Woo bin: Tadi kamu tanya apa???
Chen: Nak baozi.
Woo bin: Ni lah orang bagi tak nak.
Chen:Sapa kata tak nak. (mengambil bungkusan plastic tersebut) Gummawo hyung.
Woo bin: Cheonma.Nanti pastikan Xiumin makan,ok???
Chen: Pasti.
(Mereka pun pulang ke sekolah semula setelah menghantar 2ne1 pulang ke YG Entertaiment.Mereka pulang ke seolah untuk mengambil Xiumin tetapi mereka sangat terkejut apabila ambulans berada di depan perkarangan sekolah.Mereka cepat-cepat memarkir kereta setelah melihat ambulans keluar dari perkarangan sekolah.)
Luhan: Kenapa ambulans dekat sini ???
Chanyeol : Entah-entah Xiumin kot ???
Lay: Kenapa dengan dia ??? *blur*
Kris: Jom pergi tengok kat perpustakaan.
Exo: Jom !!!
(Mereka berlari bagai halilintar pergi ke perpustakaan.Setelah sampai,mereka mencari tempat yang Xiumin selalu duduk ketika singgah ke perpustakaan.Mereka lega kerana Xiumin sedang asyik membaca buku.Mereka menghampiri dengan perlahan Xiumin.)
Chanyeol: Kita gempar dia nak,tak ???
Exo: Cantik.
Chanyeol: Shhhh !!!!
(Mereka menghampiri Xiumin dengan lebih dekat tetapi perlahan-lahan.)
Suho: Xiumin !!!!!
Xiumin: Ouhhhh terkejutnya. (pura-pura terkejut)
Luhan : Lahhh kenapa kau tak terkejut ???
Xiumin : Aku nampak korang dekat cermin tu.
Lay : Laaa patutlah.Tapi sebenarnya tadi kita buat apa ??? *blur*
Exo : Kau ni la.
Baekhyun : Weiii tadi sapa sakit ???
Xiumin : Ouhhh homeroom teacher kita nak bersalin.
Chanyeol : Hahahahahahaha dah tau sarat,gagah juga datang sekolah.Apapun aku tabik ngan homeroom teacher kita sbb gagah lagi datang sekolah.
D.O.: Hmmm bukan macam kau,badan panas sikit,terus tak nak datang sekolah.
Chanyeol: Hehehehehe
Chen: Xiumin ni baozi kau.
Xiumin: Gummawo.
Chen: Woo bin hyung belanja.
Xiumin: Jom lah balik,nanti jalan sesak pulak.
Exo: Jom !!!
(Mereka pun pulang ke rumah mereka,boazi Xiumin telah habis sebelum sempat sampai ke rumah.Xiumin menangis kerana sepanjang perjalanan mereka ke rumah,dia tertidur.Sehun dan Luhan yang menghabiskan baozi Xiumin walaupun dilarang Chen dan Kris.)
Xiumin: Aku tak nak kawan korang. (memuncungkan mulutnya)
Luhan: Alaaaa rilekslah nanti aku ganti balik.
Xiumin: Janji ???
Luhan : Janji.
Suho: Korang berdua nak tercegat kat luar ke ???
Luhan&Xiumin : Hehehehehe.
*skip*
(Keesokkan harinya,Xiumin memasuki kelas seperti biasa.Sewaktu dia ingin mencari bukunya, dia melihat ada sekuntum bunga dan juga sekotak coklat dibawah mejanya begitu juga dengan Park Bom.Exo dan 2ne1 terkejut dengan pemberian itu.Mereka membuat pelbagai spekulasi tentang pemberian itu.Pada hari yang berikutnya,Xiumin dan Park Bom mendapati pemberian yang sama.Tetapi tidak bernama.)
Xiumin: Sapalah yang kerap bagi benda ni kat aku ???
Luhan : Kau agak-agak siapa ???
Xiumin: Entah. (sambil mengangkat bahunya)
Kris: Aku ras mesti seseorang tu suka kat kau,tu yang dia letak bunga tu.
Suho : Mungkin betul cakap Kris tu.
Park Bom : Habis tu sapa letak bawah meja aku ???
Exo : Entah lah.
Ji hyo : Aku rasa ada orang syok kat kau lah.
Park Bom : Tak mungkin, sapa yang suka kat aku ???
Ji hyo: Entah.
(Keesokkan harinya Ji hyo berjalan perlahan-lahan masuk ke kelas sambil membawa sejambak bunga dan sekotak coklat lalu diletakkan di bawah meja Xiumin.)
Ji hyo: Xiumin terima kasih sebab sudi makan coklat yang saya bagi,harap awak suka coklat buatan saya. (Ji hyo bermonolog)
(Tiba-tiba Ji hyo terdengar bunyi tapak kaki yang menghampiri kelasnya,dia cepat-cepat menyembunyikan diri.Dia melihat orang itu di sebalik celahan meja.Ji hyo sangat terkejut melihat orang tersebut adalah.....)Bersambung mian x best...
YOU ARE READING
Who My Secret Admires???
FanfictionSinopsis: Song ji hyo merupakan pelajar baru di XOXO Highschool.Di XOXO Highschool terdapat bandboys yang sangat terkenal dengan kebolehan masing-masing.Band itu dikenali sebagai EXO.Mereka junior kepada 2NE1.2NE1 adalah bandgirl yang sangat mementi...