PART 3

2.7K 171 0
                                    


Ji hyo: Kau ni bagilah aku terang dulu.
Minzy : Ntah.Menyampuk je.Teruskan Ji hyo.
Ji hyo : Ni oppa angkat aku,masa aku kat China,dialah yang banyak tolong aku untuk datang,dia juga yang ubah nama aku.
Exo&2ne1 : Ubah nama kau ????
Luhan : Maksud kau ???
Ji hyo : Korang tak tahu ke,aku ni orang cina ???
Chanyeol : Jadi betullah khbar angin yang mengatakan kau anak raja dan permaisuri orang China???
Ji hyo:Mana ada kau ni,merepek je lah. Sebenarnya nama aku Li yu fei.
Chen : Ji hyo,jom ikut kami pergi makan.
Ji hyo: Tak boleh aku ada hal ngan oppa aku,bye. (memasuki perut kereta oppanya)
Exo&2ne1: Bye.
D.O.: Mesti dia anak orang kaya kan,oppa angkat ada kereta sport,dia pulak berasal dari China,pastu pandai plak.Jealous aku.
Kai: Kau lagi hebat apa berbanding dia,kau kan pandai masak. (memuji D.O.)
D.O.: Gummawo.
Chen: Ehhh jomlah pergi makan,dah lapar dah ni.
Luhan: Engkau kalau pasal makan memang laju kan???
Chen: Haruslah.Xiumin jom aku belanja baozi.
Xiumin: Orait.
Chanyeol : Xiumin je,aku ????
Sehun : Nak jugak bubble tea.
Luhan : Biar aku belanja kau,bubble apa ???
Sehun : Yeayyyy !!!! Bubble tea lah.
Luhan: Jom.
Exo: Jom.
Kris: Jomlah join kita orang sekali,noona.
Park Bom: Tak pa lah,noona nak baca buku kat perpustakaan.
Kris: Alaaaa jom lah. (menarik tangan Park Bom hingga masuk ke dalam keretanya)
Park Bom: Ya!!!! Kris.
Kris: Noona kena jugak teman saya makan,araso????
Park Bom: Nae~~~~ (tak mampu melawan)
Tao: Dia tinggal aku macam tu je.
Exo: Kita orang kan ada????
Tao: Hehe jom.
Exo: Jom.
Xiumin: Korang pergilah aku tak da mood nak pergi,nak baca buku kat perpustakaan.Nak buat persediaan untuk exam Cikgu Kang esok.
Chen: Aihhhh janganlah macam ni,kan aku janji nak belanja kau baozi.
Xiumin: Aku kenyang dah la,nanti korang nak balik bgtau lah aku,kita balik sama,ok???
Exo: Nae~~~Hati-hati,Umin.
Luhan: Nanti kita orang datang ambik kau kat sekolah,ok???
Xiumin: Nae~~~Bye.
Exo: Bye.
(Exo dan 2ne1 pergi makan bersama tanpa kehadiran Xiumin.Sementara Ji hyo dan Woo bin pula ke sebuah pantai yang cantik dan mempunyai perkampungan yang indah.)
Woo bin: Ni first time kan,Ji hyo datang sini???
Ji hyo: Ummm Ji hyo kan baru je datang Korea manalah Ji hyo tahu semua tempat ni,patutlah tadi oppa tergesa-gesa suruh Ji hyo keluar sebab ni rupanya.
Woo bin: Perkampungan macam ni jarang orang datang,orang macam kitalah yang kena memajukan perkampungan sekitar sini.
Ji hyo: Betul tu.Oppa???
Woo bin: Wae???
Ji hyo: Saya lapar,dari tadi tak makan???
Woo bin: Sapa suruh tak makan???
Ji hyo: Tadi ada budak lelaki cari pasal ngan Ji hyo,dia kata Ji hyo ni anak raja China pastu dia mintak duti Ji hyo.
Woo bin: Bwo???!!!! Habis tu Ji hyo bagi ke???
Ji hyo: Alaaaa oppa ni takkan tak kenal perangai Ji hyo,mestilah Ji hyo taekwondo dia habis-habisan.
Woo bin: Bagus dae dongsaeng.
Ji hyo: Hehe oppa kena belanja Ji hyo,boleh???
Woo bin: Boleh.Jom kita pergi kedai sushi.
Ji hyo: Yeay!!!!
(Dalam masa yang sama Exo dan 2ne1 juga ingain makan di sebuah kedai sushi,lalu mereka bertembung dengan Ji hyo dan Woo bin di pintu sebelum memasuki gerai tersebut)
Chanyeol: Ohhh Ji hyo ahhh~~~
Ji hyo: Ouhhh Exo!!!

Bersambung mian x best

Who My Secret Admires???Where stories live. Discover now