Nil Çapar
Valizimi hazırlarken Rüya koştur, koştur yanıma geldi. "Nil, kızım bak şimdi napıyoruz biliyonmu sen oraya gittiğimizde Tanem'i oyalıyon bizi hiç merak etmicek şekilde oyala. Bizi sorarsada markete gittiler, yada şey.... şey ımmm şey de işte lan!!!!!!" Rüya'ya pörtlemiş gözlerle bakarken bi anda bağırarak" Ne duruyon gerizekalı kalksana salak git Tanem'i uyandır uçak kaçacak!!!!" Rüya'dan korkup Tanem'in odasına koşmaya başladım tam merdivenin ortalarına geldiğimde takılıp düştüm ben halime hunharca gülerken Tanem benim seslerime uyanmış olacak ki nefes, nefese yanıma geldi. " kızım mal mısın? Nasıl korktum" göz devirip elimi uzattım tuttu ve beni kaldırdı sonra " Kızım mal mısın? Niye asansöre binmiyon ?" "Ne gerek var canım bir kat var sonuçta" diyip sahte bir şekilde gülerken bir yandanda görmesin diye başımı eyip kendime küfür ediyodum sonra bir anda " Kanka bugün Rize'ye gidiyoz bir saat sonra uçak kalkıyo hemen işlerim var gelemem deme Barışta geliyo" " Offf bir sus zaten tamam diyecektim ayrıca Barış'ın gelmesi bir şey ifade etmiyo o gelsede gelirdim gelmesede bu tatile ihtiyacım vardı zaten annemin vefatı sonra babamın vefatı kim olsa yıpranırdı anne, baba deyince araştırma nooldu öf neyse söyleme keyfimiz kaçmasın ben bir saatte valiz hazırlayamam siz banada hazırladınız mı?" " Evet hazırladık sana bırakırmıyız hastasın sen" " Offf kızım abartma" "Ne abartma lann ölümden döndün öldün sandık offf bir git Tanem yaa" diyip odadan çıktım ama haklıydım hiç önemsemiyodu kendini ve bu beni deli ediyodu.
1 Saat sonra Hayal'den
Hava Alanına gelip uçağa binmiştik Rüya bana erkekleri çağırma görevini vermişti ve bana verdiği görev başarıyla sonuçlanmıştı özellikle Rize'ye gitmek istememizin sebebi Tanem'in Rize'li olması, orda bir evimizin olması ve Tanem'in ve bizim babaannelerimizin dedelerimizin orda kalması ayyy çok eğlenicez bildiğim kadarıyla ilk eve gidip yerleşme işlemini yapıp,sonra Tanem'i postalıycaz tabi onu oyalıycak kişi yani Nil'de onun peşinden gitmek zorunda çünkü Tanem'i kuaföre götürüp üstünü değiştirtip eve getirmesi gerekiyo çünkü Nil bunları yaparken bizde evi falan süsliycez. İşte tüm planı öğrendiniz haa bide görev alanları şunlar ;
Nil: Tanem'i oynayıp belirlediğimiz saç, makyaj ve kıyafetlerle Tanem'i süsleyecek.
Gece: Tanem evden çıkınca bizim için kıyafet, ayakkabı, çanta, aksesuar v.s onları alcak Kaan'da onla gidecek.
Rüya: Etrafı süsliycek, işte mekan, mükan o işler Aras' ta ona yardım edicek.
Ben: Erkekleri buraya çağırmak ki bunu yaptım ve ben elektronik aletlerle ilgilendiğim için müzik falan, filanla ilgilenicem benle birlikte Yağız'da çalışcak.
Yaman: Ayak işleri yani her işe gidebilir Rüya'ya kalmış sonuçta o bu işleri ayarlıycak elebaşı o.Neyse işte Tanem için çalışcaz.
Bölüm sonu biliyorum çok kısa oldu ama daha fazla beklemeyim diye attım zaten yakın bir zamanda yine yazsam ama o zaman çooook uzun bir bölüm olcak çünkü ben tatile gitcem ve gitmeden önce bir bölüm yazmam gerekiyo veren sizi çok seviyorum beee biz nasıl yirmi iki bine ulaştık bir isim bulun kendinize yoksa size ponçiklerim demeye başlıcam. ...♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acımasız Mafya #wattys2016
Подростковая литератураİlla açıklamamı gerekli hııı gerekli diyosun o zaman aşk ve savaş diyip susarım her şeyi yazamam ya oku ve gör... ;)