Dağ ayısı

106 6 0
                                    

Multide Dilara. Ormanlık alanda yürüyüş yapıyoduk yorulduğumuz için banklara oturduk dilara ayağı kalktı "ben biraz dolaşıcam" dedi kaan "saçmalama şimdi kaybolursun " dedi dilara "haklısın sen buralara alışıksındır sonuçta dağ ayısısın " dedi kim kankisi be laf soktu kaan "hokloson son doğ oyoson " diye taklidini yaptı dilara kalkıp gitti kaan sabır dilercesine havaya baktı kalkıp gitti dilara ve kaan gözden kaybolunca ozana " neden abine soğuk davranıyosun " dedim ozan böyle bi soru beklemediği içim şaşkınca bana baktı " sana bunları açıklıyıcam ama daha zamanı var" dedi
*****************************************Dilara 'nın Anlatımı
Kaanla biraz yürüdükten sonra yol bittişine geldik yol ikiye ayrılıyodu ben sağ tarafa doğru gittim kaan"sol tarafa" dedi arkamı döndüm "nereye istiyosan git" dedim kaan beni takip etmeye başladı ilerlemeye başladığımızda kaybolmuştuk kaan "ben sana söylemiştim ama benim dediğim yoldan gidicektik" dedi yürüyecek halim kalmamıştı ve yere oturdum kaan "şu inadın yüzünden kaybolduk " dedi artık çileden çıkmıştım sabahtan beri söyleniyodu "kaan sabahtan beri söyleniyosun tamam senin seçtiğin yoldan gidicektik tamam egon tatmin oldumu " diye cırladım yeter ama yani hava kararmadan yolumuzu bulmalıydık kaan telefonla birini aradı "çekmiyo bu ne ya " dedi "çok zekisin kaan hiç flim izlemiyosun galiba orda kaybolurlar ve ilk şişman ve gözlüklü ölür" dedim şuanda çok korkuyodum ama bunu o egoiste beli etmiyecektim tabikide kaan " sen gözlüklü değilsin ama yani pekte zayıf değilsin ilk sen öl" dedi "bi dakika sen bana şişmanmı dedin " dedim alaycı bi tavırla kaan "yo ne alaka sen öyle anladın yani kendini öyle görüyosan diyecek bişeyim yok" dedi o sırada nazın dilara demesini duyunca ayağı kalktım nazla ozan bize doğru yöneldiler naz "nerdesiniz siz " dedi kaan " hadi gidelim " dedi ve geri döndük arabalarımıza binerek evlere gittik .
*********************************
Nazın anlatımı

eve gittiğimde odama çıkıp dus aldım pjamalarımı giydikten sonra yatağa uzandım telefonla oynamaya başladım instgrama girdiğimde bildirim geldi oğuz takip isteği atmıştı oğuz'un sayfasına girdim bir sürü takipçisi vardı ama tek takip ettiği bendim sanırım bunlar da ego genetikti telefonu bıraktıktan sonra uyudum . Sabah alarmın sesiyle gözlerimi açtım yataktan kalkıp banyoya gittim banyodan çıktıktan sonra okul üstümü giyerek evden çıktım okula geldiğimde sınıfa çıktım çantamı ozanın sırasına bıraktım ozan ve kaan yoktu sıraya oturdum dilara yanıma gelip masaya oturdu "otur kanka " dedim alaycı bi ifadeyle dilara güldü kaan ve ozan sınıfa girdi kaan dilaraya baktı ondan sonra cihanı yanına çağırdı cihan üstündeki hırkayı çıkararak dilaranın bacaklarının üstüne attı sanırım bunu kaan istemişti diilarayı kıskanmıştı dilara "cihan şimdide abilikmi yapıyosun " dedi cihan dilarayı takmadı dilara sıradan kalkarak hırkayı cihana verdi ozan yanıma geldi "bugün parti veriyorum kızlar davetlisiniz " dedi "tamam " dedim okuldan sonra dilara ben ozan ve kaan avm' ye gittik arabadan inince ozan elini uzattı istemsizce güldüm "neden " dedim ozan "şimdi orda kızlar bana bakar sende boşuna sinir krizlerine girme " dedi şu egoya bak ya ozanın elini ittim ozan elimi alarak zorla tutu pek zorla tutuğu söylenemez bende istiyodum ama belli etmiyodum çünkü daha sevgili değildik ilk gördüğümüz mağzaya girdik dilara ve ben bi kaç elbise beğendik denemek için kabine girdik elbise fuşyaydi rengi çok güzeldi dilaranın elbisesi siyahtı o genelde siyah tercih ederdi kabinden çıkmamla ozan beni kabine geri itti "bu ne kızım bunun yarısı nerde " dedi güldüm "sen benimi kıskanıyosun " dedim ozan"naz çıkar şunu " dedi ve kabinden çıktı kaan la ozanın öküzlüğü yüzünden hiç bi kıyafet alamadık tabi onlardan gizli internetten sipariş verdik eve geldiğimde elbise gelmişti üstümü giydikten sonra davet yerine gitmek içim evden çıktım ozanların evine gittim oğuzla dilara çok samimiylerdi ne ara bu kadar samami olmduklarını anlamsamda kaanın oğuza bakışları dikkatimi çekmişti nerdeyse okuldaki herkes burdayaydı ozan yanıma geldi "elbise " dedi imalı bi ses tonuyla "hoşbulduk ya" dedim alaycı bi tavırla şişe çevirmece oynamaya başladık ben ve bi kız arasında durdu "doğruluk " dedim kız "ilk öpüştüğün kişi kimdi " dedi gözlerimi devirdim ilk sekizinci sınıfta yiğitle öpüşmüştük boş bi anıma denk gelmişti "yiğit " dedim yere bakarak herkes şaşkınlıkla yiğitle bana baktı dilara "bundan haberim yoktu " diye cırladı yiğit güldü "haberinmi olması gerekiyo herşeyden " dedi dilara yiğite ölümcül bakışlarını attı ozana baktığımda şaşkınlıkla bana bakıyodu oyun bittikten sonra dans şarkısı mustafa ceceli "sultanım " çalıyodu kanepeye gidip oturdum oğuz ayağı kalkarak dilaraya elini uzattı dans etmeye başladılar direk kaana baktım yine oğuza öldürücekmiş gibi bakıyodu ozan bana doğru yaklaşdı elimden tutarak kaldırdı öküz ya insan bi teklif eder ozan sinirliydi sanırım kulağıma eğildi "bana neden anlatmadın " dedi "neyi " dedim "o ibneyi " dedi sinirli bi ses tonuyla "biz onla sevgili falan değildik aramızda sadece ufak bi olay geçti o kadar " dedim ozan söylediklerim üzerine biraz yumuşamıştı partide herkes dağılmıştı . bende partiden çıkıp arabama bindim yolda giderken üç siyah araç önümü kesti arabanın kapılarını kitledim ...........

Karanlık Sabah Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin