Hortlaklar.... Ve ...

31 2 0
                                    

  
Multimedya da kalaşnikof.
.....................

Kalaşnikofu elime alıp incelemeye başladım. Bu silahı en son bir ay önce kullanmıştım ve gercekten kendini özlettiriyordu.
   Kadin yanima gelip silaha bakmaya başladı. "Güzel silâh "
  "Dokunmaya dahi kalkışma. Bu benim"
"Tamam. Koca adam silaha da mı bakmayalım."
"Gerekirse evet. "
  Omzuma vurup kendini kahverengi deri koltuğa bıraktı. Sarı saçlarını karıştırıp bana döndü. "Ne var koca adam? "
    "Adın ne?"
   "Cidden sorun bu mu?"
   Silahı masaya bırakıp üstüne eğildim. "Sen söylemesende ben zaten öğreneceğim."

    Derin derin nefes alıp verirken dudaklarina eğildim "Adin ne ? Sürtük mü?"
Kaşlari catılirken geri çekildim. Kalaşnikofu elime alıp garajın kapısını açtım.

   "Nereye gidiyorsun? "
  "Hortlak avlamaya. Sen gelme."
  "Benim görevim sana yardım etmek -"
  "Birde ayak bağı olmak."
  Bilegime gelen mesajla etrafima bakındım. Mesajda 'PRATİLİPİ, kalaşnikofu iyi kullan. Sadece altı atışa sahipsin.'  Doktor ŞAH

    Bu taramali bur silah ve neden sadece altı atış. Yolda ilerlemeyee başladığım da arkamdan gelen sesle sinirle ona baktım.

   "En sevdiğim PRATİLİPİ. En sevdiğim. "
  "Şahin defol. Daha yeni çıktım. Ağzına- "
  "Patilipi sakin ol. Bugunluk antremanini bizimle yap. Mesela bu kadini kurtarmaya başlayarak. "
  Bana yardim edeceğini soyleyen kadin....
  "Birak onu Şahin . Senin onunla isin yok benimle var."
Kadinin saclarini eline dolayip arabanin uzerine itti. Şahin in uzerine adimlayacağım - uzerime adamlar üzerime geldi.

    Hic bir tepki vermeyincee hepsi durdu.Şahin şaşırmış gibi bakinca sirittim."Ne oldu Şahin? Karşılık verecegimi mi sandin? Hic ugrasamam."
  
   Dönüp yoluma devam ettim."Şahin biliyir musun? Artik sana karşılık vermeyeceğim. Çünkü her seferinde ayni şey. .."

    Iki el ateş sesi gelince arkama döndüm. Kadin yerde yatip kıvraniyordu."Peki simdi karsilik vercek misin?"
  "Hayır. "

  Tekrar yürümeye devam ettim. Omzuma giren kurşunla Şahin e döndüm. "Peki simdi karsilik verecek misin?PRATİLİPİ? "
   "Sana karsilik vermemi neden istiyorsun? Hep ayni şeyler oluyor. Sen bana ates açıyorsun ben sana karşılık veriyorum. Sonra yaralanıp gidiyoruz. Sıkıcı olmaya başladı. Accık yaratıcı ol."
   Düşünür gibi yapip"haklisin "dedi.

....

"Sürtük. Birde bana yardima edecekmis. Gelmis bem ben ona yardim ediyorum. "
   "Lanet olasıca. Kurşunu çıkar artik."
  "Bana. laf demesini biliyosun. Okadar kisinin kafasini kırıyorsun. Ama kendini korumaya gelince... Tık yok "
   Son kursunu çıkarıp yarsini sardim."iyiki bacaktan vurmus birde mideden vursalarmis pert olurmussun . "
  Bacagini iyice sardiktan sinra omzuma baktım. Kanıyordu.

   "Mermi sıyırmış. "
"Emin misin surtuk. Icinde olmasin?"
  Imzuma dokunup iyice inceledi."icine girmis"
  "Şaşırtıcı. elini surme"
"Birakta isimi yapayim"
"Yapıyorsun zaten .basima bela acip i da yetmezmis gibi vucudumada delik actiriyosun. Bindan baska isin var mi ki?"

   Kolumdan mermiyi çıkarıp sardı. "Biliyor musun PRATİLİPİ?  "
   "Ne?"

   "Doktor Şah Hindistanlı. "

.....

"Adim bu yüzden PRATİLİPİ herhalde."
"Evet. Peki anlamını biliyor musun?"
"Biliyorum. Hintce kopya demek ."
 
  "Ben üzgünüm. "
"Salak misin?"
  "Beni de doktor Şah klonladı ve adımı..."

   .....................

Kadinin adini merak edin yorum bekliyorum. Hortlak olmayın.

Klon PRATİLİPİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin