Şahin

12 2 0
                                    

Onun burada olmasi ne kadar. Doğruydu hiç bilmiyorum.fark ettim dee ben insanlari kurtarmak yerine öldürüyorum. Galiba bu nu da öldürücem.

"Senin ne isin var burada? Defol git"diyerek sinirimi belli.ettim.

"PRATİLİPİ. Anne ni niye üzüyor sun?"

"Şahin git başımdan. "
Diyerek hâla uykuda olmayi diledim.niye bende kendini kapatma ya da imha düğmesi gibi birsey yok.

Omzuma düşen başla onu geri ittim bu lnet kadin tam bir hortlak gibi uyuyor ve salya akitiyor. Hem de horluyor.

"Cek su lanet kafani ben den "diyerek kadini uyandirdim."ne oluyor?"
"Ban a yaslanmayi birak ve sinirlerimu bozma "

....

LOS ANGELES

Saat 23.49oldugunda etrafima bakındım. Üstumde tuhaf gem bir his vardi .sanki izleniyor mus gibiydim.ama etrafimda banabakan kimseyi yakalayamiyordum. Ya cok iyi gizleniyordu yada isinde usta biriydi.

İçimden doktor şahı burda bulmayı diledim. Ne saçmalıyorum ki? Doğum günü pastalarinin üstüne dikilen mumlar kadar bi değeri yoktu dileklerimin.

....

Önumde sacma haraketler yapanbir grup gecle. Karşılaşınca siritarak onlari izlemeye başladım.
"Iyi dans ti dostum. Simdi beni izle" diyerek dans dedikleri seyi yapmaya basladi.

Aptalca. Bunların hic isleri olmaz mı?

"Hey koca adam. Onu buldum. Zamani gelmişti "dediğinde. Boş gözlerle onabaktim.

He tabii. Su lanet kadinin lanet çocuğu.
Lanet olsun.

Kadini takip ederek. Eski bi eve geldik. Her yanindan ben eskiyim diye bağıran sesle çıkıyordu adeta.

Incebi sopayi cakiyla ovan bi adam gördüğümde beline sabitlemis oldugu silagi farkina vardım.

Demek doktor sah bundan bahsediyirdu.
DüSman heryerde dusmandir kuralına uyarak belimdeku silahi çekip adami vurdum .

Boylelikle sahin sürysunun bur parçasından kurtulmus oldum.

Hadu o zaman . ilk pisligi atlattigima göre asil görev şimdi başladı.

Klon PRATİLİPİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin