Los Angeles. Burası berbat
Herkes iğrenç ve yakalanma ihtimalim var.
"Hey klon. Kalabilecegimiz bir otel buldum."
Eminim öyledir.
***
"Sen ciddi misin? Kadın kendine gel. Burasi kadınlar tuvaleti. "
Gülümseyip tuvalete girdiğinde ihtiyacını giderecek diye düşünmeye başladım. Ama salak kadın kolundan tutup beni içeriye çektiğinde yaptığına iki türlü anlam veremdim.
1.'si benim kadınlar tuvaletinde ne işim var?
2.'si de bu salak kadın niye havalandırma bölümünü parçalamakla uğraşıyor?
"Klon bana bön bön bakmak yerine yardım edersen , seni kimseye yakalatmadan kalacak bir yer bulabiliriz."
Kadının belinden tutup aşağı indirdim. Nefesini dışarı verip bana baktığında sırıttım. "İzle ve gör bebeğim. "***
"Pratilipi beni dürtmekten vaz geçer misin?"
"İlerle o zaman. Popomun buraya sıkıştığını söylememe gerek var mı ? He?"Gülüp ilerlediğinde sesler duydum. Şu an da tam anlamıyla büyük bir iş adamının ofisinin dibindeydik.
"Ah tatlım..." Pizza diliminden bi ısırık alıp konuşmaya devam etti. "Yemeğimi yer yemez yanındayım. Bensiz sakın kurabiye pişirme. "
Yüzümü buluşturarak kadının bacağını dürttüm.
"Ne var klon?"
"Adamın ne dediğini duydun değil mi?"
Cevap vermeyip ilerlediğinde oflayıp ilerledim.Yorucu sürünmenin ardından kadının bahsettiği yere gelmiştik.
"Eee nasıl ? Beğendin mi?"
Sırıtıp yatağa uzandım. "Ee şimdi ne olacak? "
"Pratilipi? Buraya oğlumu bulmaya geldik farkındasın- "
"Zorunda mıyım?"
"Ama klon... Sen zor durumdaki insanlara yardım ediyorsun ve... Benim oğlum da zor durumda. Lütfen..."
Ağlamaya başladığında sıkkınca yerimden kalktım.
"Kadın umarım i gözlerinden akan şey terdir. Aksi takdirde oğlunu bulmam zaman alacak."
Gözlerini silip boynuma sarıldı. "Keşke Doktor Şah ,sana bilgiler yüklerken duyguları da yükleseymiş."
Kadının kollarını boğazımdan çektim. "Kadın... Yüklemediğini kim söyledi? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klon PRATİLİPİ
AksiyonKlonlama gerçekleşti ve Doktor Şah kayıp. Klon insanlara daha çabuk -alışabilmesi için bir an önce Doktor Şah'ı bulması gerek. Klonlandığı kişi ölmesine rağmen ajanlar klon PRATİLİPİ' nin peşindeler. Çünkü ; klonlanan kişi azılı bir suçluydu ve klo...