Back for you

359 16 0
                                    

O săptămână mai târziu, întreaga școala crede ca eu si Styles suntem oficial impreuna, Niall nu imi mai vorbeste de ceva vreme , și nu il invinovetesc.

A doua zi după ce am făcut dragoste cu Harry l-am sunat și i-am explicat cum stau lucrurile , el ma îmbrățișat și mi-a spus că e okay , că el  rămane în continuare cel mai bun prieten al meu și că nu sar fi schimbat nimic . Dar nu ma mai cautat si nu a mai răspuns la apelurile mele . De acolo am știut că trebuie să-i dau un pic de spațiu si timp pentru a se recupera .

Imi lipseste ingrozitor sal aud , dar trebuie sa stea pentru o perioada singur si asta am inteles.

Styles insa nu se mai opreste din a se invarti in jurul meu, cate o data mergem tinandune de mana si din cand in cand ma saruta in fata tuturor ca sa se sea in spectacol. A invatat sa faca dragoste, chiar dacă încă mai trebuie sa lucreze la acest argment, eu am invatat sa tin pasul cu ritmul lui si inpreuna acum mergem magnific, facem scanei. Nu masi fi asteptat vreo data.

În aceasta dimineata m-au anuntat ca o sa am o noua colega de camera, de data asta asi zice nici o partida de sex neaproprita. 

Sunt preocupata sa am o colega, deoarece mama inca mai cheama noaptea si eu nu pot sa nu ii raspund sau sa tin telefonul inchis, Styles vine mereu noaptea pe furis si se baga in patul meu , iar dimineața următoare ma trezesc cu el ce ma imbratiseaza. Deci, eu nu știu cum va merge cu o persoană nouă aici. Un dezastru , cu siguranta .

Am intrat în cameră și am văzut o blondă cu niste ochi albastri foarte clari, ce fumeaza o țigară în mijlocul camerei, in timp ce isi despacheteaza lucrurile. E înaltă și slabă, cu figura îți taie răsuflarea , incep sa mor de invidie pentru conditia ei fizica. A ridicat privirea si mi-a zambit.

" Tu trebuie să fii Nicole! Imi pare bine, eu sunt Jay. "  a spus fata, punand țigară pe scrumieră și alergand spre mine intinzandumi mana . I-am strans mana si i-am inapoiat zambetul.

" Vrei să-ți dau o mână de ajutor? " , Am întrebato, arătând spre valiza ei .

" Nu, mulțumesc, o sa termin mai târziu . Spune-mi regulile . " , A spus , aranjandusi camasa lunga pentru asi acoperi picioare lungi si slabe. E frumoasa, e perfecta , e de invidiat .

Am aprovat . " Am un iubit , așa că trebuie să mă ierți , dar o sa stea cam mult pe aici. Dacă te deranjează să-mi spui . Noaptea deseori ma suna mama, atunci, asa ca probabil o sa te enervez toate serile" , Am început să spun .

A venit la mine și ma îmbrățișat . " Întotdeauna mi-am dorit să am o prietena ! La cealalta facultate  erau doar badarani și târfe , tu în schimb ești cu adevarat simpatica ! " m-a lasat si mi-a zambit       " Nu iti faceți griji , suport totul, am un somn profund și nu mă deranjează dacă iubitul tău sta aici. " , mi-a facut cu ochiul si si-a scos pantofi cu tocul de 15 centimetri asejandui în interiorul dulapului gol doar pentru ea . " Pot să fumez ? " m-a intrebat cu o fata dulce.

" Da, desigur . Din potriva, pot sa trag si eu o data ? " , I-am spus uitanduma la tigara cu o mare pofta . Nu am mai fumat  de o mulțime de timp .

" Sigur ", a răspuns ea disponibila , dandumi tigara. Am tras si am lasat fumul sa iasa pe nas, relaxanduma. Ma simt in paradis de fiecare data cand fumez, ma linisteste si de multe ori ma scapa de nervi. " Mai bine ? "

" Foarte , multumesc. " , I-am răspuns danduio inapoi.

" Pastreazo , am un pachet întreg." mi-a spus , luând pachetul de douzaci din buzunarul valizei . I-am mulțumit și a continuat să fumez.

În acest moment , Styles a intrat în cameră fără să bată, prefacanduse ca fata nu este si sarutanduma pe obraz . " Asta -i o tigara ? " m-a întrebat , ridicând o sprânceană .

UnforgettableUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum