♥BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE KEYİFLİ OKUMALAR...♥
♥MULTİ = IRMAK...♥
Aşağı inip annemi öpüp günaydın dedim ve evden çıktım okula giriş yaptığımda tüm gözler benim üzerimdeydi yoksa öğrendiler mi Poyraz'la üvey kardeş olduğumuzu ama ne çabuk kolumu tutan elle arkamı döndüm Buse ve arkadaşlarıydı Off onların olduğunu görünce önüme dönüp yürümeye devam ettim taki Buse'nin sinir bozucu cümlelerini duyunca durdum.
Buse " Poyraz'la kardeşmişsin, sen ne biçim insansın ah pardon sürt*ksün dicektim çünkü Üvey Kardeşine bile yavş*ya bilecek birisisin ."
" Uğraşacak başkasını bul kendine " diyerek arkama döndüm
Buse " Sen Ve Annen servet avcısısınız kızım !!! " O sürt*k , anneme ne dedi
" Annem hakkında tek kelime söyleme !!! " Buse'ye dönerek herkes başımıza toplanmıştı
Buse " Ahh ne oldu yoksa zayıf noktanamı bastım !!! Heeeyyy Arkadaşlar Şu Sürtü*ün Zayıf Noktası Ailesi "
" Kapa çeneni "
Buse " SENİN OLDUĞUN GİBİ ANNEN DE SÜRTÜK " Bu cümleyi duymamla cinlerim tepeme çıktı Buse'nin üzerine doğru yürümeye başladım tabi Buse de geri geri gitmeye başladı giydiği ince topuklu ayakkabıdan dolayı yere düştü sinirden ağlıyordum yerde duran Buse'nin yanına giderek saçlarından tuttum .
" Sana ailem hakkında tek kelime dahî etmiceksin demedim mi ? bağırarak kimse birşey yapmıyordu film izler gibi izliyorlardı gözüm dönmüş gibiydi .
Buse " Ahhh bırak beni ! "
" Bir daha dicekmisin ? " bağırarak
Buse "Tabi ki dicem herzaman doğruları savunan biriyim SEN VE ANNEN SÜRTÜKSÜNÜZ " sırıtarak
Onun böyle demesiyle tokat attım Buse'nin de çığlık atması bir oldu . Arka taraftan kalabalıktan gelen bir kişi beni kaldırdı arkama baktığımda Poyraz'dı
" Bırak beni " Buse'ye tam yönelicekken belimden kavrayarak oradan uzaklaştırdı
Poyraz " Napıyorsun sen ?
" Sanane bundan ! "ağlayarak
Poyraz " Irmak Buse'ye bulaşma ! "
" Ben mi bulaşıyorum ? " bağırarak
Poyraz " Az önce gördüm kimin bulaştığını seni öyle bıraksaydım öldürcektin kızı ! "
" BU DÜNYAYA GELDİĞİM GÜNE LANET OLSUN !!! " diyip arkama dönüp gitmeye başladım ağlamamı durduramıyordum hıçkırıklarım da dahil olmuştu arkamı döndüğümde Poyraz hâlâ bana bakıyordu Buse Poyraz'a sarılmıştı Poyraz ise hareketsiz duruyordu okuldan çıkarak boş sokaklarda yürümeye başladım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY KARDEŞİM
Novela JuvenilHayalim; Hayatımın Gerçek Aşkını bulmak Neredeysen gel artık. Yaşama amacım Ol, Zaafım ol, Zayıf noktam ol Çok beklemedim mi Sence de ? Gelme zamanın gelmedi mi artık ?