Kızlar
Tanem Kara; Babam mafya ve benimde mafya olmamı istediği için 5 yaşındayken bana eğitimler aldırmaya başladı evet diğer kızlar gibi değilim yani bizimkiler dışında onlarla bebeklikten beri aynıyız onlarında babaları mafya birlikte çalışırlar ve bizde birlikte eğitim aldık neyse ben 18 yaşındayım, silah, çakı ve jilet gibi şeyleri kullanmayı çok severim,motor eğelencem,çok konuşmam,gerektiğin de konuşurum, genellikle planları ben yaparım,çok pis döverim, kızlardan birine birşey yapan olursa çok ciddi söylüyorum öldürürüm.Kızlar herşeyim.Nil Çapar ; Tanem olayları anlatmıştır. Ben direk kendimi tanıtayım. 18 yaşındayım, motorları çok severim, silah tek aşkım. Asla aşık olmam bitek silahlara, eğitimler aldım, Tanem'den sonra bu mafyanın başıyım. Evet doğru Tanem bizim başımız.
Gece Kaya ;Direk kendimi anlatcam.18 yaşındayım, kızlardan çok arabayı severim, bütün alletleri severim, gerektiğinde zevkle kullanırım.Kızlar herşeyim.
Rüya Ateş ; 18 yaşındayım, çakıyı severim. Arabayı daha çok kullanırım ama motoruda kullanırım, yemek ve uykuya aşığım.
Hayal Buğlu ; 18 yaşındayım, kavga aşkım, kızlar daha çok aletlerle döverler ben saç-baş dalarım ama gerektiğinde aletleri ustalıkla kullanırım.Şifre-mifre işlerini ben alırım.
Erkekler
Barış Eğilmez ;19 yaşındayım, mafyayım, ailem yok bir kazada öldüler daha doğrusu öldürüldüler. Diğerlerininde öyle yani bizim mafyanın, bizimkilerin başıyım onlara birşey yapanı öldürürüm.Yaman Kurudal ; 19 yaşındayım, silahları severim, çocuklara birşey yapanı öldürürüm.
Kaan Topal ; 19 yaşındayım, arabayı severim. Bizimkiler herşeyim.
Aras Karaysu; 19 yaşındayım, çakıyı severim, yemek ve uyku bizimkilerden sonra herşeyim.
Yağız Asma ; 19 yaşındayım, kavgayı severim, gerektiğinde aletleri de kullanırım, şifre işleri bendedir.
Bu kitap benim ilk kitabım değil ama öbür kitabım yayımlanmıyo mühim değil hatalarım varsa mağzur görün sizi seviom...♥♥♥ 1.bölüm duruma bağlı gelcek hiç okunmassa yazmam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acımasız Mafya #wattys2016
Teen Fictionİlla açıklamamı gerekli hııı gerekli diyosun o zaman aşk ve savaş diyip susarım her şeyi yazamam ya oku ve gör... ;)