso departe de locul ala. "Discutam noi Evans!", a urlat din spate enervat rau. Toate privirile sunt indreptate spre noi, am intrat repede in masina si am gonito spre mall. Am inventat patru porcari care i le-am zis lui mama, si am terminat plimbarea noastra facand shopping. Ce mai zi, trebuia sa fie frumoasa pentru ca am petrecuto cu mama si trebuia sa incerc s-o o fac oarecum fericita, dar pentru mine a devenit una de rahat. Iar, din vina cretului. Blestematul ala.
M-am aruncat pe pat. Niall va ramane toata seara cu familia lui, iar cretul nici nu vreau sa stiu unde e. Eu m-am descotorosit de mama dupa cina, si am venit aici in camera la college. Acum stau pur si simplu, cu radioul la volum mediu, ca sa ma mai deprim un pic. Usa s-a deschis de-o data si s-a inchis la fel de repede. Cretul tocmai a aparut in camera rosu in fata, probabil de furie. La inceput m-am blestemat mintal pentru ca nu am inchis usa cu cheia, pana cand nu mi l-am gasit deasupra mea blocandumi incheieturile mainilor. "Ce dracu faci Styles?", am urlat incercand sa ma eliberez, dar din zadar e o lupta pierduta din principiu. S-a uitat extrem de urat la mine. O sa il omor dea cum in cateva minute. "Cum iti permiti sa vi acolo si s-a arunci vina pe mine? E vina ta daca am plecat! Nesimtito, ca nu esti altceva, eu mi-am dat silinta ca sa ai o noapte frumoasa iar tu o faci pe nesimtita pana si in fata surori mele! Dar aia cum crezi ca a luat ca de noi nu stie nimic?" a marait incruntat.
Am oftat."Nu stiam ca aia e sora ta. Si oricum nu e niciun noi." am spus mimand ghilimelele din ultimul cuvant in timp ce el i-mi lasa incheieturile mainilor, ne miscanduse oricum de pe mine.
A oftat. "Stiu, tu esti doar una dintre nenumaratele cu care m-am culcat." I-am tras o palma si o lacrima involuntara si-a facut loc pe fata mea. "Esti un tampit fara sentimente. Pana la urma credeam ca emotiile le ai si tu dupa intamplarea din aintea petreceri, dar am gresit. Eu nu sunt una cu care te culci si adio! Eu nu ma-si fi culcat niciodata cu tine daca nu mai fi obligat! I-mi provoci doar scarba!", i-am spus eu "socandul". Am profitat de ocazia asta, l-am apucat de umeri l-am inpins aruncandul pe jos, m-am ridicat din pat si am alergat spre baie, am intrat si m-am incuiat inauntru. Am inceput sa plang. Am fost folosita, prima mea data nu putea fi mai scarboasa. L-am simtit ca se aseaza cu spatele sprizinit de usa, pe parea cealalta, ca si mine. "Auzi Nicole, nu am vrut sa spun cea ce am spus, pentru ca nici macar nu m-a gandesc asa. Sentimentele eu le am. Doar ca nu am simtit niciodata nimic....cum sa spun, prea "dulce" trebuie sa ma intelegi...", mi-a spus cu vocea care i se aude clar ca îi tremura. M-a chemat pe nume ceva chiar incepe sa se schimbe. Mi-am dus o mana la gura si am inceput sa i-mi usuc lacrimile. Ce a fost asta, o marturisire? "Ce simti?" l-am intrebat aproape in soapta. A ezitat cateva minute pana cand s-a dat batut: " Ceva diferit, nu stiu bine ce este. Te urasc enorm de mult dar ceva ma impinge sa nu te tratez ca pe celelalte, sa... Nu stiu, i-mi place sa stau langa tine cred. Ce scarbos, ce tot dracu zic?", s-a ridicat si a inceput sa se plimbe prin camera. M-am ridicat si eu, am deachis usa si l-am vazut cu mainile in par. Am inceput sa rad. "De ce iti e atat de greu sa admiti?"
"Ce?" intreaba el, intorcanduse spre mine cu o privire curioasa. "Iti plac, e evident." am spus cantand, facandul sa se enerveze. A sarit pe mine si a inceput sa ma gadile, razand inpreuna cu mine. "Nu spune porcari!" a urlat el ca sa acopere rasetele mele sonore.
"Iti plaaaaaaaaaac!" am continuat sa spun eu razand.
Acum stiu, il l-am la mana mea.
-------------------------------------
Okay trebuie sa admit, am scris si cealalta parte din capitol, DAR vroiam sa va pun in suspance si nu l-am postat. =))))
Deci, am reusit? :))))
Muahahaha, nu okay gata! :p
Va ador!!! Pupici!!!*
Madda<3
CITEȘTI
Unforgettable
Fanfiction"Două săptămâni, care voi fi cu tine toată după-amiaza. Am două săptămâni pentru a te seduce si vei vedea că voi reuși. ", A răspuns zambind imens și aratandusi gropițele lui al naibi de perfecte. Am vrut sa imi bag un deget în aceste adancituri...