8.bölüm

2.1K 162 20
                                    

Okultavsiyeleriixx'e ithafen

Tanem Kara
Etrafımızdaki adamlara bakarak kahka attım kızlarda kahkama katıldı kızlara
Tanem-ŞİMDİ
Diye bağırdım ve hepimiz aynı anda dalmaya başladık ben 3 tane adam dövdüm önümde adam kalmayınca kızlara yardım olsun diye döndüm ama onlarıda işi bitmişti son bir tane adam kaldı hepimiz ona döndük adamda ki göt korkusu ağır basınca görev, mörev dinlemeyip koşmaya başladı ayy tabi ki birisi salmıştı bu adamları üstümüze ya da birileri neyse kızlara dönüp.
Tanem-eve gidelim
Dedim ve motorlara yöneldik içimde kötü bir his vardı sanki.... sanki... biri bizi takip ediyodu arkamı döndüm şüpelendim ve bizim adamları aradım bara gelmelerini söyledim bu sırada kızlar bana ne oldu bakışı atıyosu bende telefonu kapatıp içimdeki şüpeyi anlattım benim hissettiklerim genelde doğru çıktığı için şüpelerimin yine her zaman ki gibi doğru çıkabileceğini bellirtiler sonra tekrar bara girdik kızlara
Tanem-götünüzü kollayın dedim.
Nil-tamam ama birbirimizden ayrılmayalım yani demek istediğim sıçmaya bile beraber gitcez.
Tanem-okey
Gece-aynen
Hayal-bencede
Rüya-tamam
Kızlarla nilin söylediği şeyi onayladıktan sonra içeri bizim adamlar girdi. Ben onlara
Tanem-mekanı boşaltın dedim. Beni dinleyip mekanı boşaltılar sonra yanımıza geldiler.

Rüya Ateş
Adamlar yanımız geldi tanem hissetiklerini falan anlattı. Sonra
Tanem-burdan bizi güvenli bir şekilde çıka...
Tanemin lafını bölen kişi... Oha lan omg bu hastanedeki tanemin dövdüğü çocuk değil mi! Hani şu tanemin hayale araştırtığı oğlan pardon bide kankalarını araştırtırmıştı her neyse ben bunları düşünürken etrafımızı bizim adamlar sarmış.
Tanem-lan ne cesaretle buraya girersiniz sizde önümüzden çekilin biz hesaplaşırız bişey olursa el atarsınız dedi.
Bizde onayladık ve önümüzü açtılar bizde önlerine dikildik.

Yaman Kurudal
Off bizim çocuklar farketmiyo ama değişiyolar tamam biraz bende değiştim ama o kadar değil neyse bu değişme meselesi şu kızlardan dolayı çıktı özellikle barışı hiç böyle görmedim. Ben biz bildiğin her gece kızlarla yatan şerefsiz insanlardık tamam işlerimizide biz hallederiz ama bu kadar araştırmayız bu kızları fazla araştırdık çünkü kızlar isimlerini bile değiştirmiş ama bulduk şöyle anlatıyım;

Tanem Kara
namı değer istanbulun bilinmiş, tanınmış isimlerinden Ateş Kara'nın kızı adam şuan öldü. Neyse kız 18 yaşında başka 5 yaşından beri eğitim alıyo ne eğtimi diye sorcak olursanız dövüş. Emniyette tanıdıkları var. Bide annesi hakkın rahmetine kavuşmuş. Eski ismi Alev.

Nil Çapar
Bu kızında babası mafya ama oda öldü bu kızda 5 yaşından beri eğtim almış. Tanemle aynı yerlerde. 18 yaşında. Eski ismi Damla.

Gece Kaya
18 yaşında bu kızın pek bilgisi bulunamadı. 5 yaşından beri eğitim alıyo. Eski ismi Kayla.

Rüya Ateş
18 yaşında yemek yemeyi çok seviyo ama formunu koruyo. Eski ismi Tuana.

Hayal Buğlu
18 yaşında. Sinirli biri. Sinirlenince saç, baş dalar. Şifre işleriyle o uğraşıyo aynı bizim Yağız gibi herneyse eski ismi Yaren.

İşte bu kadar neyse bunları tabi ki yağız buldu her neyse konuya dönelim kızlar bize sinirle bakıyodu bizde onlara öyle bakıyoduk buraya ne için geldiğimizi açıklayayım karşımızda ki şahsiyetleri kaçırmaya tamam, tamam bunuda araştırdık onlara birşey yaparsak yaptıklarımızın daha fazlasını alırmışız falan filan bunlar fiyasko oğlum hiç kızla erkek bir olur mu hiç tamam belki birazcık aman neyse biz bu yola zaten bunları göz önüne alarak girdik.

Aras Karaysu
Ne saçma işlerle uğraşıyoruz evde yemeğim, aşkım yarım kaldı ayy bak yine hatırladım bunu hatırladıkça burdan çekip gidesim geliyo neymiş bunları kaçırcakmışız NIYE! Tamam bu şeyler konuşulurken ben yemek yiyodum ve yemek yerken hiç bir şey düşünmem, duymam, görmem (yemağam dışında) yani algılarım kapanır ve gelmişler ben yemek yerken konuşuyorlar bunları zaten kaçırma şeysinide yolda buraya gelirken öğrenim yoksa onuda duymamıştım....

Merhaba sevgili okurlarım çok uzun süre olmadı zaten ben kendime birşey söyledim ve onun arkasında durcam dediğim şey "yorumlarda yb görmediğin sürece bölüm yayımlama"sonuçta 1,16K olmuşuz bırakında bunuda bekleyim ama neyse ki bana bunu çok görmeyen 2 kişi çıktı umarım bu 2 kişi çoğalır iyi ki varsını sizi seviyorum...♥

Acımasız Mafya #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin