9.bölüm

2K 146 11
                                    

Medyada bölümü yazarken dinlediğim müzik var.

Aras Karaysu
İşte öyle neyse lan nooluyo iki dakika dalamıyozda siz şimdi nooldu diyceniz noolcak bizim hayvanlar bütün adamları yere sermiş kızlarla göz gözeler ama bi dakka karşımdaki kızda bana bakıyo niyeee ki off öldürcek gibi bakıyo ulan tabi öldürcek gibi bakcak nasıl bakcak bizimkiler adamları dövdü malak ve sen bilmessin ben sana söyleyim az sonra kızlarla kavga edip onları kaçırcanız hoşgeldin iç ses bok geldin iç ses niye geldin iç ses offf neyse tamam o zaman dalıyım ben bu kıza.
Aras-ahhhhhhhhahahaha...
Rüya-lan şerefsiz sen kimsinde bana vurmaya çalışırsın.

Rüya Ateş
Lan şerefsiz sen kimsine bana vurmaya çalışırsın. Diyerek tekme atıyodum arasta yerde kıvranıyodu kıvransın köpek lan vurma çocuğa ama bir insana yemek düşünürken vurulur mu? Yemek mi düşünüyomuş? Vurmayım o zaman gerizekalı bana vurmaya kalkıştı adamlarımızı yere sermeleri yetmiyomuş gibi bide bana vurm.... hıhığğğı ayyy bak yine sinirlendim bir dakka, bir dakka sen nerden biliyon yemek düşündüğünü bilcem tabi mal ben senin gibi hayvanmıyım? Ben konuşarak anlaşıyorum onun iç sesiyle konuştum çok iyi çocuk haaa yanlız sen benim içimdesin offfff git artık uğraşamıycam senle mal neyse ben iç sesimle konuşmayı bıraktığımda tam ona vurcaktım ki bir anlık dalgınlığımdan cesaret alıp beni altına alıp vurmaya başladı o sırada bende kızlara baktım onlarda başlamıştı kavgaya onlara bakarken tanemle göz göze geldik bana "yardıma gerek var mı? Bakışı attı." Evet bakışlarla anlaşabiliyoruz çünkü bununda derslerini aldık her neyse taneme baktım kavga ederken arada bana bakıyodu bende "hallederim" bakışı attım. Ve bir anda ona dönüp erkekliğine tekme attım beklemediği için sersemledi bende fırsatı değerlendirip altından çıktım ve yerden kaldırıp yumruk attım ayıptır söylemesi yumruğum serttir, sonra yumruklar atmaya devam ettim yüzü kanlar içinde kalınca yere yatırıp tekme atmaya başladım. Şimdi çocukların hepsi yerde kanlar içinde yatıyo.

Tanem-yeni adamlar çağrıyorum hadi bizde kapıya çıkalım.

Biz -tamammmmm...
Sonra dışarı çıktı adamları bekliyoruz aslında motorlara bincektik ama adamlar herşeyi düşünmüş dışarı çıktığımızda motorlar yoktu. Offff neyse kızlara baktım lannn yerde ne arıyo bunlar .
Rüya-NOLUYO LAN BURDA!!!

Yağız Asma
Owwwç kız resmen kükredi ulan aras bi kız bayıltamadın hemen koşup onuda bayılttım.

Ertesi Gün Yağız'dan devam

Kızları depoya getirmiştik ve mışıl, mışıl uyuyolardı sonra bir çığlık sesi duyduk ve bu en son benim bayılttığım kızın sesiydi tabi o ilk uyancak çünkü benim bayılttığım bezde az bir şey ilaç kalmıştı ve o yüzden o ilk uyandı o çığlıktan sonra bir kaç tane daha çığlık sesi duymuştuk haha çok güzel, diğerleride uyandı. O çığlıklardan sonra bir kız sesi "susun lan artık halamı idrak edemediniz kaçırılmışız kesin babamları öldürmeye yardımcı olan, bizi dövmeye çalışan ve sonucunda şaftı kayan çocuklar kaçırdı." Ohaaaa bunlar nerden biliyo lan evet bir kaç gün önce arkadaşlar bizden birilerini öldürmemiz konusunda yardım istedi bizde ettik demek öldürmeye yardım ettiklerimiz bu kızları babalarıymış lan bunlar ünlü mafyaların kızları ne bok yiycez sıçtık, tamam bizde tanındık bilindik mafyalrdanız ama onlar hem daha tanındık, hem daha çok adamları var, hem çok iyi dövüşüyolar. Offf hepte bizi bulur böyleleri neyse bizde intikam beşliyiz hallederiz sonra

Barış-yürüyün şu sikik kafalılara bakalım.
Yağız-eee hadi
Erkekler-tamam
....
Lan oğlum anlasana bizden birine bir şey yapan olursa kaçırıp öldürürüz. Siz şimdi nooldu diyceniz Hayal denilen kız sabahtan beri dır, dır ediyo neymiş burdan çıkınca bize işkence yapcakmış eee bunu biliyoruz.

Gece Kaya
Şu oğlanlar gelmeden önce plan yaptık ilk buraya çağrıp neden bizi kaçırdıklarını öğrenip , öğrendikten sonrada hayalin konuşmasıyla göndercektik. Ve işe yaradı. Planı yaptık. Plan şu:
Bizim sırt bölgemizde bir kolye var kolyenin ucunda da çakı var ilk ipleri kesicez zaten bu odanın kapısı var burdan gizlice çıkıp önümüze çıkanı dövcez.

Yarım saat sonra Gece'den devam

İpleri kestik koridorda yürüyoruz zaten bizi tuttukları odadan iki dakikada çıktık her neyse tanem biraz geriden geliyo etrafı kontrol ediyodu biz yürürken silah sesi geldi bizde o atraksiyonla arakamızı döndük...

Yeniden merhaba yeni bölümle karşınızdayım sağolun yorum atanlar çoğaldı her neyse bir kitap önerim var adı 'bu nasıl sevmek 'bence okuyun çok güzel. Sizi seviyorum Allah'a emanet ediyorum...♥♥♥

Acımasız Mafya #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin