Multi Klon PratilipiBen 2014 yılında klonlanmış -bir yıl boyunca Doktor Şah 'tan eğitim almış ve şimdi de Doktor Şah'ı arayan bir klonum.
2016 yılına girdiğimizden beri ajanlardan kaçan -gizlice klonlanmış ve azılı bir suçlunun klonuyum.
Tek sorun şu ki; klonlanırken teknik hatalardan dolayı hafızamı kaybettim.
Eğer ben hafızamı kaybetmeseydim... Klonlanan kişi gibi insan öldürmeye devam edecektim.Yolda önünden geçtiğim bara girip bar sandalyesine oturdum. Bileğimde yazılar belirince okumaya başladım.
'PRATİLİPİ beni bul '
Doktor ŞAHVücudumun yarısı makineden ibaretti. Doktor Şah; bu yüzden hafızamı kaybettiğimi söyledi. Çünkü ben insanları kurtarmak için proglanmış bir klonum.
"Ne istersin yakışıklı." Bana seslenen kadına bakıp " Hey. Dudakların neden gerildi ,"diye sordum. Önüme büyük bardak bırakıp tezgahı silmeye başladı. "Buna gülmek denir."
Siktir. Bun gülmek denirmiş. Gerekli olsaydı Doktor Şah bana öğretirdi."Adın ne senin? "
"Pratilipi."
"Anlıyorum. "
"Ne anlıyorsun? "
"Yabancısın. Öyle değil mi? Yanlış mı düşünüyorum? "
"Fransa da klonlandım.Doktor Şah tarafından. "
"Öyle mi? "
"Bu ne?" Önümdeki bardağı itip kadının saçlarını elime doladım.
"Bana bak sürtük. Beni hemen Şahin'in yanına götür. Kod adı:Bay Şahin. Bilirsin,"deyip sürtüğü arkasındaki şişelere doğru fırlattım.
Yanıma iki tane güvenlik gelip kollarımdan tuttular .
"Def olup gidin.Şahin'i istiyorum. "
Lacivert ceketli adam yakama yapıştı. "Uza burdan Pratilipi."
"Adımı biliyorsun. Ama bilmediğin birşey daha var. Beni tanıyan herkes ölür. "
Adama yumruk atıp dudağını parçaladım. Üzerine çıkıp yumruk atmaya devam ettim. Diğer adam da bana saldıracağı sırada üzerine çıktığım adamın silahını alıp diğerine sıktım.
Böylelikle işim bitmiş oldu. Hortlak seni. Pislik."Burdan." Bana seslenen kadına bakıp arkasından koşturdum. Kadın durduğunda elimi duvara yaslayıp konuşmasını bekledim.
"Artık konuşacak mısın? "
"Artık konuşacak mısın? Pratilipi."
"Hey adımı nerden biliyorsun?"
"Seni herkes tanıyor. "
"Beni tanıyan kişilerin öldüğünüde biliyor musun? "Dediğimde gülmeye başladı.
"Ben senin bildiğin o sıradan insanlardan değilim. Ve görevim ise seninle beraber Doktor Şah'ı bulmak."
Siyah kapıyı açıp içeri girdi. Koridorda ilerlemeye başladık. Karşıda adam belirince kadın adamın yanına hızlıca gidip boynunu kırdı.
"Hadi ,burdan." Başka siyah kapının önüne geldiğimizde kapıyı yavaşça açıp beni içeri itti."Ah. Ben de seni bekliyordum. Pratilipi. Ölmeye hazır mısın? Sonuçta insanlara büyük zararın dokunuyor."
"Sen beni insanlığa zararım olduğu için öldürmek istemiyorsun. Kendi pis işlerini engellememden korktuğun için öldürmek istiyorsun."
"Eee tabi oda var. "
"Beni neden öldürmek istiyorsun Şahin?"
"Eğer seni öldürürsem , Yeni Üstad bana yüklü bir miras verecek. "
"Hayır. Bunu yapmassın."Şahin ayağı kalkıp bileğime baktı."Burada yazılar beliriyor mu?"
Omzundan geri itip kapıya yöneldim. Bardan çıktığım sırada o kadın yanıma geldi.
"Pratilipi. Doktor Şah'ı bulmana yardım edeceğim."
Dediğini umursamadan yolda -nereye gittiğindem habersiz yürümeye başladım."Nereye gittiğini biliyor musun? "
"Evet. Cehennemin dibine gelecek misin?"
"Doktor Şah oradaysa neden olmasın? "
Kadını umursamadan yürümeye devam ettim. Otelin önüne geldiğimde hızlıca odama yürümeye başladım.
Arkamı hızlıca döndüğümde kadın göğsüme çarptı.
"Bana bak. Mümkünse takip mesafesi koy. Anladın mı?"
Ellerini teslim olur gibi havaya kaldırıp omzuma birkaç kez vurdu.
"Anladım büyük adam."Üstüne eğilip " Bana dokunma,"diye bağırdığımda dudaklarını birbirine bastırdı.Odamın kapısından içeri girip kapıyı kapattım. "Beni de odaya almayı düşünürsen kapının önünde uyuyor olacağım. "
"Sürtüklerle beraber olmuyorum. "
"Ben sürtük değilim. "Benim tek görevim insanların başlarını beladan kurtarmak. Diğer görevim ise Doktor Şah'ı bulmak.
Seninle beraber Doktor Şah'ı bulacağım, diyen biriyle beraber olmak değil.Yatağıma yatıp bileğime baktım. Doktor Şah nerdesin? Bana mesaj gönderebiliyorsun madem,o zaman nerde olduğunu niye söylemiyorsun?
"Doktor Şah." Bileğimde yazılar belirmeye başlayınca kafamı geriye attım.
'PRATİLİPİ. Şahin'in seni kullanmasına izin verme. Sen aracısın.'
Doktor ŞahLanet olsun ki ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bir yıldır ajanlardan kaçıp -Doktor Şah'ı arıyorum ve hiç bir halt bildiğim yok.
Yataktan kalkıp kapıyı açtım. Hortlak seni. Uyuyakalmış olan kadını yerden kucağıma alıp yatağa attım.
Kapıyı kapatıp koltuğa uzandım. Neredesin Doktor Şah? Seni bulmam lazım....
"Pratilipi uyan. Gelmişler. "
Bana bağıran hortlakı itip uyumaya devam ettim.
"Git başımdan fahişe. "
"Ben fahişe değilim. Boynunu kırdıtma."Kapı zorlanmaya başladığında yattığım yerden doğruldum.
"Başından desene ."Kadının kolundan tutup camdan aşağı- çatıya atladım. Arkamızdan ateş sesleri gelince çatıdan atlayıp kamyonun kasasına atladım.
"Adın ne senin?"
"Bu durumdayken tek düşündüğün şey bu mu?""Senin hortlak olduğunu düşünüyorum. "
"Cehennemin dibine kadar yolun var,Pratilipi."
"Doktor Şah ordaysa neden olmasın? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klon PRATİLİPİ
ActionKlonlama gerçekleşti ve Doktor Şah kayıp. Klon insanlara daha çabuk -alışabilmesi için bir an önce Doktor Şah'ı bulması gerek. Klonlandığı kişi ölmesine rağmen ajanlar klon PRATİLİPİ' nin peşindeler. Çünkü ; klonlanan kişi azılı bir suçluydu ve klo...