PART 9

2.1K 146 2
                                    


Chen: Hyung !!!
Ji hyo: Oppa !!! (lari lalu memeluk Woo bin) Oppa kita orang dari pantai tadi,best.Kasut Tao melayang.Hahahahahaha.
Tao: Yah !!!! Song Ji hyo !!!!
Woo bin: Ye ke ??? Kesiannya tak pa dalam hotel ni ada shopping complex,korang semua boleh shopping kat sini.
Chen: Hyung buat apa kat sini ???
Ji hyo: Ouhhh sebenarnya Woo bin oppa ni.... (Woo bin bertindak menutup mulut Ji hyo)
Woo bin: Hehe sebenarnya hyung yang suruh Ji hyo ajak korang datang sini.
Exo & 2ne1: Ouhhhhh
Ji hyo: Oppa kenapa tipu diorang ??? (bisik ke telinga Woo bin)
Woo bin: Janganlah bagi pecah lubang nanti diorang tahu siapa kita sebenarnya.
Ji hyo: Ouhhhh ok
Chanyeol: Ji hyo !!!! Tunjukkanlah bilik kita orang dah sejuk ni.
Ji hyo: I'm coming.
Kris: Speaking plak dia.
Ji hyo: Biarlah.
(Ji hyo menunjukkan bilik mereka semua dengan pantas kemudian Ji hyo masuk ke bliknya sendiri.30 minit kemudian Ji hyo terdengar satu ketukan pintu dari arah luar.Ji hyo pantas bangun dari katilnya lalu membuka pintu.Ji hyo terkejut kerana 2ne1 datang smabil membawa makanan ringan yang banyak)
CL: Ji hyo !!! Jom buat party,Exo dah tunggu kat bawah dah tu.
Ji hyo: Ok aku pakai baju jap.
Minzy: Biar kita orang ajar kau macam mana nak pakai baju.
Ji hyo: Mwo ???
(2ne1 masuk ke dalam bilik Ji hyo lalu memunggah beg Ji hyo.Kebanyakkan baju Ji hyo semuanya berseluar jins dan banyak baju t-shirt berlengan pendek)
CL: Kau ni namja ke yeoja ???
Ji hyo : Hehehehe (sambil menggaru kepalanya)
(Park Bom mengeluarkan telefonnya lalu mendail seseorang)
Ji hyo: Unnie nak call sapa tu ???
Park Bom: Hello,boleh hantar benda tu sekarang tak kat bilik 308 ??? Ok,saya tunggu.
Ji hyo: Unnie call sapa ???
Park Bom: Kau duduk sini diam-diam.
(5 minit kemudian,terdengar satu ketukan.Dara pantas bangun dari tempat duduknya lalu menuju ke pintu.)
Dara : Gummawo.Semua orang dah ada kat bawah kan ???
Room servis: Ye cik.
Dara: Gummawo. (menutup pintu bilik lalu menuju ke 2ne1 serta Ji hyo) Nah !!! Aku nak kau pakai baju ni. (menunjukkan baju tersebut kepada Ji hyo)

Bersambung mian x best

Who My Secret Admires???Where stories live. Discover now