M-am gândit și regândit la scena pe care tocmai am văzut-o. Aia nu e sora lui, da, m-am gândit și la asta. Sora lui are parul diferit, 'forme' diferite. Aia trebuie sa fie o veche prietena de a lui cu care s-a reîntâlnit. Se explica motivul pentru care el mi-a spus ca are de făcut niște chestii și nu a specificat ce.
Nu m-am simțit niciodată asa de rău, nici măcar când m-am despărțit de Mark . Dar de ce-mi pasă atât de mult de creț? El le-o trage la toate și gata, erau toate rahaturi chestiile alea despre fata speciala, ca cică e îndrăgostit. Poate că s-a păcalit chiar pana și pe el însuși.
Și în timp ce am fata strivita de perna mea de acum neagra de la machiaj, Jay a intrat în cameră fredonând Stereo Heart care cu siguranță i-a pus-o în cap Niall. "Nicole nu pot să cred! A fost cea mai frumoasă după-amiază din viața mea! Niall este dulce, prietenos, disponibil, grijuliu, are o voce minunată, m-a făcut sa îmi descarc problemele și sa uit de ele doar cu o privire, mi-a povestit despre el, oh, doamne este atât de perfect! " a început să vorbească fără a se opri .
Nu am răspuns și am rămas cu fața în pernă. Da, Niall e perfect, Niall e tot ceea ce ea a spus. Niall nu m-a dezamăgit niciodată, el a fost mereu acolo, un umăr pe care pot sa plâng și sa ma descarc. În timp ce Harry îmi da în fiecare zi un motiv bun pentru care sa ma îndoiesc de sentimentele lui.
"Nicole ești bine? " m-a întrebat ea, văzânduma sughițând în șoaptă, cu un ton îngrijorat. S-a apropiat și s-a așezat pe pat lângă mine, mângâindu-mi parul. "Nicole?"
" Harry ", am spus printre un sughit și altul. Dumnezeule, de ce dracu' fac asa? Niciodată nu am lăsat pe un băiat sa ma doboare, nu am mai plâns asa pentru cineva de când a murit tata.
" Ce ți-a făcut? Spune-mi că am să-l omor! " mi-a răspuns imediat ea. Cât de dulce e ca se preocupa asa pentru mine, nu ne cunoaștem nici de o zi și ea e deja asa de disponibila și am impresia ca o cunosc din totdeauna.
" L-am văzut în timp ce se sărută cu o altă fată ...." i-am spus încet . Dar nu sunt nici măcar sigura de cea ce am văzut, nu pot sa ma arunc asa. Dar ea nu era sora lui, și nu poate fi mama lui văzând ca ei se 'urăsc'. Nu e nici de la facultate.
"E de aici? " m-a întrebat ea.
" Nu, nu e de la facultate" , am spus sec.
"Ma duc sa vorbesc cu el." s-a ridicat din pat de-o data și în câteva secunde e deja la ușa gata sa iasă, dar eu am ieșit ca un fulger din pat și am blocato, apucând-o de încheietură.
"Jay nu iți face griji pentru mine. Ma ocup eu, iți mulțumesc!", i-am spus zâmbindu-i în timp ce îmi șterg lacrimile de pe fata. M-a îmbrățișat strâns.
"Dacă ai nevoie de ceva eu sunt aici" mi-a spus imediat ce s-a desprins din îmbrățișare.
"Cum a mers cu Niall?" , am întrebat-o pentru a schimba repede subiectul.
Zâmbetul ei s-a extins automat pe toată fata. "O minune, cred că îmi place foarte mult și el ma place ! E diferit, e un spectacol! " de acum e pe alta planeta. Are pana și ochii în forma de inimioare. Dar cum sa o contrazici?
I-am zâmbit și eu la rândul meu " Da, Niall este toate astea. Sunt foarte fericita pentru voi! " , am îmbrățișat-o din nou . Și sunt cu adevărat fericita, pentru că acum cel mai bun prieten al meu nu trebuie sa sufere din cauza mea și își construiește un raport frumos cu Jay. O merita amândoi.
Telefonul meu vibrat și pe ecran a apărut numele crețului. Am decis să nu răspund, vreau sa vina el direct în camera mea,
" Styles? " m-a întrebat Jay văzându-mă cum refuz apelul. Am dat din cap . " Te las singura? "
CITEȘTI
Unforgettable
Fanfiction"Două săptămâni, care voi fi cu tine toată după-amiaza. Am două săptămâni pentru a te seduce si vei vedea că voi reuși. ", A răspuns zambind imens și aratandusi gropițele lui al naibi de perfecte. Am vrut sa imi bag un deget în aceste adancituri...